1. leht 2-st
Turbo rõhk langeb peale 4500rpm-i
Postitatud: 07.06.2008 13:06
Postitas wirx
Sõites ntx 3nda käiguga ja 2000rpm-ist kiirendama hakates, tõuseb turbo rõhk 2500 juures 0.6, 3500rpm 1.0bar-i peale, kuid 4500rpm langeb 0.9 peale. Siin üks väike video ka
http://uk.youtube.com/watch?v=SZR56_C8aug
Düno graafik jäi ka mingil põhjusel just selline
http://www.wirx.ee/pildid/main.php/v/po ... 1.JPG.html
Arvati, et wastegates jama, paigaldasin manual boost controlleri, nüüd kui keeran boosti peale, saan küll lõpus 1.1 bari peale(mille juures K16-d effektiivselt veel töötavad), kui 3500-4500rpm on 1.3 siis ning aju läheb safe modesse...välja aitaksid arvatavasti elektroonilised boost kontrollerid, kuid tegelikuses on see lihtsalt probleemist mööda minemine, mitte lahendus.(mitte, et seda mbc-d oleks)
Eelmine aasta omc-l toimetas boosti näit nii
http://uk.youtube.com/watch?v=a0Prx7awLhs
Ainus asi mida olen mootoriga vahepeal teinud on uus sisselase vabama hingamise näol - õhufilter+kopsik
Käisin kõik turbo ühendused üle ja paigaldasin uued o-rõngad.
Carmuses kompuuter ei näidanud ühtegi viga.
Wastegated testisime üle, need avanesid 1.0 bari peal
Postitatud: 07.06.2008 13:15
Postitas Mihkel
Äkki saavad lihtsalt otsa?
See lõpu ära kukkumine on tihti küsitav probleem, kas juhtimine või tootlikus.
Hea oleks näha kas asi hakkab lõpus avama wg flappe või hoiab lõpuni kinni, sellest näeks ära.
Vabalt võib olla ka Astrona teemas lahatud probleem, et ei jõuta lihtsalt wg flappe enam kinni hoida.
Seda saaks katsetada nii, et paned acutaatori vardale mingi kangema lisavedru, mis hoiab näiteks 1bar peal by-default juba rõhku ja vaatad mis lõpu poole toimuma hakkab.
Kusjuures vaatasin, et Subarul RS-iga hakkab ka lõpus boost törts langema, kui rõhku juurde keerasin veidi.
Väga võimalik, et ka wg voolavus sitt ja surutakse flapp lahti, kuigi mul acutaatori baasrõhk juba 0.8bar.
Tavaliselt tehaseautodel acutaatori default rõhk 0.5bar ja alla selle.
A4 1.8T-l näiteks ainult mingi 0.2bar ja lõpus kukkus tallates 0.8bar pealt 0.5bar peale.
Ka võimalik taaskord samasugune probleem.
Postitatud: 07.06.2008 13:24
Postitas wirx
acutaatori baasrõhk on 0.7 ja 6speedonlines väidavad kõik, et K16 turbode puhul pole originaal acutaatoreid vaja ringi vahetada...no samas neil pole ka läbisõitu pea 140k km ning soolaseid teid...ma ise usun ka, et acutaarorid on omadega õhtal, kahjuks tulevad paremad alles järgmine nädal, kuid OMC homme

