1. leht 1-st

ECU Tuning

Postitatud: 17.04.2008 16:18
Postitas Astrona
http://www.ztechz.net/id10.html
Sai natuke loetud, aga mingi hetk läks nagu jutt imelikuks :lol:
As the engine sucks in air it registers on the MAF, the MAF emails a 0-5.1v signal back to the ecu, the ecu matches the voltage up on the VQ Table, pulls a number from its anus, and then after a mathematical formula and a smoke break, calculates the TP.
By setting all the values to FFFF the problem is solved and the Boost Cut has left the building, thankyouverymuch.
Chapter 33 and 1/3rd: Advanced Tuning Techniques

Re: ECU Tuning

Postitatud: 17.04.2008 16:35
Postitas mart154
Astrona kirjutas:http://www.ztechz.net/id10.html
Sai natuke loetud, aga mingi hetk läks nagu jutt imelikuks :lol:
As the engine sucks in air it registers on the MAF, the MAF emails ...

Kas POP3 või SMTP protokolliga??? :lol:

Re: ECU Tuning

Postitatud: 17.04.2008 16:49
Postitas Astrona
maf@nissan.jp kirjutas: Yo, ECU, whazz up, i have some air-shit measured for ya. Would you add some fuel?
ecu@nissan.jp kirjutas: Yeah, whatever! Let's burn it!

Postitatud: 17.04.2008 17:07
Postitas Astrona
Aga muidu
hea link soome keele oskajatele.

http://personal.inet.fi/yritys/macmadigan/Z32ECU.pdf

Re: ECU Tuning

Postitatud: 17.04.2008 17:13
Postitas mth
mart154 kirjutas:
Astrona kirjutas:http://www.ztechz.net/id10.html
Sai natuke loetud, aga mingi hetk läks nagu jutt imelikuks :lol:
As the engine sucks in air it registers on the MAF, the MAF emails ...

Kas POP3 või SMTP protokolliga??? :lol:
kui juba huumorit rebida, siis kuidas sa pop3 protokolliga maili saadad? :lol:

Re: ECU Tuning

Postitatud: 17.04.2008 17:20
Postitas Astrona
mth kirjutas:kui juba huumorit rebida, siis kuidas sa pop3 protokolliga maili saadad? :lol:
Sa ei tea siis vä,
läbi voodoo-kaardi-mp3'e-pci-pordi ikka, kuidas muidu.