1. leht 1-st
rihmülekandega turbo
Postitatud: 30.06.2008 16:13
Postitas colin
Leitsin netist siis sellise ülelaadija:
http://www.boosthead.com/home.php Kas keegi on kunagi säärast süsteemi proovinud aretada ja kas toimib?
Postitatud: 30.06.2008 16:31
Postitas Mihkel
Selle rihmülekandega turbo nimi on kompressor ehk supercharger

Postitatud: 30.06.2008 16:57
Postitas citizen
Ja täiesti toimiv asi on

Postitatud: 30.06.2008 17:56
Postitas colin
Aga mis süsteemiga seellel rõhureguleerimine on lahendatud? Ise arvan, et sisselaske torustiku külge wastegate ja bybass ühendatud... aga pole päris kindel

Postitatud: 30.06.2008 19:01
Postitas jeff01
colin kirjutas:Aga mis süsteemiga seellel rõhureguleerimine on lahendatud? Ise arvan, et sisselaske torustiku külge wastegate ja bybass ühendatud... aga pole päris kindel

Rõhk pole pidevalt näppimiseks mõeldud ja kasutatakse eri suurusega rihmaseibe, et kompressorile õiged pöörded anda millega saavutatakse vajalik rõhk
Üldiselt on se arvamus, et rõhku peab koguaeg reguleerima vist nissanimeestelt pärit

Postitatud: 30.06.2008 20:25
Postitas colin
Selge

Postitatud: 30.06.2008 20:28
Postitas traktorist
mõned nissani mehed mitte ei reguleeri turbo survet.vaid tõsta on vaja koguaeg sest ikka on veel vähe....
Postitatud: 02.07.2008 11:52
Postitas colin
Üldjuhul taoliste kompressorite seest leiab hammasratas ülekande. Kas Eestis keegi on proovinud ka hammasrihm ülekandega kompressorit valmistada nagu eelpool mainitud pildil näha?
Postitatud: 02.07.2008 17:58
Postitas T6nis
jeffil pole kindlasti ühtegi nissanit olnud

, aga mitut nissanit(s13) sa tead millel midagi pole laiali läinud ?
Postitatud: 02.07.2008 18:08
Postitas traktorist
kuule kui sa tead et hakkad pauku juurde keerama ei vaheta asju mida on vaja, ei oska seadistada ja kasutad mingeid odavaid ja jutu järgi häid osi siis pole ime et laiali läheb.mootor kestab ilusti ärge ajage lolli juttu koguaeg siin mootorite sulatamises on ikka mütsi all defekt....
Postitatud: 02.07.2008 18:29
Postitas Fos
s13 on turbo auto, turbo autot tuleb paitada ja hellitada, siis tai püsib ühes tükis

Postitatud: 02.07.2008 21:03
Postitas Maik
Selliseid asju ei tehta "ise" .
Kui mul kompressor kohale jõuab tekitan siia foorumisse ka nõu küsimiseks teema. Niipalju,kui searchisin, kompressoreid siin foorumis suurt peale mingite g60 laadurite vist lahatud pole kahjuks :-/
mul on tulemas novi 2000
http://www.superchargersonline.com/content.asp?id=6
Postitatud: 02.07.2008 22:58
Postitas colin
poisid-poisid ega ma siin tüli tahtnud..... eks iga mees jääb oma liistude juurde... nt oma autol mitu kuud tagasi k.kasti laagrid ostetud, aga näed pole ühtegi tuttavast, kes ära vahetaks

Postitatud: 03.07.2008 0:05
Postitas booster
Anna mulle andeks, nissanid tõesti kestavad...
booster kirjutas:myya 0.5 oversize kolvid3 tk koos kepsudega ca18det mootorile.
[/quote]
Jah kunagi kaasa saadu jupid,mis ikka kui myyki olgu või kolm kolbi. s13 on vähe aega old tehtud rem ja sõidetud ei läinud midagi laiali loomulikult low boost 0.8-0,9..
Postitatud: 03.07.2008 0:44
Postitas booster
www.porsche-foorum.ee/bmw see ka nagu pommi kindel pill nagu jutust võib lähtuda.

okey Tehnika sport olgu siis nissan v bmw ikka laiali,kui odavalt palju tahta.