1. leht 1-st

kahe vaakumi vahel vahetumine

Postitatud: 06.08.2008 23:14
Postitas TIM
soov teha süsteem kus vaakumi allika otsa on ühendatud 2 voolikut. ühest voolikust läheb vaakum manauaalsesse rõhukontrollerisse ja seal edasi aktuaatorisse, teine voolik läheb otse aktuaatorisse. mis seadeldise pean ühendama vaakumi allika ja voolikute vehele, et saaks kiirelt muuta kummast voolikust vaakum aktuaatorisse jõuab?

Postitatud: 07.08.2008 8:40
Postitas colin
mis selle mõte on?

Re: kahe vaakumi vahel vahetumine

Postitatud: 07.08.2008 10:22
Postitas Fog
TIM kirjutas:soov teha süsteem kus vaakumi allika otsa on ühendatud 2 voolikut. ühest voolikust läheb vaakum manauaalsesse rõhukontrollerisse ja seal edasi aktuaatorisse, teine voolik läheb otse aktuaatorisse. mis seadeldise pean ühendama vaakumi allika ja voolikute vehele, et saaks kiirelt muuta kummast voolikust vaakum aktuaatorisse jõuab?
"shut off valve" aga see on kööbakas süsteem.

Tee parem hydroscandi kiirliidetega siis saad lihtsalt eemaldada sirge kõrre ning vahele mbc panna või vastupidi.

Idee on vist selles, et street-confis on ilma mbc-ta ning võistlustel juba eelnevalt paika timmitud mbc-ga

Postitatud: 07.08.2008 11:44
Postitas TIM
colin kirjutas:mis selle mõte on?
Fog kirjutas:Idee on vist selles, et street-confis on ilma mbc-ta ning võistlustel juba eelnevalt paika timmitud mbc-ga
täpselt selline mõte on

kiirliitmikke kasutada on kindlasti üks variant kuid ehk on ka mõni kiirem lahendus, mida saaks isegi salongist juhtida? elektroonilist boostcontrollerit ei soovi.

Postitatud: 07.08.2008 12:05
Postitas Fog
TIM kirjutas:kiirliitmikke kasutada on kindlasti üks variant kuid ehk on ka mõni kiirem lahendus, mida saaks isegi salongist juhtida? elektroonilist boostcontrollerit ei soovi.
Kui leiad normaalse hinnaga õhu kolmik-solenoidi, siis anna mulle ka teada. Eflas olevad on 1200+ ja pole päris "need" sest on mõeldud pneumosilindrite ümberlülituseks.

Ise jurada viitsid, siis too romulast 1 EVAP vaakumi klapp kahe otsaga, ja paned selle vahele ainult "otse" voolikule.

voolu ei anna: otsevoolik kinni, ja MBC pelab.
voolu annad: otsevoolik pelab, MBC ei tee midagi kuna otstepeal rõhuerinevus 0.

Ainuke viga on selles, et kui see "jublakas" läbi põleb, siis oled kõrgrõhkkonnas. Teistpidi kahjuks ei saa.

Postitatud: 07.08.2008 21:39
Postitas colin
kui huvi, võin sellise klapi loovutada... ;)

Postitatud: 08.08.2008 9:23
Postitas IvarR
Mazdadelt võid saada ka neid klappe. Vicsi juhtimiseks kasutatakse neid ning endalgi neid klappe vedelemas 5-6tk.
IvarR