1. leht 1-st

BMW e30 325ixt ´85 - domain

Postitatud: 05.08.2008 1:09
Postitas domain
Sai siis ära ostetud kasutaja crispi pooleliolev projekt.
Täpsemalt vast saab lugeda eelnevate tegemiste kohta siit: http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=1753

Mootor:
*m20b25 kerge uuendus kuuri läbi teinud (rõngad saaled jne)
*8.8 surveaste
*keevitatud veekanalitega kaas
*torukolle
*60mm väljalase
*t3/t4 turbo
*38mm WG
*bypass audi oma
*2,5' laadimis torud
*cooler (550mmx180mmx65mm)
*vems 3.3 spark & fuel

Välimus:
*iX spoileri ring
*m tech II esi stange koopia
*startec tagatuled


Veermik:
*4x koni reguleeritavad amordid
*ees -80 madaldus taga -40
*15' ix'i orginaal valuveljed

Sisu:
*bmw sport istmed (juhi oma natuke katki)
*el. k.luuk
*suur kompu (kütuse kulu, kiiruse limiit, temp jne)

Postitatud: 05.08.2008 1:14
Postitas domain
Nüüdseks ostetud uued pihustid & Walbro GSL392 väline bensiinipump.

* Coil Resistance: 12.5 Ohms / High Impedance / High-Z
* Static Flow Rate @ 3.0bar = 630 cc/min = 453 g/min
* Static Flow Rate @ 6.0bar = 900 cc/min = 648 g/min
* Gain: 0.11ms/mg
* Offset: 0.055ms
* Turn on time @ 14VDC: 1.14ms
* Turn off time: 0.85ms @ 600KPa
* Spray Pattern: Multi-orifice 30 Degree Spray Cone
* Factory fitted with Viton upper and lower o-rings
Pilt

Pumba spec:
12v 13.5v
3.0bar 215L 255L
4.0bar 200L 235L
5.0bar 170L 210L

Postitatud: 02.09.2008 0:32
Postitas domain
Sai nüüd masin garaazi veetud ja suht pulkadeks tõmmatud kapotialt. Väga paljud asjad vajavad ringitegemist (asendamist). 325 originaal miniradikas tuleb asendada mehisemaga + el vent muidugi. süütesüsteem tuleb coilpackile. Turbokollektor on samuti flantsidest keevitusega kõveraks kiskunud ja tikkpoldid mis olid keevitatud meetodil kolde küljes, olid samuti pooleks. Lihvimisse tuleb anyway saata kui mitte üldse korralikum teha. Vemsi juhtmestik sai kah maha võetud et Mihkel saaks lisatööd. Eks siin tuleb veel tuhat asja töökäigus välja mida hetkel ette ei oska näha

Postitatud: 16.12.2008 0:36
Postitas domain
Vahepeal siis midagi väheke liigutatud kah. Mõni pilt siis pestud käigukastist. samasugused on ka differ ja muu väiksem kola.
Pilt Pilt Pilt

KEP 4-labaga siduriketas. Bosch Motorsport coilpack. Samuti ka suur tropical esiradikas ja el vent olemas.
Pilt Pilt

Plokk sai lastud kaanetihendi pinnalt lihvitud ja ka asjad üle mõõdetud. Plokk ise oli väga heas seisus, praktiliselt null kulumisega. Väntvõlli polnud samuti vaja remont mõõtu lihvida. Madalsurveastmega kolvid mis olid eelmise omanikupoolt sisse pandud näitavad siiski kulumismärke nagu ikka keskmise läbisõiduga autol. (kolbe oli meil kokku neljalt isendilt ja kõik samasse auku).

HKS SSQV replica BOV hangitud ja uus momo 320mm rool.
Pilt

Siis asju nühitud puhtamaks + plokk värvitud.
Pilt Pilt Pilt

Ja siis väheke kokku laotud asja, raamsaaled ja väntvõll omale kohale tagasi.
Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt
Pilt

Postitatud: 16.12.2008 12:06
Postitas Siim-R
Huvitav asi,aga kas sellest tuleb kiirendus või mingi raja pill,või hoopis muu?

