1. leht 1-st

Bensiini kvaliteet ja turbokale õige küte!?

Postitatud: 18.08.2008 21:06
Postitas juss
Nonii oli siis selline põnev kogemus, et sai oma turbokas käima saadud, paagis 92 ja karpad originaal seades, ainuke, et kõikidesse avadesse oli surve taha lastud, motol lastud surve ca 8 peale. Sai siis surve tõstetud tagasi 11.0 peale,uued küünlad( iridium), uus küte paaki (nitro3000) ja tee mis tahad aparaat ei lähe pöördesse. Lasin siis selle tankla kraamis välja ja panin paaki jällegi 92 :shock: Motot soojendades kippus teine kohe turtsuma, ja kui sai ka surve taha lastud ,siis oh seda imet moto tegi hoopis kõrgemaid pöördeid kui selle tankla kaubaga! Gaasiga mängides ja jebides moto paugub ja turtsub rohkem!


Samas seda 92 kütet olen pannud ka kõigile muudele bensiini pealt töötavatele masinatele millega sõidan ja kõik käivad korralikult.

kui tänavasõidu ratastele tanklast võtta 95 siis kui gaas maha lasta sõidu ajal siis ei mingit pauku ega turtsu, aga kui kallata paaki 92 siis pauguvad aparaadid koledalt ilusti, sama nähtus esineb ka 98 bensiiniga aga siis on see tunduvalt tagasihoidlikum! Isegi 99a. ninja hakkasi paukuma ilusti, kuigi tankla bensiiniga pole seda saavutatud!

Kahjuks jah ainult üks näide turbo moto kohta aga samas ka vabalthingavad motod taluvad bensiin kvaliteedi vahet.

Aga nagu mis oleks see õige küte turbokale ja kust seda hankida oleks võimalik, sest neist tanklatest ei tea kunagi mida saad :?

Postitatud: 18.08.2008 21:50
Postitas Mihkel
Eesti tanklakütusest alla 98 oma turbomootorist hooliv inimene vast ei tangiks.

Postitatud: 18.08.2008 22:59
Postitas Moss
Miks see hea on, kui mootor turtsub ja sumpsis paugub? :shock:

Postitatud: 19.08.2008 0:42
Postitas juss
Moss kirjutas:Miks see hea on, kui mootor turtsub ja sumpsis paugub? :shock:
turtsumise all pidasin seda silmas, et kui moto ei olnud veel töö soe sii käis ta kehvemini kui tankla küttega, aga kui saavutas töösooja siis oli asi normaalsem kui tankla oma.
Ja selle sumpas paukumisega olen pannud tähele, et mida körgema oktaan arvuga küte seda lihtsamalt sumpas paugub (eelduse, et on tühjad torud). Peaks vist siis sumpas plahvatama see küte mida pole silindris ära põletatud hapniku puudusel (gaasi maha lastes)

Postitatud: 20.08.2008 18:06
Postitas Siim
võistlustele alla AG DynoXtreme või mõne muu racing kütuse kokteiliga ei tasu ültse minna. Statoili 98 tõmbas ikka tuntavalt jõu maha Kiltsil eelmine nädalavahetus. Soome kütusega ka mingit erilist vahet pole. Tundub samasugune vesi olema. Diisliga oli ainult vahe sees, Soome kütuse müüja kasuks.

70% Racing kütust 30% Neste 98-t oli hea kooslus. 100% sõi o-rõngad ära. :)

Postitatud: 20.08.2008 19:11
Postitas Kummitus
E85.... pole detonatsiooni ohtu ja põlemine ka külmem, maksab kordades vähem kui racingkütus