1. leht 1-st
V 8
Postitatud: 26.08.2008 21:31
Postitas 410
Küsiks ka targematelt nõu, on selline auto V 8 Chevrolet 6,2 D,andmete järgi on sellel autol 100 kw kuid sellest on vähe suure ja raske masina jaoks.Nagu aru olen saanud siis V mootorile 2 turbot ja mõlemad 3 liitrise mootori omad,andke nüüd soovitusi mis masina omad kõige paremini sobiks ja kas on ka reaalne et see kooslus tööle jääb
Postitatud: 26.08.2008 21:46
Postitas puna
Ei ole eriti arukas plaan juba diisli tõttu ja teostust ei tule 99% asja hinna tõttu.
Võid otsida ja lugeda erinevaid V8 turbotamise jutte saad targemaks.
Postitatud: 26.08.2008 23:28
Postitas hents99
Miks ei ole arukas diisli tõttu? Mis seal vahet on?
Diislil on hea asi see, et kütet saab vabalt mutrivõtmega peale keerata. Eriti selle aja mootoritel.
Stripile küll ei lähe, aga abi siiski.
Postitatud: 27.08.2008 19:52
Postitas 410
[quote="hents99"]Miks ei ole arukas diisli tõttu? Mis seal vahet on?
Diislil on hea asi see, et kütet saab vabalt mutrivõtmega peale keerata. Eriti selle aja mootoritel.
Vot see jutt juba meeldib,nüüd tuleb hakata asja uurima.Kõik head soovitused oleks teretulnud
Postitatud: 27.08.2008 20:05
Postitas RFL
410 kirjutas:Kõik head soovitused oleks teretulnud
soovitan selle foorumi läbi lugeda
Postitatud: 27.08.2008 20:13
Postitas hents99
Ega puhtalt soovituste peale pole mõtet autot ehitama hakata. Ise peaks vaeva nägema, uurima laiemal turbotamise kohta ja kitsamalt oma mootori kohta.
Selline üldine küsimine on suhtkoht mõttetu: Mis turbosid kasutada, kuhu nad panna, mis saama hakkab jne.
Selliste teadmistega pole mõtet ise jebima hakata.
Postitatud: 27.08.2008 21:07
Postitas _siim_
Ma ise olen nüüd viimasel ajal 5,7mese dislaga jännanud,küttereguleerimine käib pm jah mutrivõtmega,õhusissevõtt on vaba pealejooksuga ilma drosseliteta,iseenesest ei tohiks olla keeruline,kuna ruumi on väga palju,aga iseenesest ei usu eriti 6,2L
turbotamisse,siis vaja juba uued kaanetihendid ja poldid,kuna 5,7 ja 6,2 disladel ei pea need niigi vastu.