emanage install
Postitatud: 04.07.2005 14:23
väheke juttu nendele kes mõtlevad vbl kunagi paigaldada endale emanaget 
kui saan aega teen ka mõned joonised
Greddy emanage install
Emanage põhi paketis on seade ise ja ühendamiseks vajaminevad juhtmed. Eraldi saab juurde osta pihustite kontrollimiseks ja süüte kontrollimiseks olevad juhtmed koos pistikutega.
Kõigepealt tuleks paika panna jumperid ja esipaneelil olevad pöörd lülitid vastavalt auto tüübile!
Paigaldus ise on kerge ja võtab aega kuskil 1h aga kiirustada ei tasu, sest hiljem on paha oma vigu taga ajada.
Kõigepealt peaks leidma paberi, kus on kirjas oma auto aju pistiku klemmide nimekiri.
Esiteks on vaja ühendada Toide +12V(süüte signaal mitte otse aku 12V!), mass, pöörete signal, gaasi siibri asendi andur ja õhulugeja signaal sisse ning välja (selle puudumisel map sisse ja välja)
Kui on ostetud või ise juurde tehtud pihusti ning süüte juhtmed tuleb need ühendada vastavalt aju juhtmestikule.
Pihusti juhtmed ühendatakse lihtsalt orig juhtmete kluge aga süüde juhtmed lõigatakse katki, saadetakse läbi emanage ja uuesti edasi ajju! Kõik juhtmed tuleks kokku tinutada mitte lihtsalt teibiga kokku mässida!
Kui nüüd süüde sisse keerata peaks emanagel roheline signaali tuli vilkuma ühtlaselt...kui punane vilgub tuleks manualist uurida mis veakoodiga tegu…
Kui kõik toimib võib lapakaga asja uurima hakata. Programmist valida omale vajalikud map’id ja neid seadistada. Kõige kindlam oleks seda teha dynos kuigi on räägitud et kõige esimene seadistus võiks olla kuskil teepeal, et mingi põhi paika saada. Sellega hoiab ilmselt mingi raha kokku, aga keegi ei ütle et ntx lahja seguga moto õhtale lased...
Sõltuvalt vajadusest on päris mitme map’i vahel valida. On ka võimalus V-Tech shift pointi muuta!
Turbokal on ilmselt 2 põhi map’i millega töötada, airflow adjustment ja additional injection.
Airflow adjustment paneb segu paika vastavalt gaasi siibri asendile mingi pöörde juures. Sellega mängides saab pigem seadistada suuremaid pihusteid, et ei tekkiks liiga rikast sega kui turbo ei ole tööle hakanud(tyhikäik)...
Additional injectioniga saab lisa kytust anda kuni 20% rohkem kui originaalis! Või siis 20% vähem, aga sega vähendamist teeks eelmise mapiga!
Kui turbo autol on boos limiter peal või siis tava auto mis ei oska lugeda boosti on võimalik kasutada boost cut map’i. See ei tee muud kui lukustab map’i kui ta on jõudnud oma viimase piirini..ntx 1 bar map puhul peaks 5V olema ülemine piir...üle selle saab aju vea signaali aga BC’i abil külmutatakse signaal ette antud väärtuse juures..ntx 5V juures. Kindlasti peaks kasutama teist MAP’i mis on yhendatud otse emanage kylge et selle abil lisa kütust juurde anda!
Emanagel saab kasutada data logi ja kindlasti saab mingi seadistuse selle abil ära teha. Sisendeid saab kasutada 3-Aflow in 1, airflow in 2 ja MAP
Enamasti jääb Aflow in 2 yle ja sinna saab yhendada WB lambda, mis teeb töö veel täpsemaks!
Enda teooria on seadistada vaikselt boosti tõstes..algul ntx 0.1bar ja iga pöörde vahemikku jälgides, kus vaja segu juurde kus vähemaks. Seejärel 0,2bar jne. Teooria pole veel kinnitust leidnud!!

kui saan aega teen ka mõned joonised
Greddy emanage install
Emanage põhi paketis on seade ise ja ühendamiseks vajaminevad juhtmed. Eraldi saab juurde osta pihustite kontrollimiseks ja süüte kontrollimiseks olevad juhtmed koos pistikutega.
Kõigepealt tuleks paika panna jumperid ja esipaneelil olevad pöörd lülitid vastavalt auto tüübile!
Paigaldus ise on kerge ja võtab aega kuskil 1h aga kiirustada ei tasu, sest hiljem on paha oma vigu taga ajada.
Kõigepealt peaks leidma paberi, kus on kirjas oma auto aju pistiku klemmide nimekiri.
Esiteks on vaja ühendada Toide +12V(süüte signaal mitte otse aku 12V!), mass, pöörete signal, gaasi siibri asendi andur ja õhulugeja signaal sisse ning välja (selle puudumisel map sisse ja välja)
Kui on ostetud või ise juurde tehtud pihusti ning süüte juhtmed tuleb need ühendada vastavalt aju juhtmestikule.
Pihusti juhtmed ühendatakse lihtsalt orig juhtmete kluge aga süüde juhtmed lõigatakse katki, saadetakse läbi emanage ja uuesti edasi ajju! Kõik juhtmed tuleks kokku tinutada mitte lihtsalt teibiga kokku mässida!
Kui nüüd süüde sisse keerata peaks emanagel roheline signaali tuli vilkuma ühtlaselt...kui punane vilgub tuleks manualist uurida mis veakoodiga tegu…
Kui kõik toimib võib lapakaga asja uurima hakata. Programmist valida omale vajalikud map’id ja neid seadistada. Kõige kindlam oleks seda teha dynos kuigi on räägitud et kõige esimene seadistus võiks olla kuskil teepeal, et mingi põhi paika saada. Sellega hoiab ilmselt mingi raha kokku, aga keegi ei ütle et ntx lahja seguga moto õhtale lased...
Sõltuvalt vajadusest on päris mitme map’i vahel valida. On ka võimalus V-Tech shift pointi muuta!
Turbokal on ilmselt 2 põhi map’i millega töötada, airflow adjustment ja additional injection.
Airflow adjustment paneb segu paika vastavalt gaasi siibri asendile mingi pöörde juures. Sellega mängides saab pigem seadistada suuremaid pihusteid, et ei tekkiks liiga rikast sega kui turbo ei ole tööle hakanud(tyhikäik)...
Additional injectioniga saab lisa kytust anda kuni 20% rohkem kui originaalis! Või siis 20% vähem, aga sega vähendamist teeks eelmise mapiga!
Kui turbo autol on boos limiter peal või siis tava auto mis ei oska lugeda boosti on võimalik kasutada boost cut map’i. See ei tee muud kui lukustab map’i kui ta on jõudnud oma viimase piirini..ntx 1 bar map puhul peaks 5V olema ülemine piir...üle selle saab aju vea signaali aga BC’i abil külmutatakse signaal ette antud väärtuse juures..ntx 5V juures. Kindlasti peaks kasutama teist MAP’i mis on yhendatud otse emanage kylge et selle abil lisa kütust juurde anda!
Emanagel saab kasutada data logi ja kindlasti saab mingi seadistuse selle abil ära teha. Sisendeid saab kasutada 3-Aflow in 1, airflow in 2 ja MAP
Enamasti jääb Aflow in 2 yle ja sinna saab yhendada WB lambda, mis teeb töö veel täpsemaks!
Enda teooria on seadistada vaikselt boosti tõstes..algul ntx 0.1bar ja iga pöörde vahemikku jälgides, kus vaja segu juurde kus vähemaks. Seejärel 0,2bar jne. Teooria pole veel kinnitust leidnud!!
