1. leht 3-st
Audi 200 20V Turbo Quattro - Paabik
Postitatud: 22.06.2005 0:27
Postitas Paap
Sai siis olude sunnil endale üks igapäeva liikur muretsetud:
1989 Audi 200 quattro 20V - Technical specifications
DOHC
20 valves total
4 valves per cylinder
Displacement 2226 cc
Max. output (161.1 kW) @5700 rpm
Max. torque (309.0 Nm) @1950 rpm
0-100km/h 6.60s
Transmission 5M
vajab nati ikka nokitsemist aga küll teeb korda, ja tuunima ei hakka (kui siis hästi vähe)

Postitatud: 22.06.2005 0:34
Postitas Young Dirty Chinaman
et siis juba kolmas auto? kui rahakott kannatab siis
kas keeruliseks ei lähe kui hakkad valima mis autoga täna sõita?
igastahes mõistlik ost ja edu

Postitatud: 22.06.2005 0:36
Postitas Paap
Young Dirty Chinaman kirjutas:et siis juba kolmas auto? kui rahakott kannatab siis
kas keeruliseks ei lähe kui hakkad valima mis autoga täna sõita?
ei ole mazda ainukasutaja.
Supra siiski hobiauto, mis talvel kindlalt enam ei sõida.
Postitatud: 22.06.2005 0:36
Postitas Silwer
Hea valik.
Postitatud: 22.06.2005 22:32
Postitas martti911
See on ju minu üks unistuste autosi olnud kunagi aga ei tea isegi mix ei ostund sellist autot kui võimalik oil. Igal juhul edu

Postitatud: 28.06.2005 14:36
Postitas tt
Õnnitlen õige valiku puhul.
Sinna see Kiireka eelviimane 200 siis läkski
Kas vigu on palju?
Kui mõne asja kohapealt nõu vaja või kasvõi seda, et kust mida osta siis endal kahe auto jagu kogemusi olemas

Postitatud: 28.06.2005 15:28
Postitas Paap
tt kirjutas:Õnnitlen õige valiku puhul.
Sinna see Kiireka eelviimane 200 siis läkski
Kas vigu on palju?
Kui mõne asja kohapealt nõu vaja või kasvõi seda, et kust mida osta siis endal kahe auto jagu kogemusi olemas

vigu...täpselt tüüpvead:
*bypass klapp - bov juba olemas, vaja külge aretada veel.
*üks aken ei tööta (mootor töötab aga mingi tross vist läbi) äkki tead täpsemalt?
*tagasillas üks väike kolks, see ka kohe korras.
*abs tuli põleb, pole viitsinud kaitset vaadata veel aga ei usu, et see läbi on.!?
siduri pedaal murdus ka ära

uus juba küljes.
muu nagu kõik töötab ideaalselt.
vaja nüüd ära chipida, korralik koonus ja sein teha ja bov peale, siis alguseks piisab
kust S i rooli saada?
Postitatud: 28.06.2005 17:09
Postitas tt
Aknaga on tüüpviga - tross katki.
Enne chipimist vaata kriitilise pilguga üle turbolõdvikud - edaspidi hakkad kellal nägema näitu 2,0.
Kas tagasillas kolises mõni õõtsapuksidest?
Soovitan vahetada välja korraga kõik puksid kõnealusel õõtsal sest üks värske ja teised vanad puksid ei sobi kokku - vanad puksid kuluvad 3x kiiremini ära.
ABS-i tuli kustub ära kui konsooli lülitit vajutada?
Üldiselt on viga siiski mõnes anduris või ABS-i aju juhtmestikus tagaistme all.
S-i rooli saad AC kasutaja Tartsi käest Tartus - kui täpsem huvi, panen nr-i PS-i.
Jõudu sulle siis

Postitatud: 07.07.2005 23:23
Postitas hollow
ABSi tuli põleb ka siis kui tiffrilukk on peal... ja kui ta millegipärast maha ei tule siis jääb ka ABSi tuli põlema. mul kyll mehaanilise lylitusega tiffrikukud aga sul peaks vist elektrooniline olema.
Postitatud: 08.07.2005 0:37
Postitas Paap
hollow kirjutas:ABSi tuli põleb ka siis kui tiffrilukk on peal... ja kui ta millegipärast maha ei tule siis jääb ka ABSi tuli põlema. mul kyll mehaanilise lylitusega tiffrikukud aga sul peaks vist elektrooniline olema.
elektrooniline jah, see ei muuda midagi. Aga samas ega mulle ei meeldi enivei ABS iga sõita st. las põleb.
Postitatud: 08.07.2005 10:58
Postitas Silwer
Paabik kirjutas: siduri pedaal murdus ka ära

uus juba küljes.
Siduripedaali murdumine tähendab Audil reeglina seda et sidur on juba kulunud üle kriitilise piiri ja on vaja vahetada. Vastasel korral jäädki neid pedaale vahetama ja vaid kasvatad vasaku jala lihaseid.
Postitatud: 08.07.2005 11:34
Postitas Paap
Silwer kirjutas:Paabik kirjutas: siduri pedaal murdus ka ära

uus juba küljes.
Siduripedaali murdumine tähendab Audil reeglina seda et sidur on juba kulunud üle kriitilise piiri ja on vaja vahetada. Vastasel korral jäädki neid pedaale vahetama ja vaid kasvatad vasaku jala lihaseid.
uus sidur ja rihmad ja pudi padi juba vedelevad toa nurgas ja ootavad järgmise nädala algust!
Postitatud: 26.07.2005 20:55
Postitas Paap
Sai kõik filtrid ja jama ära vahetatud, nüüd juba päris ergas teine... stopperiga mõõtes juba märksa kiirem kui originaalis.
täna ES-Tuning tuunis selle külge...

täitsa meeldiv hääl
järgmine nädal proovib ära ka chippida.
Postitatud: 26.07.2005 22:14
Postitas Silwer
See on ikka bypass klapp? Mitte BOV?
Audi puhul BOV ei toimi ei originaal softiga ega ka nende chippidega mida siin laialt saada...
Postitatud: 26.07.2005 22:31
Postitas zoom1
Tegu on boviga