1. leht 2-st
K: mida vaadata 200SX S13 ostmisel
Postitatud: 14.06.2005 16:29
Postitas HondaVTi
Tere kõigile!
Kuna siin palju selliste masinate omanikke, siis mida kontrollida 1990 - 1993 aasta S13 ostmisel kindlasti?
Tüüpvead?
Imre
Postitatud: 14.06.2005 16:32
Postitas riceboy
Hea oleks kui oleks mingi fanati auto olnd...tava auto hooldus iga 10 000km järelt on talle liiga pikk
Turbo võiks olla vahetatud (100-150 km kestab)
Muidu auto nagu auto ikka...uuri kõike...
Postitatud: 14.06.2005 17:13
Postitas HondaVTi
Mootori poole pealt just turbo elab oma aja siis ära? Muu peab ilusasti üldiselt, kui hooldada?
Postitatud: 14.06.2005 17:43
Postitas Siim
CA18DET on väga tundlik õlikvaliteedi suhtes. S13 service manuali järgi tuleb õli vahetada iga 7500km või 6 kuu tagant. Kui õli reguraalselt vahetada, siis on mootor üsna töökindel. Põhiprobleemiks on CA18DET mootoril on turbo kulumine, mis on tingitud eelkõige läbisõidust ja kehva õli kasutamisest. Turbo eluiga on 100K kuni 150K. Lisaks on 89 ja 90 aasta autode tüüpveaks väikese läbimõõduga ja liiga väljalaskekollektori lähedalt kulgev turbo õlitus, kus küpsemise tulemusena õli lõpuks blokeerub, selle tulemuseks on turbo kiire kulumine. Kulunud turbo lekib sisselaske kollektorisse õli ja mootori kehva õlituse tulemusena tahavad varsti vahetamist väntvõlli saaled ja raskematel juhtudel väntvõll.
CA18Det siis Nissan 200sx s13 mootoritüüp
Postitatud: 14.06.2005 17:51
Postitas HondaVTi
Tänud, mõistan!
Aga alates 1991 a. siis natuke parem see turbo õlitus?
Veermikus mingeid eriti nõrku kohti pole? Tüüpiline jaapanlane selles osas?
Postitatud: 14.06.2005 18:06
Postitas Siim
HondaVTi kirjutas:Tänud, mõistan!
Aga alates 1991 a. siis parem see turbo õlitus?
Põhimõtteliselt vist peaks olema jah. Kuigi ega need uuema omadki rõõmustama panevad ei ole. 1991.a sai S13 facelifti ja ehk siis ka see viga eemaldati.
Kasulikke linke:
http://nscw.kolhoos.ee/ca18det
http://www.infotele.ee/ago/200sx.htm
Postitatud: 21.06.2005 15:04
Postitas Indrek
Paar küsimus:
1. Kui sidurit vajutades kostub kahtlane hääl, kas võimalik et tegu on survelaagri ja/või siduri kettaga - või võib ka midagi hullemat olla(mõtlen kast pees) ja mis hinnad kastidele/siduri korvidele on ja kas on liikvel?
kas eraldi kasti sisu juppe ka müügil on?
2. Mis hinnaklassis on uksed (ainult plekid)?
3. Mis pöördelt S13 turbo taha tuleb, nii umbkaudselt, et saaks proovisõidul kontrollida?
Millele peaks veel S13 puhul pöörama ERILIST tähelepanu?
Tänan ette!
Postitatud: 24.06.2005 0:52
Postitas henri
siim_106 kirjutas:CA18DET on väga tundlik õlikvaliteedi suhtes. S13 service manuali järgi tuleb õli vahetada iga 7500km või 6 kuu tagant. Kui õli reguraalselt vahetada, siis on mootor üsna töökindel. Põhiprobleemiks on CA18DET mootoril on turbo kulumine, mis on tingitud eelkõige läbisõidust ja kehva õli kasutamisest. Turbo eluiga on 100K kuni 150K. Lisaks on 89 ja 90 aasta autode tüüpveaks väikese läbimõõduga ja liiga väljalaskekollektori lähedalt kulgev turbo õlitus, kus küpsemise tulemusena õli lõpuks blokeerub, selle tulemuseks on turbo kiire kulumine. Kulunud turbo lekib sisselaske kollektorisse õli ja mootori kehva õlituse tulemusena tahavad varsti vahetamist väntvõlli saaled ja raskematel juhtudel väntvõll.
CA18Det siis Nissan 200sx s13 mootoritüüp
Järgmine kord võiksid mainida ka kust sa copy/paste oled teinud (
originaal). Ehk siis austus artikli autorile
jk-le
Postitatud: 24.06.2005 20:24
Postitas zoom1
turbo hakkab laadima alates 2000, aga mineku vahet on tunda 3000-3500. Muidu stocil on see effekt väike kui turbo laadima hakkab.
Postitatud: 06.11.2006 19:48
Postitas junsu
küsiks veel juurde:
räägitakse,et kered pidid enamusel läbiussitand olema.on se tõsi.müügikuulutuste piltidelt pole nagu väliselt silma jäänd erilist ussipuru.kust nad siis roostetavad.miskohti kindlasti ostmisel kontrollida?
teiseks siis mootor.kuna turbo tõenäoliselt vahetusse läheb,ei hakkaks selles pikalt peatuma.üks autotooja-müüja hirmutas,et leedust tuues ei pruugi eestissegi jõuda.saaled-saaled.....
kolmandaks huvitaks sillaosad.mis need maksavad,kust saab,palju neid läheb ja palju auto all on.ja kui peaks juhtuma mingi kõks,kuidas kerejuppide ja tuledega lood on?uute hind vist ulme.aga romulates?kas neid sinna üldse jõuab?
et siis eesmärgiks ehitada auto,millega SR-del konkurensi pakkuda oleks ja mis tänavasõidus küttekuluga/töökindlusega mõistlikuse piiridesse jääks.on s13 selleks üldse õige toorik?
no näiteks see auto?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Postitatud: 06.11.2006 20:29
Postitas junsu
ahjaa,olen veel palju kuulnus s13 kehvadest piduritest.mis sellest arvata.
iseenesest kettad ju väga väikesed pole,mis need pidurid siis kehvaks teeb???
Postitatud: 06.11.2006 21:34
Postitas Laisu
junsu kirjutas:ahjaa,olen veel palju kuulnus s13 kehvadest piduritest.mis sellest arvata.
iseenesest kettad ju väga väikesed pole,mis need pidurid siis kehvaks teeb???
ei tea, ei kurda. Kui ikka korralikud/head klotsid, kettad ja ilusti korda tehtud, mitte ei ole nii et üks töötab paremini kui teine, siis on täitsa ok need pidurid.
Postitatud: 06.11.2006 21:39
Postitas RFL
pidurid jäävad rajal sõites lahjaks. peale viite minutit on peaaegu olematud.
aga tavaliiklemisel nii suurt koormust ei esine ja siis piduritel küll midagi viga ei ole.
Postitatud: 06.11.2006 22:00
Postitas Laisu
RFL kirjutas:pidurid jäävad rajal sõites lahjaks. peale viite minutit on peaaegu olematud.
aga tavaliiklemisel nii suurt koormust ei esine ja siis piduritel küll midagi viga ei ole.
nujah, ma tegelt seda mõtsingi, igaüks ju rinkal ei käi.
Postitatud: 06.11.2006 22:19
Postitas junsu
aga mis sellest kerest siis nüüd arvama peaks
