1. leht 1-st

Kehv kütus ?

Postitatud: 18.09.2008 22:58
Postitas lpave
Tere ,

Mure siis selline , uuel autol hakkas kütusekulu peale "sissesõitu" mitte vähenema , vaid surenema . Hetkel siis läbisõit natuke üle 7000 tuhande ning keskmiseks kütusekuluks on 18+ l /sajale ...

Autol on tegelikult " mikromootor" 2.0 I-VTEC , autoks Honda CR-V III 08,
mina proovisin sellega ka sõita ..Paagitäiega sai sõidetud ainult ~300km , Arukülast linna igapäev . ( paak on 58l)

Esinduses sai diagnostika tehtud, ning selgus , et softis probleeme pole .
Lõpuks leitud "süüdlased"

Pilt

Pilt

Selge , et nii punased on ilmselt halva kütuse tõttu ? Ehk siis plii-või muu metalliga lisandi tõttu
Aga kui kõvasti see võiks mõjuda kütusekulule? Esidnus väidab , et lambda pole peetis , kat. ka korras . Küünlad ka enam-vähem . Seega , garantiiga korda teha nad ei saa..

öeldi , et ise süüdi , et ostsin vale bensiini Statoilist, Lukoilist või Nestes ...Tuleb teha oma raha eest...

Kas peaks nüüd kõik kviitungid ka säilitama , et tulevikus mitte maksta oma taskust remondi eest ? :x

Postitatud: 19.09.2008 11:46
Postitas Astrona
kas eestis on mõni suurem kütusefirma üldse kellegi remondi kulusid kinni maksnud?

Kiirelt netist vaadates lähvad küünlad punaseks kütuse lisandite tõttu - mis lühendab ka nende elu iga. Võib sõltuda ka õlist.

Aga kui viga on kütuses, siis on sama lugu ka teistel sama mootoriga autodel. Ja sel juhul tulek kohandada mootor vastavalt müüdavale kütusele. Arvan, et selle probleemi lahenduse võiks otsida mõni Honda edasi-müüja, kui nad soovivad müüki jätkata ja ei taha autosid tagasi võtta. Aga kui viga on siiski ainult selles autos - siis vii garantii-remonti, kuna auto ei vasta ju selllele mida sulle müües väideti.

Noh kui auto võtab üle 100% rohkem kütust, siis ei peaks seda avastama mitte bensu näidiku vaid juba proovisõiduga. Ja see et aju diagnostik ütleb, et kõik on korras, ei tähenda, et auto on ok.

Postitatud: 19.09.2008 12:48
Postitas Jõuvanker
Pigem on viga masinapoolne, vastasel korral oleks enamus seda mudelit autosid rivist väljas.

Missugusest tanklast tangid, Jüri Lukoilist, vms?

Postitatud: 19.09.2008 13:15
Postitas Reims
Jõuvanker kirjutas:Pigem on viga masinapoolne, vastasel korral oleks enamus seda mudelit autosid rivist väljas.

Missugusest tanklast tangid, Jüri Lukoilist, vms?
mis teema selle Jüri Lukoiliga on?

Postitatud: 19.09.2008 15:03
Postitas lpave
Astrona kirjutas:kas eestis on mõni suurem kütusefirma üldse kellegi remondi kulusid kinni maksnud?

Kiirelt netist vaadates lähvad küünlad punaseks kütuse lisandite tõttu - mis lühendab ka nende elu iga. Võib sõltuda ka õlist.

Aga kui viga on kütuses, siis on sama lugu ka teistel sama mootoriga autodel. Ja sel juhul tulek kohandada mootor vastavalt müüdavale kütusele. Arvan, et selle probleemi lahenduse võiks otsida mõni Honda edasi-müüja, kui nad soovivad müüki jätkata ja ei taha autosid tagasi võtta. Aga kui viga on siiski ainult selles autos - siis vii garantii-remonti, kuna auto ei vasta ju selllele mida sulle müües väideti.

Noh kui auto võtab üle 100% rohkem kütust, siis ei peaks seda avastama mitte bensu näidiku vaid juba proovisõiduga. Ja see et aju diagnostik ütleb, et kõik on korras, ei tähenda, et auto on ok.
Kahjuks , ilmselt viga on ainult selles konkreetses autos. Reaalne kütusekulu peaks olema linnas kuskil 12-13 liitrit sajale , teistel omanikel on nii. Kugi tehas tehas lubab 10.9-11 , aga jah 12-13 on veel mõistuse piires .
Jõuvanker kirjutas:Missugusest tanklast tangid, Jüri Lukoilist, vms?
Jah , Lukoilist , aga suht tihti kui sattun Mustamäele siis 5+st või Nestest .

Hetke seis siis selline , esinduse ametlik vastus ...

Auto on sõitnud halva kütusega - katalüsaator ja lambda andur viga saanud , küünlade otsad olid punased .

Ainult siis , kui ma vahetan need kõik varuosad (oma raha eest), kütusekulu võiks muuta.
Mingit garantii , kusjuures , nad ei anna. Nemad ainult eeldavad :roll:

Praegu pandud siis NGK tavalised küünlad ning kasutan 98`t kütust . Nädala jooksul peaks midagi muutma ka , ma loodan.

