1. leht 2-st
Porsche 944 Ringo
Postitatud: 06.07.2008 19:42
Postitas Ringo
Auto veeres tehasest välja 1985a. (Alguses:
Pilt1 Pilt2 ) Tol hetkel 163hp vabalthingava mootoriga. 2008a alguses hakkas toimuma suurem hulk muudatusi. Esmalt vahetatud esiots 944turbo esiotsa vastu. Lisandus ka 944turbo sillaosad ning pidurid. Aprillis sai paigaldatud vems. Peale vemsi paigaldust 160 hp rattast (
graafik). Ikka oli igav. Siis saigi autol ülelaadimise eesmärgiga mootor maha võetud.
Mootor:
Kap. remonditud
VEMS 3.3
Crankscraper
Pilt1 Info
Oil pan baffel kit
Pilt1
SX performance FPR
880 CC pihustid
MBC
Bosch 044 kütusepump
Tial replica WG 38mm
944T väljalaske kollektor (kaetud keraamikaga)
Custom Crossover pipe (kaetud keraamikaga)
Pilt1Pilt2
3" väljalase Es-Tuningu poolt
Greddy replica BOV
Custom sl torustk
944T sisselaske kollektor
FMIC
Pilt1 Pilt2
GT2 sidur
944T õlijahutus
Veermik:
944T pidurid
Kollane koni ring
Torsen differ
18" OZ racing veljed
Salong:
Luisi rool
Korviste (vajadusel)
Lisakellad boost, õlitemp, ISO shiftlight




Postitatud: 06.07.2008 20:07
Postitas Greatmaster
Paistab, et kõva töö ära tehtud selle auto kallal. Edu ja jõudu edaspidiseks.
Aga ma ei ole veel aru saanud mis ülesanne on crankscraper´il.
Postitatud: 06.07.2008 21:41
Postitas Mihkel
Wastegate ventileerib ainult 2-te silindrid?
Postitatud: 07.07.2008 9:31
Postitas Ragnar
Mihkel kirjutas:Wastegate ventileerib ainult 2-te silindrid?
Vaata teist väljalaske pilti uuesti !

Postitatud: 07.07.2008 10:54
Postitas Mihkel
Sellelt pildilt:
http://www.porsche-foorum.ee/album/albu ... %20003.jpg
Tundub nagu oleks ainult 2-e silindri peal. Pildi nurk ka muidugi moonutab asja.
Y-ki sisse ma ka muidugi väljast ei näe.
Aga väga hea kui ilusti kõiki silindreid ventileerib.
Postitatud: 07.07.2008 11:33
Postitas Ragnar
Kui aus olla siis ma ise ka nüüd vaatan ja ei saa aru kas flants on juba liitumiskoha peal või enne.
Postitatud: 07.07.2008 11:57
Postitas Ringo
Greatmaster kirjutas:Paistab, et kõva töö ära tehtud selle auto kallal. Edu ja jõudu edaspidiseks.
Aga ma ei ole veel aru saanud mis ülesanne on crankscraper´il.
Lisasin infolehe
Ragnar kirjutas:
Kui aus olla siis ma ise ka nüüd vaatan ja ei saa aru kas flants on juba liitumiskoha peal või enne.
WG väljavõtt on tehtud kohta, kus kõikide silindrite gaasid on kokkusaanud.
Postitatud: 07.07.2008 12:23
Postitas mart154
Mihkel kirjutas:
Y-ki sisse ma ka muidugi väljast ei näe.
http://www.porsche-foorum.ee/album/albu ... 200012.jpg
Postitatud: 07.07.2008 13:34
Postitas Mihkel
Ma juba avastasin selle pildi nüüd varem ka jah.
Selline all-most lahendus, osaliselt ju ainult ühes runneris

Postitatud: 07.07.2008 18:19
Postitas Er!k
Mind huvitab kuidas monitoriga saab lisakellasi vältida?
Et vb otsutaks ka selle kasuks
Postitatud: 07.07.2008 21:25
Postitas Ringo
Er!k kirjutas:Mind huvitab kuidas monitoriga saab lisakellasi vältida?
Et vb otsutaks ka selle kasuks
võlusõnad on vems ja läppar
Postitatud: 14.07.2008 12:12
Postitas Ringo
vaikselt edeneb

Postitatud: 28.07.2008 23:23
Postitas Ringo
natuke vahepeal midagi toimunud:
Järgmine etapp käivitamine.
Postitatud: 29.07.2008 7:24
Postitas Raceboy
Väga vinge.
See stock süütepool seal aknapesu vedeliku paagi juures on ilmselt mingi lisajõu allikas?

Postitatud: 29.07.2008 8:41
Postitas colin
see ju klapptulede avamis/sulgemis mootor
