1. leht 1-st
BMW V8 Mootoripadjad ja vastupidavus
Postitatud: 02.04.2008 17:36
Postitas sallu
Tere, Probleem järgmine
BMW E34 V8 natuke moditud. Kuna kasutan autot igasugustel imelikel eesmäridel siis ei pea mootoripadjad autol üldse vastu, eriti juhipoolne, mille vahetmaine on eriline .... Niiva padjad ei tule kahjuks kõnealla, sellepärast et originaal patjadel ei ole kinnitused diagonaalselt vaid on nihkes. Olen mõelnud alumiinium patjade kasutusele võttu aga see idee on maha laidetud tänu auto mootori võimsusele kipuvad siis mootori käpad murduma?? Mis teha? ei ole ma ka leidnud aftermarket patju oma autole..
Padjad näevad välja siis sellised
http://www.realoem.com/bmw/diagrams/c/x/6.png
Ideed otsides ja väga murelik sallu
Postitatud: 02.04.2008 17:56
Postitas mart154
polüuteraanist padjad?
Kuigi, kui mootoril "väidetavalt" nii palju jõudu on, et käpad juba puruks väänab, siis on asi ju lootusetu
pigem mingu padi, kui käpp?
Postitatud: 02.04.2008 18:07
Postitas hents99
Pigem jah siis mingi plast. POM C võibolla.
Postitatud: 02.04.2008 18:18
Postitas topgear
polüuteraanist padjad teevad suure vibratsiooni kerele
Re: BMW V8 Mootoripadjad ja vastupidavus
Postitatud: 02.04.2008 18:56
Postitas mulk
sallu kirjutas:Tere, Probleem järgmine
BMW E34 V8 natuke moditud. Kuna kasutan autot igasugustel imelikel eesmäridel siis ei pea mootoripadjad autol üldse vastu, eriti juhipoolne, mille vahetmaine on eriline .... Niiva padjad ei tule kahjuks kõnealla, sellepärast et originaal patjadel ei ole kinnitused diagonaalselt vaid on nihkes. Olen mõelnud alumiinium patjade kasutusele võttu aga see idee on maha laidetud tänu auto mootori võimsusele kipuvad siis mootori käpad murduma?? Mis teha? ei ole ma ka leidnud aftermarket patju oma autole..
Padjad näevad välja siis sellised
http://www.realoem.com/bmw/diagrams/c/x/6.png
Ideed otsides ja väga murelik sallu
Minul on kasutusel sellised
http://farm4.static.flickr.com/3272/231 ... baef_o.jpg
ps. kui mootoripadi on kange, peavad seda ka käigukasti padjad olema
ja arvestama pead sellega, et masin on pärast nagu vanakooli disla

Postitatud: 02.04.2008 21:11
Postitas sallu
Piisab originaal jõust, et käpad katki lähevad nad tehtud suhteliselt õhukesest alumiiniumist... uretaan pukse aga ei saa nihkes poltidega... VT. Pildilt
Postitatud: 02.04.2008 21:53
Postitas mulk
sallu kirjutas:Piisab originaal jõust, et käpad katki lähevad nad tehtud suhteliselt õhukesest alumiiniumist... uretaan pukse aga ei saa nihkes poltidega... VT. Pildilt
Ei näe sinu antud linki.
Postitatud: 02.04.2008 22:00
Postitas Raceboy
Kui mujalt ei saa, siis see firma siin aitab hädast välja (teevad suht mõsitliku hinna eest custom patjasid):
http://www.vibra-technics.co.uk/
Saada neile meil oma murega.
Ise kasutan rinkaautol nende mootori- ja käigukasti patju.
On valida nii tänava- kui nö race-padja vahel.