...oleks probleemiga varem tegelema hakanud, kuid dünos sain alles sellest teada.
Teoorias peaks MBC ära petma acutaatori ning isegi, kui WG avaneks 0.9bari peal, siis MBC kaasabil arvaks ta 1.1 bari juures, et alles nüüd on 0.9
Kevadel, kui otseväljalase alla sai pandud, vaadati ka turbod üle...loks puudus ning ka sinist ei aja ja õli ei võta.
Postitatud: 08.06.2008 20:09
Postitas wirx
selline huvitav tähelepanek peale OMC-d, et kui ma eelmine aasta sõitsin nitroga miili ära siis oli sisselaske kollektor jääkülm, täna oli soe...
Näpuga testisin teise 911 turbo WG accutaatoreid ja enda omi, tundusid sama tugevad mõlemal olema.
Ideed on ikka veel oodatud, kus mis viga võiks olla
Postitatud: 08.06.2008 20:57
Postitas Raceboy
Seda vahet vedrupinguses, mis tekitab 0.2 barise rõhulanguse, näpuga sa ei tunne!
Postitatud: 08.06.2008 21:08
Postitas wirx
täitsa võimalik jah....egas pole vist muud midagi, hakkan accutaatoritest pihta ja vahetan juppe...õnneks uued on tsipa paremad nagunii, kui originaalid...seega päris raha maha viskamine poleks, kui ei ole viga neis.
Kui mul I sõidus mingi hetk korraks 1.1bari-i peale viskas, siis joonistas gps kohe hoopis teistsuguse sirge, võrreldes selle sõiduga, kus ei visanud...
Postitatud: 09.06.2008 14:24
Postitas HP
Mina pakkuks ikkagi lekket kui kollektorid soojad olid. sest turbo pöörles maksimum pööretel ja küttis õhku soojaks
Postitatud: 12.06.2008 15:19
Postitas wirx
kuna accutatorid tulevad ikka veel minuni, siis täna vahetasin igaksjuhuks ka bensu filtri ära - tulemus ikka sama.
Sellist asja täheldasin ka, et kui kiirendan 3ndaga 4000rpm-i pealt, siis pea kohe kukub 1.1 ette....kui kiirendan 3ndaga alguses 6000rpm-ini, lasen pöördel langeda 5500rpm-i peale ja siis uuesti kiirendan näen ikka 0.8-0.9
Ilma nitrota sõites ei ole täheldanud, et sisselaske kollekorid soojemaks läheksid, kui enne olid...ainult nitroga sõites märkasin seda, et enam ei läinud külmaks.
Postitatud: 12.06.2008 15:31
Postitas Mihkel
See näitabki, et tootlikus on kas otsas või midagi piirab tootlikust.
WG või leke kuskil, muud varianti nagu pähe eriti ei tule.
Lekketesti saad ka acutaatoreid oodates ära teha

Postitatud: 12.06.2008 15:36
Postitas wirx
Oskad ehk nõu anda, kus Tallinnas seda parim koht teha oleks? m-tuuning :P?
Endal pole vajalike instrumente
Postitatud: 12.06.2008 15:45
Postitas Mihkel
Endal hetkel üks projekt garaažis ees ja ajaga parajalt tuuga.
Järgmise nädala lõpu poole äkki vaibub asi veidi.
Porschel ilmselt vaja tõstuki/kanali peale ka saada, et turbo väljundotsadele ligi saada?
Protsess ise suht lihtne aga eeldab ilmselt veidi töövahendite fabritseerimist.
Segusiibri ja turbode küljest lõdvikud lahti, 2 otsa pimedaks ja ühest otsast kompressoriga rõhk sisse lasta ning vaadata mis toimub.
Kui rõhk langema hakkab kohe, siis on kuskil leke.
Halba ei teeks muidugi üldse kogu õhutorustiku läbipesemine, et karterituulutusest pärit õlist vabaneda.
See suurendab omajagu intercoolerite effektiivsust.
Seda muidugi kui Porsche karterituulutuse otse turbo intake-i suunab nagu enamus autod (sealt tuleb ka hapnikuvaene kuum õhk).
Arusaadavatel põhjustel on selline teguviis saatanast, kuna tapab võimsust

Postitatud: 12.06.2008 15:50
Postitas wirx
no aga pane mulle aeg kinni...tõstukit läheb tõesti vaja
egas see kontroll ja puhastus halba ju teha saa

Postitatud: 12.06.2008 16:59
Postitas Raceboy
Mihkel kirjutas:
Seda muidugi kui Porsche karterituulutuse otse turbo intake-i suunab nagu enamus autod (sealt tuleb ka hapnikuvaene kuum õhk).
Arusaadavatel põhjustel on selline teguviis saatanast, kuna tapab võimsust

Nojah, samas keskkonda mingi õlivihmaga ka saastada pole eriti ilus

Enda autol panin igatahes läbi õlipüüduri otsa enne turbot vaakumi poolele.
Postitatud: 12.06.2008 18:17
Postitas Mihkel
No performance nõuab ohvreid
Pealegi näiteks mul bemmil oli karterituulutus suunatud läbipaistvasse anumasse umbes kuu aega ja mitte tilkagi sealt õli ei tulnud.
Tehas võiks siis vähemalt catch tank-i vahele panna.
See gaaside hapnikuvaegus ilmselt on seal tühine kõrvalnäht.
Reaalselt ja tuntavalt mõjutab asja ikkagi cooleri seintel olev õlikiht.
Postitatud: 12.06.2008 18:17
Postitas wirx
proovisin hetk tagasi veel 5ndaga kiirendamist...
täpselt sama seis 3500-4500 istub 1.0-1.1 bar-i, kõrgematel pööretel 0.8-0.9...aga see 1.1 bari seisab ees 3-5 sekundit...kui läbi laseks kusagilt, siis vist ei seisaks nii kaua?
Ehk siis rõhk on täielikult sõltuv pööretest.