1. leht 1-st
Audi A4 1.8TQ '96' rantz9
Postitatud: 03.05.2008 13:27
Postitas rantz9
Tere kõigile.
Mina olen siis olnud terve oma autoteadliku elu Audi fänn. Esimesed isendid olid kahjuks kõik suhteliselt lahjavõitu, kuid Jaanuaris sel aastal sai siis soetatud Saksast tulnud A4 1.8TQ Avant(must). Oli kindel plaan omada lõpuks ometi ihaldatud Quattro ja Turbo koostööd ning kuna S2 või S4 jäid siiski natuke kaugeks siis sai võetud selline variant.
Varustusest niipalju : El.aknad(2), El.luuk(klaasist), Kliima, õhupadjad(2), püsikiiruse hoidja(hetkel ei tööta).
Nüüdseks on sisse seatud : Kuulamiskõlbulik audio, 17' Veljed(Azev A), rõhku tõstetud, Järgi aidatud st2 Chipiga, Bov, Väljalaske takistus minimaalne.
Pluss muud tööd millesse algul pidi investeerima, et omada siiski esmajärjekorras töökorras autot!
Küsimused ja soovitused edaspidiseks rohkem kui teretulnud!
Rando
Postitatud: 03.05.2008 14:30
Postitas S4BiT
Pildid ei tee ka paha
Postitatud: 03.05.2008 18:37
Postitas Imres
Kena masin, räägi kas st2 Chipi lasid ise panna või oli ostes peal?
BOV töötab ilusti, käiguvahetusel välja ei taha surra?
Väga kena masin, mul ka selline ainult, et hõbedane
Kas ja kui siis kui palju madaldust autol on?
Postitatud: 03.05.2008 18:43
Postitas S4BiT
Tundub, et antud masinal madaldust küll pole. Huvitab ka see, et kas BOV-iga töötab normaalselt? Tegelt ju ei tohiks

Postitatud: 03.05.2008 21:50
Postitas rantz9
Kõik asjad mis tehtud olen ise lasnud teha. Põhi point oligi see, et otsisin nn süütut isendit. Polnud tal ei velgi ega midagi. Saksaski oli auto olnud 5 aastat mingi Julia käes.
Seega jah Chipi lasin panna koos bov-iga ning peab ytlema, et töötab vägagi hästi. Olin ise ka kursis, et ei taha töötada aga soov oli suur ja ära ta tehti. Madaldust on minimaalselt. Ehk siis, et kui hakkasin madalduse juttu rääkima vaadati mind natuke halvustava pilguga, et siis veermiku remonti palju. Kui aga järgi läksin oli natuke originaal asju seal näpind nii et hästi natuke (silmaga väga vahet pole) madalam.
Autoga on siis siiani tegelenud vaid Arupo töökoda Kostiveres.
Postitatud: 04.05.2008 8:24
Postitas riio
Ehk siis autot näpivad sul eesti ´ralli ässad...Onu Rain:). Tehtud mees kuldsete kätega.
Postitatud: 04.05.2008 10:57
Postitas Jõuvanker
Kas ka arupos paigaldati chip ja bov?

Postitatud: 04.05.2008 12:24
Postitas rantz9
Autoga enamjaolt tegelenud just nimelt Rain. Väljalaskes ja chipis olid eri ninad veel asja juures kui ei eksi.
Peale käte veel kuldne suu kah

iga kord tuju hea kui seal käidud.
Postitatud: 04.05.2008 22:46
Postitas raunz
Kena-kena

Ootaks ka sisu pilte.
Muidu, mis mõõdus Sul rehvid velge peal on? Kole madalad tunduvad ehk siis rattakoobas tühi. Muidugi pildil tundub, et tagaratas on veel mingis lohus,
Kaua oled BOV'iga sõitnud? Mingeid anomaaliaid ei olegi tõesti esinenud?
Nii palju olen ise uurinud, et mingi aeg tõesti on asi OK, aga hiljem hakkavad vead tundma andma.
Sul BOV pandud peale õhukulumõõtjat?
Et u 50kw lisa kw hetkel

?
Postitatud: 04.05.2008 22:51
Postitas rantz9
Rehv on 215/40 kui ei eksi. Koopad tyhjad jah mis natuke ka riivab silma : ).
Praegu on niiviisi, et vaikselt gaasi lisades nagu lähevad pöörded kergete jõnksudega edasi. Järgmine nädal läheb kostiverre siis saab teada, mis kala on. Täis kiirendusel kõik ilus, käiguvahetusel samuti.
PS! Rõhu välja saatmine on ikka kuradi mõnus

Postitatud: 04.05.2008 23:09
Postitas Miss S
pm BOV töötab ka audide peal väga hästi , kui ta õigesti reguleeritud on. Põhiprobleem tekitabki see, et klapp avaneb või sulgub valel ajal ,mis põhjustab välja suremist. Tallinnas sõidab ringi üks S2, millel esinesid ka samad mured , peale klapi reguleerimist töötab siiani ilusti ja ei sure enam välja. Muidugi see ei pruugi alati reegel olla.
Postitatud: 05.05.2008 9:03
Postitas tonny
Mida küttesegu antud asjast arvab?
Postitatud: 05.05.2008 9:19
Postitas Miss S
probleemi pole.
Postitatud: 05.05.2008 10:47
Postitas kristo.sy
"17' Veljed(Avuz A)"
kas mitte pole need azev veljed mitte avuz nagu mainitud?

Postitatud: 05.05.2008 11:54
Postitas rantz9
On jah

Enda kiirustamisest tehtud viga.