1. leht 2-st

Opeli mootor 2.0 16v soovitage turbod

Postitatud: 13.08.2008 18:34
Postitas stryk3r
kysimus siis selline, et milline turbo oleks sellele mootorile parem, aga saksas leidsin ainul v2ljalaske kollektorit flantsiga T3... on vaja spetside n6u :oops:

Postitatud: 13.08.2008 18:40
Postitas rosco
Orginaalis on LET-il kkk k16. Sellest piisab kuni 300hp umbes. Kuskil 3000rpm juures juba suht mõnus rõhk saadaval.

Postitatud: 13.08.2008 19:55
Postitas stryk3r
mul on X20XEV aga sepis kolvid ja sepis kepsud leti omad

Postitatud: 15.08.2008 21:43
Postitas stryk3r
kas GT3076 ??? ei sobi?

Postitatud: 16.08.2008 0:24
Postitas Moss
Kuule noormees, mida sa 4 aastat koolis tegid? :-D Otsi aga materjalid välja, seal kõik vajalik kirjas.

Turbomagazine'is üks vana artikkel Galant VR-4'st. Seal kasutab T4/T3 hübriidi ja kiidab taevani. Mootor samuti 2liitrine ja 16 klappi. Miskine 350hj oli.

V.

Postitatud: 16.08.2008 3:30
Postitas stryk3r
Moss kirjutas:Kuule noormees, mida sa 4 aastat koolis tegid? :-D Otsi aga materjalid välja, seal kõik vajalik kirjas.

Turbomagazine'is üks vana artikkel Galant VR-4'st. Seal kasutab T4/T3 hübriidi ja kiidab taevani. Mootor samuti 2liitrine ja 16 klappi. Miskine 350hj oli.

V.
noh yks asi arvutamine teine asi, et kui keegi proovis ja teab mis on parem :P

Postitatud: 16.08.2008 18:20
Postitas Robo
Tänavale on GT28/60RS ülihea :!:

Postitatud: 16.08.2008 21:45
Postitas stryk3r
aga kust saab siis v.kollektorit T2 flantsiga ??? opelile ?? :S ma leidsin ainunlt T3

Postitatud: 17.08.2008 13:12
Postitas Fos
gt2860rs on kallis turbo ja kuul-laager ei anna nii märgatavat eelist, et peaks ilmtingimata selle valima. Kui sul on olemas t3 flantsiga kolle, siis säästa aega ja raha ja pane t3/4. Kui tahad vähem lagi, vali lihtsalt kuum osa vastavalt.

Postitatud: 17.08.2008 20:39
Postitas stryk3r
Fos kirjutas:gt2860rs on kallis turbo ja kuul-laager ei anna nii märgatavat eelist, et peaks ilmtingimata selle valima. Kui sul on olemas t3 flantsiga kolle, siis säästa aega ja raha ja pane t3/4. Kui tahad vähem lagi, vali lihtsalt kuum osa vastavalt.
kui suur see lag tuleb ??? mingi alates 3k rpm hakkab turbo t66le ???

Postitatud: 19.08.2008 11:33
Postitas Fos
No seda ei saa päris nii öelda, et 3k ja siis hakkab tööle või 2k ja siis hakkab tööle, turbo töötab kogu aeg, küsimus selles, mis rõhku sa "töö" rõhuks pead.

t3 kuum osa, väikese A/R'iga (ca 0.5) peaks käituma küll nagu normaalne "tänavaturbo". Kui kogemus puudub, siis loe materjale garrett'ilt ja proovi mõista flow mappe ja selgeks teha, mis on inducer diameter, exducer diameter, trim, A/R ja mis nendest parameetritest oleneb.

Pole üldse fun raha raisata ja osta midagi sellist, mida keegi teine heaks peab.

edit: tegelikult vale jalaga alustad, kõigepealt mis hp eesmärk on üldse?

Postitatud: 19.08.2008 13:53
Postitas Moss
Kas Garrett mitte oma turbode koode ei muutnud hiljuti? Endine GT28 nüüd GT25 vms...

Postitatud: 19.08.2008 20:21
Postitas stryk3r
Fos kirjutas:No seda ei saa päris nii öelda, et 3k ja siis hakkab tööle või 2k ja siis hakkab tööle, turbo töötab kogu aeg, küsimus selles, mis rõhku sa "töö" rõhuks pead.

t3 kuum osa, väikese A/R'iga (ca 0.5) peaks käituma küll nagu normaalne "tänavaturbo". Kui kogemus puudub, siis loe materjale garrett'ilt ja proovi mõista flow mappe ja selgeks teha, mis on inducer diameter, exducer diameter, trim, A/R ja mis nendest parameetritest oleneb.

Pole üldse fun raha raisata ja osta midagi sellist, mida keegi teine heaks peab.

edit: tegelikult vale jalaga alustad, kõigepealt mis hp eesmärk on üldse?
nuh arvasin alguseks 300-320 hp

Postitatud: 20.08.2008 0:52
Postitas puna
Moss kirjutas:Kas Garrett mitte oma turbode koode ei muutnud hiljuti? Endine GT28 nüüd GT25 vms...
Garrett muudab koode küll kuna uued asjad tulevad teiste koodidega.
GT28, GT25 ei ole kood vaid tüüp ja seda pole muudetud.
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... rgers.html

Postitatud: 23.08.2008 13:52
Postitas stryk3r
Mulle soovitas yks h2rras GT2876R AR 0.82 sobib see ???