Postitatud: 16.12.2008 13:05
Postitas domain
Hmm esialgu lihtsalt enda lõbuks linnaliikur. Eks ka igast huvitavaid rajapäevu klubid korralda 8)

Postitatud: 31.12.2008 0:59
Postitas Mihkel
Täna sai veidi Taavi mootorit kokku lapatud.

Taavi vaimne Mentor ja Jumal (ning minu Subaru kasti abimees):
Pilt

Töökäigust ka mõned pildid:
Pilt Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt Pilt

Postitatud: 20.05.2009 23:48
Postitas domain
Vahepeal siis kapotialuse pesu. Loomulikult tuleb veel vähe värviparandusi teha ja mõningaid asju likvideerida.
Pilt Pilt

Õlipump ja karterikaas tagasi
Pilt Pilt

Kaaneremont tehtud ja sai kaas külge tegasi. Tehtud muudatused siis: raadiusesse lõigatud klapipesad & portisime ka natuke kanaleid.
Pilt Pilt

Postitatud: 21.05.2009 0:09
Postitas Mihkel
Kaane portimine oli rohkem originaal freesijälgede silumine, kui portimine.
M20B25 885 koodiga kaas voolab juba tehasest nii hästi, et 95% tõenäosusega saab seda ainult hullemaks teha kui originaal.
Suuri muutusi kaane flows näeb alles siis kui kaane pordi põhja kõrgemaks tõsta ja siis õigesse kujusse ajada.
Aga antud toiming oleks hetke projekti juures väga utoopia.


Kellel huvi, siis sai lastud kaas ka Tiidul üle mõõta in case, et näha ega asi hullemaks ei läinud:
http://www.m-tuning.ee/pildid/M20B25HeadMod1.JPG
http://www.m-tuning.ee/pildid/M20B25HeadMod2.JPG
http://www.m-tuning.ee/pildid/M20B25HeadStd1.JPG
http://www.m-tuning.ee/pildid/M20B25HeadStd2.JPG

Postitatud: 29.09.2009 20:55
Postitas domain
Vahepeal siis natuke nokitsetud kah.
Esipiduritel kap remont
Pilt Pilt Pilt Pilt

Pooltelgedele uued määrded & kummid
Pilt

Mootor on kah komplektne nüüdseks. Samuti sai kapotialt absi ja muud ebavajalikud kronsad eemaldatud, pahteldatud + värvitud.
Turbokoldel sai lastud uus turboflants otsa keevitatud ja ka voolavusse augud freesitud.

kapotile sai ostetud uus vigur
Pilt

Re: BMW e30 325ixt ´85 - domain

Postitatud: 13.10.2011 1:28
Postitas Mihkel
Sada aastat siin vaikus olnud, uuendaks teemat väheke.

Paari nädala tagune seis:
Pilt Pilt Pilt PiltV

Vahepeal toimunud muudatused:
* Mootor täis remondi saanud ja peale tõstetud
* Kasti/vahekasti/esidiffri simmerid vahetatud ja kõik alla pandud
* Turbo kollektor veidi moditud ja uue T3 flantsiga
* Kogu ülekandesüsteemil uued Liqui Moly õlid
* Uus 2.5" roostevaba ja poleeritud cooleri torustik koos silikoon lõdvikutega + roostevabad klambrid
* Uus turbo õlitusvoolik + anduri kolmik
* Uus 20mm roostevaba turbo õli äravoolutoru + voolik
* Uued kütusevoolikud
* Walbro 255LPH HP paagiväline kütusepump
* Kere kapotialune juhtmestik üle käidud ja uuesti teibitud
* VEMS-i juhtmestik 80% valmis
* Mootori muu juhtmestik 90% valmis

Mootori õlirõhk on ka starteriga üles aetud ning sealt osast toimis kõik ilusti.

Teha veel jäänud:
* Coilpack installida koos küünlajuhtmetega
* Downpipe + summuti
* Jahutussüsteem
* Kütusepumba juhtmestik
* VEMS-i salongi osa juhtmestik
* Cooleri alumised kronsad
* Kere komplekteerimine

Re: BMW e30 325ixt ´85 - domain

Postitatud: 13.10.2011 5:18
Postitas Mardo
väga viisakas kapotialune :)