1. leht 1-st
K: bensu rõhk VS turbo rõhk ?
Postitatud: 13.09.2008 21:25
Postitas CreAtive1
Tere.
Sai proovitud kah siis puht uudishimust omal käel turbot peale panna.
Autoks, Honda civic 1,5 kahe karpaga. Alguses oli idee lihtsalt asi tööle saada ja oleksin rahul olnud ka minimaalse jõu lisaga. Aga esimesel sõidul tundus et jõu lisa lausa 2X

. Peale pikkemat sõittu sain aru et gaasi põhja vajutades kaob jõud nagu ära ja hakkab turtsuma, kella järgi kaob jõud peale 0,4 bari

Et kas viga võib siis selles olla et turbo rõhk lööb bensiini tüüsidesse tagasi, kuigi sai pandud el pump.
Kui palju peab siis see bensiini rõhk kõrgem olema turbo rõhust?
Äitäh.
Postitatud: 14.09.2008 9:45
Postitas Fog
karpa korral on esimene asi see, et ujukikamber peab olema samuti rõhuall. Bensiini rõhk enne krapat seda ei mõjuta. Muul juhul enam bensiini see karpa õhu sisse ei pihusta.
Loe
seda, siin on venturi düüsi populaarteaduslik artikkel. Samal põhimõttel imeb ka karpa bensiini ujukikambrist sisselaskesse. Põhimõtteliselt tekib situatsioon, kus sisselaskes on +0,4at, venturi düüsis +0,3at aga ujukikambris 0at(1at abs). ning sellise vahega enam bensiin sisselaskesse ei jõua.
Vanadel turbo-karpa jurakatel on kasutatud nii ujukikambri survestamist kui ka kogu karpa purki panemist(renoo vanad turbokad).
Postitatud: 14.09.2008 10:22
Postitas Rizto05
Mu karpamootoril oli kütterõhk umbes 0,2-0,3 bari kõrgem , kui turborõhk. Muidu hakkas turborõhk bensiini tagasi paaki suruma, mootor suri kohe välja.
Postitatud: 14.09.2008 13:55
Postitas CreAtive1
Mul need karpad juba originaalis nii ehitatud et ujukikammbrist tuleb toru mis hoiab kammbri rõhku samal tasemel kui sisse tulev õhk, ehk siis kambris peaks ka ikka võrdne olema see rõhk turbo rõhuga. Sai nüüd proovitud sellist asja et panin bensiini äravoolu toru peale klambri nii et, läbilaskvus oleks minimaalne ja tulemus oli ootuste pärane, tühikäigul ja madalatel pööretel ajas musta ja paukus aga see-eest kõrgema rõhuga enam probleeme ei olnud ja pidas ilusti 0,8 Bar,ini vastu

. Nüüd siis on vaja ainult koralikku Bensiinirõhuregulaatorit ja
Tänud heade nõuanete eest.
Postitatud: 14.09.2008 16:11
Postitas ranz
CreAtive1 kirjutas:
Nüüd siis on vaja ainult koralikku Bensiinirõhuregulaatorit ja
Hea soovitus, olavi (keisei) odav regulaator unusta kohe ära, too on heal juhul kasutatav vabalthingavate motode juures, turbokal aga ei ole temast suurt kasu.
Postitatud: 14.09.2008 16:30
Postitas CreAtive1
Jh, olen igast hirmujutte nende kohta kuulnud, et pigem ostan nõks kallima asja kui pärast vannun et tulekustutus süsteemi peale ei pannud.
Ise vaatasin seda,
http://www.db-hp.ee/shopnew/?447,bensii ... regulaator
mis selle kohta oskate öelda või on kellelgi parem pakkumine

Postitatud: 14.09.2008 16:52
Postitas Ringo
CreAtive1 kirjutas:Jh, olen igast hirmujutte nende kohta kuulnud, et pigem ostan nõks kallima asja kui pärast vannun et tulekustutus süsteemi peale ei pannud.
Ise vaatasin seda,
http://www.db-hp.ee/shopnew/?447,bensii ... regulaator
mis selle kohta oskate öelda või on kellelgi parem pakkumine

samasugune odav junn
Postitatud: 14.09.2008 16:54
Postitas ranz
CreAtive1 kirjutas:Jh, olen igast hirmujutte nende kohta kuulnud, et pigem ostan nõks kallima asja kui pärast vannun et tulekustutus süsteemi peale ei pannud.
Ise vaatasin seda,
http://www.db-hp.ee/shopnew/?447,bensii ... regulaator
mis selle kohta oskate öelda või on kellelgi parem pakkumine

Kahjuks on too täpselt sama vidin, firma lihtsalt teine.
Korralikud regulaatorid on kahjuks 2x ja üle selle kallimad.
Postitatud: 14.09.2008 20:37
Postitas ahto42
usun ei keiseist saab ka kallimat kraami