Postitatud: 19.09.2008 15:11
Postitas ranz
lpave kirjutas: Auto on sõitnud halva kütusega - katalüsaator ja lambda andur viga saanud , küünlade otsad olid punased .
Esimeses postis kirjutasid sa, et nad ültesid, et need asjad on korras? kas nad nüüd otsustasid oma mõtteid muuta, et ah ju on jah nende viga, las ostab uued?

Postitatud: 19.09.2008 15:33
Postitas lpave
ranz

:-D
Esimeses postis kirjutasid sa, et nad ültesid, et need asjad on korras? kas nad nüüd otsustasid oma mõtteid muuta, et ah ju on jah nende viga, las ostab uued?
Just nii , arves on selline lause kirjutatud . Kusjuures , "check engine" tuli ei põle , lambda`te (enne ja pärast kati) parameetrid ning signaalid korras ;) Naljakas küll , aga auto ei saa mitu nädalat esinduses seista , niikaua kui nad teevad selgeks midagi ... Pean nüüd vist sõitma ja tõestama neile , kas on midagi paremaks läinud või mitte :?

Postitatud: 19.09.2008 15:34
Postitas sada1000
Reims kirjutas:
Jõuvanker kirjutas:Pigem on viga masinapoolne, vastasel korral oleks enamus seda mudelit autosid rivist väljas.

Missugusest tanklast tangid, Jüri Lukoilist, vms?
mis teema selle Jüri Lukoiliga on?
Sama küsimus :)

Postitatud: 19.09.2008 16:29
Postitas Astrona
Mustamäele siis 5+ testimise ajaks ei soovita.
1 kord sain üllatuse osaliseks, et 5+ bensuga läksin võõra autoga tartusse, ja tagasi tulles lasin tartu statoilis paagi täis, ja gaasi pidi ca 2cm vähem vajutama, et sama kiirust hoida. 5+ on muidugi odavam kah.

Postitatud: 19.09.2008 19:54
Postitas Jõuvanker
Jüri Lukoiliga on kõik ok, pidev kunde ning mitte just "vabavoolu mootoriga".

Pigem said sitta sellest krdi 5+ tanklast ja Neste automaattanklast.

Tangi tuntud kütusefirmadest - kvaliteet tiba suurem kui virelevatel urtsikutel.

Benaviga, kuna 5+ on kahtlane koht.

Lukoil
Staoil

Neid pean parimateks, mujalt ei julge isegi muruniidukisse osta kütust.

Postitatud: 19.09.2008 20:43
Postitas reiks
Jõuvanker kirjutas:Jüri Lukoiliga on kõik ok, pidev kunde ning mitte just "vabavoolu mootoriga".

Pigem said sitta sellest krdi 5+ tanklast ja Neste automaattanklast.

Tangi tuntud kütusefirmadest - kvaliteet tiba suurem kui virelevatel urtsikutel.

Benaviga, kuna 5+ on kahtlane koht.

Lukoil
Staoil

Neid pean parimateks, mujalt ei julge isegi muruniidukisse osta kütust.
Naljavennad. Mis arvate et Statoil toob oma kütte laevadega sisse või? Ühest ja samast kohast Leedust tulevad kõikide firmade omad. Lisaained on need mida kasutatakse.
Sitta võib kõikidest jaamadest saada. Isiklik kogemus.

Postitatud: 20.09.2008 9:28
Postitas Siim-R
Reiks jutt jumala õige,kõik rekkad ootavad ühes sabas et kütet võtta.
Pigem asi on selles et kuskil erinevates kohtades erinevatel tagajärgedel segatud miskit sisse,
Mul ka Cr-v sõitnud 40000 km ja tangitud suurem osa lukoilist.
Teisele ainult nestes,mingit vahet pole.
Aga see on jah uskumatu mis sinna Crv sisse läks et 18 l 100km.
loodetavasti laabub kõik.

Postitatud: 20.09.2008 10:02
Postitas lpave
Siim-R , reiks, Jõuvanker

Ok, tänud. Testimiseks siis valitud ning ostetud Lukoilist 50l +5l kanister :)
Ning Tallinnas proovin Nestest osta 98`t ka , kui paak on juba tühjaks sõidetud.

Siis on näha , mis seisukorras küünlad on. Ilmselt lähevad NGK Platinum asemele Denso Iridiumid IK20 , kui kõik on ok ...

Postitatud: 21.09.2008 19:52
Postitas Jõuvanker
Jaa, bena tuleb "ühest august" kõikidele kütusefirmadele, kuid manused, mida erinevad kütusefirmad kasutavad, on erinevad ehk, sealt see kvaliteedi erniveus sisse tulebki. Väiksed urkad hoiavad kütust kaua mahutites - kunded ei ostsa jms, selle seismisaja jooksul lendub enamus vägevaid manusied kütusest ning järgi jääb krt teab, mis solk, mis raskeid ühendeid täis, need ühendid sittavadki nii toite-, kui kütusesüsteemi, lisaks ka veel väljalaset ja mootorit üleüldiselt.

Osta tasub suuretematset kütusefirmadest, tanklatest, mida kasutatakse kõige enam. Sealt on lootust saada paremat kütust.

Postitatud: 22.09.2008 10:16
Postitas Astrona
Mingi aeg toodi linnu tee sõpaka risti nestesse soomest rekadega paremat kütust.
Ei tea kuda teiste Nestedega võrreldes oli, aga selle kütusega mul 3000km juuksul 100km keskmine langes 9.25L pealt 8.25L peale (enne tankisin Statoilist).