1. leht 1-st

K:200SX universaalse lambdaanduri ühendamine....

Postitatud: 07.04.2008 19:22
Postitas dead-moroz
mure siis selline:
ostsin uue lambda anduri (universaali) S13-le. 2 musta juhet (heater) ja 1 sinine juhe (signaal)...kas keegi oskab öelda mis juhtmed omavahel ühendada :)

ette tänades:
Martin

.

Postitatud: 07.04.2008 19:25
Postitas attention
200sx il kõige jämedam juhe on signaal ja peenemad on kütte otsad ja anduri mass (arvatavasti hall, kui bochi andur) see massi ühendada siis lihtsalt.

Re: .

Postitatud: 08.04.2008 10:06
Postitas Astrona
attention kirjutas:200sx il kõige jämedam juhe on signaal ja peenemad on kütte otsad ja anduri mass (arvatavasti hall, kui bochi andur) see massi ühendada siis lihtsalt.
Mul sarnane juhtum. Aga tahan ühendada S13 aju külge WBO2 0-1V väljundi, andur ise on WB ja kontroller kütab teda ise. Kas võin ajust tulevad kütte otsad lahti jätta? Või aju arvab, et on probleem?

Postitatud: 08.04.2008 11:01
Postitas Mihkel
Aju arvab siis, et su lambda heater on tuksis ja soovitab lambda välja vahetada :-D

Signaali tarbeks on 0.75 ruutu küll ja rohkem.

Postitatud: 08.04.2008 12:26
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:Aju arvab siis, et su lambda heater on tuksis ja soovitab lambda välja vahetada :-D
Signaali tarbeks on 0.75 ruutu küll ja rohkem.
Ilma naljata, paluks! Kas pean äkki tolle kütte-toite "+" otsa kuhugi takistiga massi ühendama, et asju mingisse turva reziimi ei läheks.

Postitatud: 08.04.2008 13:56
Postitas mart154
sx-i kohta täpselt ei tea, aga enamusel autodel käib lamda heater läbi relee. kui nüüd heateri otsad on "lahti" siis ei juhtu mitte kui midagi.

Postitatud: 08.04.2008 14:45
Postitas dead-moroz
mart154 kirjutas:sx-i kohta täpselt ei tea, aga enamusel autodel käib lamda heater läbi relee. kui nüüd heateri otsad on "lahti" siis ei juhtu mitte kui midagi.
juhtplokk saab ju siis aru, et lambdas on kala sees kui heater ei tööta, tuluke hakkab põlema....
tglt iseenesest ei juhtu midagi, lambda töötempi saavutamine lihtsalt pikeneb, kuna heater ei tööta :)

Postitatud: 08.04.2008 14:52
Postitas Astrona
dead-moroz kirjutas:
mart154 kirjutas:sx-i kohta täpselt ei tea, aga enamusel autodel käib lamda heater läbi relee. kui nüüd heateri otsad on "lahti" siis ei juhtu mitte kui midagi.
juhtplokk saab ju siis aru, et lambdas on kala sees kui heater ei tööta, tuluke hakkab põlema....
tglt iseenesest ei juhtu midagi, lambda töötempi saavutamine lihtsalt pikeneb, kuna heater ei tööta :)
Ja kuna mul on lambda küte hoopis WB-kontrollerist, siis probleemi pole.

Aju lihtsalt võiks pahandada, et peale 40sek pole ikka veel norm signaali andurist, kui kütet pole. Ilma kütteta võib ta mitu minutit soojeneda. Arvan kah, et küte lihtsalt otse läbi relee, ja aju seda ei mõõda.

Postitatud: 08.04.2008 15:01
Postitas dead-moroz
Astrona kirjutas:
dead-moroz kirjutas:
mart154 kirjutas:sx-i kohta täpselt ei tea, aga enamusel autodel käib lamda heater läbi relee. kui nüüd heateri otsad on "lahti" siis ei juhtu mitte kui midagi.
juhtplokk saab ju siis aru, et lambdas on kala sees kui heater ei tööta, tuluke hakkab põlema....
tglt iseenesest ei juhtu midagi, lambda töötempi saavutamine lihtsalt pikeneb, kuna heater ei tööta :)
Ja kuna mul on lambda küte hoopis WB-kontrollerist, siis probleemi pole.

Aju lihtsalt võiks pahandada, et peale 40sek pole ikka veel norm signaali andurist, kui kütet pole. Ilma kütteta võib ta mitu minutit soojeneda. Arvan kah, et küte lihtsalt otse läbi relee, ja aju seda ei mõõda.
8) ;)

Postitatud: 08.04.2008 15:48
Postitas Mihkel
Mõnel autol suudab aju ka heateri viga väljastada.
Oleneb täitsa konkreetsest autost. 200sx-i peal ise uurinud ei ole.
Pakkusin lihtsalt osade autode peal ette tuleva variandi välja.

VW-Audi grupi autod minuteada ütlevad heater circuit errorit ka.