1. leht 1-st
Opel Kadett GT Turbo MÜÜDUD
Postitatud: 04.12.2004 18:08
Postitas uhti
Auto sai ostetud täieliku planguna ja 1,4 mootoriga.Aasta on autol 91 .
2003 aasta ostsin veel teise kadetti juurde kust võtsin maha mootori,pidurid jne. ja toppisin selle kõik selle Kadetti peale.Mootor oli juba saksast tulles tuunitud Irmsheri tehases ja liikus päris hästi aga jäi ikka väheks ja ehitasin mootori ümber ja panin turbo ka vahele.
Auto aastast 91.(Paberid on 85a 1,3l 55kw)
VÄIKE LOENDUS LISADEST JA MOOTORIS TEHTUST
el aknad 2x
signa,kesklukk
AL käigukanginupp ja käsipiduri pide
toon klaas
spoilerid
lisatuled
MP3 mängija
chipitud aju
lisanäidikud(boost ,oil ja volt)
65mm väljalase kuni taga potini
esimene strut-bar
aukudega ventileeritavad pidurikettad ees
jne
MOOTOR
C20ne
K26 turbo
torukollektor
Audi Wastegate
enda valm.Blow-off
MB CLK ümber tehtud cooler
MAHLE kolvid
c20let plokikaanetihend
suuremad pihustid+2 lisapihustit
koonusfilter
reg.bentsurõhu regulaator
jne

Postitatud: 06.12.2004 20:53
Postitas uhti
Käisin siis täna dünostendis Liguri juures aga mõõta ei saanudgi

sest auto on liiga madal(11-12cm)
Auto kõrgus maapinnast peaks olema vähemalt 15 cm
Postitatud: 06.12.2004 21:37
Postitas Ragnar
Kahju on lihtsalt sellest, et Eestis hetkel ainukeses stendis ei saa ka probleemideta käia.

Postitatud: 08.12.2004 19:21
Postitas Kpt. Trumm
ei ole enam ainuke
Laki Tuningus on peaaegu Dyno ruum valmis. Põrand valatud, aparaat sees, seinad pahteldatud. Vaja veel viimistleda ja programmid üles seada. Korraldama hakkame Dyno päevasid ja muid võistlusi. Mida oodata on oi kui palju. Tiba läheb veel aega ja siis lähevad esimesed tõmbamised lahti. Pink on igati korralik (kuni 2000kw)
Nii et kannatust
Postitatud: 08.12.2004 19:54
Postitas quattromees
Kpt. Trumm kirjutas:ei ole enam ainuke
Laki Tuningus on peaaegu Dyno ruum valmis. Põrand valatud, aparaat sees, seinad pahteldatud. Vaja veel viimistleda ja programmid üles seada. Korraldama hakkame Dyno päevasid ja muid võistlusi. Mida oodata on oi kui palju. Tiba läheb veel aega ja siis lähevad esimesed tõmbamised lahti. Pink on igati korralik (kuni 2000kw)
Nii et kannatust
Ega 4WD mõõtevõimalust ei tule?
Postitatud: 08.12.2004 21:16
Postitas Kpt. Trumm
ei aga eest saad ju esi silla lahti võtta
Postitatud: 09.12.2004 0:24
Postitas Ragnar
Seda ma teadsin, et uus pink tuleb, aga polnud veel kuulnud, et juba peaaegu valmis. :hail Ragz@kevadel kohe düno peale

Postitatud: 13.12.2004 14:20
Postitas ranz
Kpt. Trumm kirjutas:ei aga eest saad ju esi silla lahti võtta
Vanematel 4wd audidel oleks see isegi võimalik jah, sest keskdiffer on eraldi lukustatav, kuid uuematel on juba keskel torsen differ mis siis tekitab selle, et kasvõi üht pooltelge eemadades seisab masin paigal. Võimalus oleks siis ainus see, et kuidagi on vaja ära lukustada lahtivõetud otsad... kuid kuidas.
Karm opel on see ikka, ma vaatan et ikka suht paljudele pillidel lükatakse turbo vahele ja käivad edasi nii mis kole :D Kahju et ainult enda masinal selline asi ei õnnestu... ei ole krt seda ruumi seal lihtsalt

Postitatud: 13.12.2004 19:22
Postitas zoom1
mis jama see siis on - kas 4dw selline varjant pole võimalik et esirattad pukile maast lahti ja tagumised rullile

Postitatud: 13.12.2004 19:25
Postitas ranz
zoom1 kirjutas:mis jama see siis on - kas 4dw selline varjant pole võimalik et esirattad pukile maast lahti ja tagumised rullile

Siis käivad esimesed lihtsalt niisama ringi, proovinud enda masina peal.
Postitatud: 13.12.2004 19:32
Postitas zoom1
väga segane, milleks see 4wd siis üldse kasulik kui tagumisi lukku panna ei saa - mõtlen siis seda et tagumised mootoriga lukku panna et veaksid pidevalt, kas siis ei ole võimalik
Samas võiks selle jaoks ka uue teema teha - muidu saab Ahti väga kurjaks

Postitatud: 12.01.2005 11:12
Postitas uhti
Müüdud
