1. leht 5-st
probleem 200 sx
Postitatud: 11.09.2008 10:11
Postitas TURBOLOVER
panen tyhikäigul käima ja läheb ilusti käima kuid pöördeid yles ei võta nimelt yle 3000 pöörde ei lähe,paugubja arvatavasti kogub bensiini endale summutisse ning mingi aja pärast kaovad 2 pytti kah järelt ära. Käib nagu mootorratas.Äsja vahetasin plokikaant ja sellega seoses vahetasin kyynlad kah ära nii et ma kahtlex et kyynlad nussivad ! mis viga võib olla?

Postitatud: 11.09.2008 12:00
Postitas Astrona
käima läheb mootor ilma õhulugejat lugemata - kui juba käib, loetakse seda andurit ja pihustatakse vastavalt.
Kas sõites läheb kah 3000ni või ainult kohapeal?
Loe vea-koode - ma pakuks et TPS või MAF ühendus kehv.
Postitatud: 11.09.2008 12:43
Postitas murjam
Kuigi Astrona seda juba pakkus, pakun samuti, et MAF ei ole ajuga ühenduses.
Postitatud: 11.09.2008 13:12
Postitas Astrona
TPSil jäi äkki 1 pistik lahti?

Kui sõitmise ajal ainult jamab siis võib olla ka MAFi ja T vahelise torude lõdva ühendus.
perse majas
Postitatud: 11.09.2008 16:51
Postitas TURBOLOVER
sõites ei taha isegi yle 1500 pöörde minna tõmbab hingest kinni ja jõnksutab alla mäge sain 4000 pööret ja mingi jõud tekkis kah
Postitatud: 11.09.2008 17:48
Postitas Astrona
Hammasrihm kontrolli kah üle
ikka perse majas
Postitatud: 15.09.2008 16:56
Postitas TURBOLOVER
Postitatud: 16.09.2008 10:46
Postitas Astrona
Astrona kirjutas:Hammasrihm kontrolli kah üle
see kah veel
Postitatud: 17.09.2008 12:03
Postitas TURBOLOVER
kui palju loeb lambda anduri puudumine roostevabas torus otsast lõpuni+ sportpytt!!!????? kui suurt rolli see mängib
Re: see kah veel
Postitatud: 17.09.2008 12:50
Postitas Astrona
TURBOLOVER kirjutas:kui palju loeb lambda anduri puudumine roostevabas torus otsast lõpuni+ sportpytt!!!????? kui suurt rolli see mängib
Anduri mutrist tulevad gaasid välja ju
roostevaba või mitte, ega lambdaandur metalli molekule mõõta - ikka hapnikku.
sportpütt ei mõjuta lambdaandurit.
lambdaanduri muutub, kui vastusurve vähenemise tõttu muutuvad väljalaskegaasid - näiteks silindrist overlap ajal jookseb väljalaskesse värsket segu ja lambda loeb lahjat ning aju keerab rikkaks, umbes nagu siis kui anduri ja mootori vahel on leke.
kui ma jagasin välja siis ma jagasin välja!!!!!!!!!!!
Postitatud: 19.09.2008 15:19
Postitas TURBOLOVER
Postitatud: 19.09.2008 16:01
Postitas Fos
vaakum voolikud valesti ei saa sx'il sellist häda põhjustada. Pmst on sul sõinudks vaja ainult ühte vaakumit, mis toidab piduri võimendit. Kõik muu mis seal on (egr ja evap) ei põhjust sellist jama, nagu sul on.
pööre ei tõuse ja maf'i oled välistanud, siis: vända andur/nuka andur.
kuna sul loobib pentsu nii sisselaskesse kui väljalaskesse siis täiesti kindlalt on klapi ajastus vale (hammasrihma pani peale kaalikas) või mõni klapp kinni/kõver.
AGA IKKAGI ON KELLEGIL SIIS W
Postitatud: 19.09.2008 17:20
Postitas TURBOLOVER
KEERASIN NUKA ANDURIT JA SAIN ARU ET SYYDE ON NAGU TÕSISELT VALE (HILINE) POOL TIIRU ON VIST VEEL VAJA KEERATA EI SAA ARU
Re: AGA IKKAGI ON KELLEGIL SIIS W
Postitatud: 19.09.2008 17:30
Postitas Kill3rBMW
TURBOLOVER kirjutas:KEERASIN NUKA ANDURIT JA SAIN ARU ET SYYDE ON NAGU TÕSISELT VALE (HILINE) POOL TIIRU ON VIST VEEL VAJA KEERATA EI SAA ARU
Ära karju

Postitatud: 19.09.2008 17:40
Postitas gaiar200
peris kindlasti on hammas rihm valesti paigaltadud