1. leht 1-st

Millal peaks BOV avanema 1,8T VAG

Postitatud: 31.08.2008 22:36
Postitas Ahti
mure siis selline, et sai soetatud two way bov Forge tooteseeriast
ja nüüd ei oska nagu seisukohta võtta, kas ja millal peaks asi avanema
kui gaas vabastada. Isiklikult on selline tunne, et asi nagu liiga varakult
ja vb isegi lekkides töötab. küssa ongi selles, et kas ja kuidas peaks siis tegelikult see vabanemine olema reguleeritud? Mul on autol kella järgi vaakum ka kuidagi väga suur kogu aeg. ei tea, kas see ka nagu midagi mõjutab? või millest see tulla võib? phmt kui mnt 90ga sõita viies käik sis kella järgi on vaakum mingi 8 peal või isegi rohkem. ja kui ma sellise sõidu pealt lihtsalt gaasipedaali lahti lasen, siis juba täiega susiseb nö hea kraam välja. Kui madala tuuriga kiirendada, siis kipub kuidagi ebaühtlaselt kiirendama kah.

audi 1,8t 96a pole miskit muud rigni tettu kui rõhku tõstetud mbc-ga

Postitatud: 01.09.2008 9:29
Postitas Fos
5 käik sõidu ajal ei saa kuidgi vaakum .8 olla, kui sa just käik väljas ei sõida. Kui bov laseb midagi välja, siis järelikult pole sisselaskes vaakum vaid ülerõhk. Ma arvan, et sul rõhu kell valetab lihtsalt.

Bov peaks olema reguleeritud nii, et koha peal käies ta sisse ei tõmba, kergelt gaasi vajutades samuti ei tohi klapp liikuda... kui selline seadistus olemas, siis sõitma ja hakkad vaikselt vedru lõdvemaks keerama, seni kaua, kuni 2 esimest tingimust on täidetud - kui enam pole, siis keerad nõksu vedru kangemaks tagasi ja paigas.

edit: forge kohta võiks veel nii palju lisada, et need klapid, mis töötavad koonuse efektil ja on ilma kummi tihendita kipuvad kõik lekkima.

Võid ehitada omale bov'i testimis vahendi, lõdvik + vaakum vooliku jupp + kompressor, siis survestad bov'i ja paned tilga vett bov'i klapi peale. Saast bov hakkab juba 0.5 bari'ga mulisema.

Postitatud: 01.09.2008 17:55
Postitas Ahti
nohh, ma ei tea, kui rõhku näitab kell õigesti, sis kuidas ta ainult vaakumit niiiiii valesti peaks näitama?
ja kuidagi tundub, et see kakkumine kiirendamisel ja tasasel sõidul kui gaas korraks järele anda, on ikkagi sellega kuidagi seotud. kahtlane see kah, et keerasin kõvasti peale seda va vedru ja ikke laseb samal ajal rõhu maha.
ja tühikäigul täna kontrollisin, et on nii, et näitab vaikselt kohapeal käies -9 ja kui käiguga sõita nii, et rõhukell on rahulik, siis on kuskil -7 või -8 peal näit. kas sis on õhutusega mingi probleem vms???

Postitatud: 01.09.2008 18:21
Postitas Mihkel
Ühtlasel õrnal kiirendusel jõnksutamine võib ka NTK lambdast tulla.
Tundub, et need kipuvad kohati liiga agaralt reageerima.
Mul enda autol originaal ajuga ja ka ühel teisel Subarul stock ajuga (mõlemad kasutasime NTK sensorit) peale lambda vahetust
ühtlasel õrnal kiirendusel auto nagu kord kiirendaks paremini ja kord halvemini.
Datalog-ist oli ilusti näha, et vahepeal käis lambda pinge 0.000V juures, ehk siis küte pidi väga lahja olema mingi hetk
(võimalik, et näitas vahetult enne seda ropult rikast segu, mille järgi aju kohe reageeris ja kütte maha tõmbas).

Bov-i kohapealt keera vedru pinget peale ja vaata kas läheb paremaks.
See kraam mis sealt klapist välja tuleb ei ole veel otseselt hea, kuna see pole sisselaskekollektorist.

Postitatud: 01.09.2008 18:58
Postitas Fos
võta siis bovil vaakum küljest ära, pane pime ette ja mine tee proovi rahulikult kiirendades, aga ära järsult gaasi lahti lase vaid vaikselt tagasi (bov ei tööta pea meeles).

Üldiselt olen mihkilga nõus, et pigem mure milleski muus, kui bov'is. Vaikselt kiirendades peaks aju (lambda) vabalt kompenseerima pisut lekkivat bov'i. Lekkiv bov teeb wot'is probleeme pigem.

Soeta omale see vag'i data kaabel ja vaata, mis toimub.

Postitatud: 01.09.2008 22:48
Postitas Mihkel
Ma ei usu, et see BOV lekib.
Point on lihtsalt liiga varajases avanemises, mida saab vedrupingega kompenseerida.

Postitatud: 04.09.2008 20:50
Postitas Ahti
viga oli vist MBC sitasti kinnitatud voolikus mis tuleb wastegate otsast.
praegu vähemalt tundub nii.

Postitatud: 14.09.2008 18:19
Postitas Turbopassat
Kusagilt teemast lugesin, et VAG 1,8T - le ei pdavat BOV üleüldse sobilik ega hea olema ? Et bypass ikka effektiivsem...

Postitatud: 14.09.2008 19:40
Postitas raunz
BOV ei sobi autodele, millel on õhukulumõõtja, mitte näiteks MAP andur.
Nimelt auto loeb ka selle õhu ära, mis tegelt lastakse atmosfääri aga kuna auto saab aru, et sisse tuli palju õhku, muutub segu väga rikkaks.

Samas ta töötab ja no väiksema ajalisel kasutamisel pole siiani otseseid probleeme kuulnud.

Edit: Muidugi,minu viga, sest "MAF" ongi õhukulu mõõtja.

See Forge Splitter klapp tundub küll huvitav :) Uurin selle kohta.

Postitatud: 14.09.2008 20:30
Postitas RFL

Postitatud: 14.09.2008 22:13
Postitas Mihkel
raunz kirjutas:BOV ei sobi autodele, millel on õhukulumõõtja, mitte näiteks MAF andur.
MAF = MASS AIR FLOW! ehk eestikeeles õhukulumõõtja.
Sa pidasid ilmselt MAP andurit silmas.

Ahtil on kasutusel Forge Splitter klapp, mis laseb enamus boosti tagasi MAF-i taha ja ainult väikse osa atmosfääri hääle tekitamiseks.