1. leht 1-st
Sinine suits
Postitatud: 25.05.2005 12:34
Postitas Taavi
Igasugugu spetside käest juba küsitud, aga ehk keegi oskab veel midagi tarka öelda. S14 Nissan 200SX 2.0 Turbo SR20DET. Sinist suitsu tuleb palju, mitte ainult käivitamisel ja lühikest aega alguses, vaid jääbki sõites väga tugevalt suitsema. Surveastmed silindrites olid normis, HC, CO ja CO2 ka mõõdetud, kõik normis. Väliselt mootor ega turbo ei paistnud lekkivat, kuigi mootori all keredetailidel oli hästi kerge õlikiht peal. Küünlad õlised ei olnud. 4nda silindri oma veidi tahmane ainult.
Siis veel küsimus S14 käigukasti kohta ka. Problemaatiline on 3s käik. Mitte koguaeg, aga väga tihti läheb 3s käik sisse raskemalt ja kõrinaga. Kas piisab uuest sünkronisaatorist või kõik 3nda käigu hammasrattad vaja vahetada? Tehase sidur on vist neil suht nõrguke, selle libisemine on tavaline nähtus?
Postitatud: 25.05.2005 13:00
Postitas Raceboy
Esialgu piisab käigukastil sünkro vahetusest, samamoodi (kõrinaga vajutades) aga pead juba käiguhammakaid hakkama vahetama.
Postitatud: 25.05.2005 13:13
Postitas RICE BURNER
Arvan, et turbo on õhtal või on õli ärajooksu kanal umbes. Vaata veel, kas sisselaske torustik on õline või mitte. Kui on puhas, siis on ka võimalus, et turbo lekib summutisse. Kas turbo häält ei tee?
Postitatud: 25.05.2005 13:14
Postitas zoom1
Turbo õli võib natuke lekkida otse väljalaskesse.
Aga võta lõdvikud lahti ja vaata kas on väga õlised seest.
Postitatud: 25.05.2005 13:40
Postitas Taavi
Sisselaske torustik väljast küll õline ei olnud. Turbo oli minu hinnangul suht vaikne, mingit vilet üles ei lasknud. Auto ei ole enam lähedal mul, lõdvikuid lahti teha kahjuks ei saanud. Kalliks see lõbu mul minna võiks? Kas on pädevaid Nissani spetsialiste peale ametliku esinduse, kes kõik selle hea hinnaga kenasti korda teeksid(suits + kõrisev 3s käik ja libisev sidur)? Ootan pakkumisi
taavile@hot.ee
Postitatud: 25.05.2005 14:10
Postitas Siim
Kas äkki õlirõngad kuuma saanud pole, või klapisääre tihendid läbi? Turbo on sul korras sellisel juhul (Loodetavasti) kui sisselase on puhas.
Postitatud: 25.05.2005 14:25
Postitas zoom1
siim_106 kirjutas:Kas äkki õlirõngad kuuma saanud pole, või klapisääre tihendid läbi? Turbo on sul korras sellisel juhul (Loodetavasti) kui sisselase on puhas.
seda ei tea sest seestpoolt ta torustikku vaadata ei saanud ju.
Sa vist räägid sellest tartu s14 mis müügil praegu. Mul on ka plaan minna too üle vaadata, eks siis tean mida täpsemalt uurida.
Postitatud: 25.05.2005 14:37
Postitas Taavi
Too Tartu oma on üldiselt perses jah. Vasak tagatiib on 3 krooniga korda tehtud väga inetult, kõik amortide tolmukummid on täielikult läbi, esiamordid hakkavad läbi minema, sidur libiseb väga karmilt, enamuse ajast 3s käik läheb tugeva raginaga sisse, alarmi sellel pole, immo jukerdab, käima läheb ainult tugevalt gaasitades + veel muidugi veduri moodi suitsev mootor.
Postitatud: 06.07.2005 11:04
Postitas Taavi
Sai siis see Tartu auruvedur ära ostetud

Praegu istub ES-Tuningus, nipet-näpet tehakse...
Postitatud: 06.07.2005 20:16
Postitas Hylas
suitsemise põhjustas siis lahkunud tiivik mis oli siis kati juurde lendanud

Postitatud: 06.07.2005 22:59
Postitas zoom1
ilus

, kas siis proovisõidul aru ei saanud et nagu turbo ei lae ja ikkagi sidur libiseb

Postitatud: 07.07.2005 0:23
Postitas Miq
vaatan seda tiivikut ja ei mõika, kuidas nii näritud labad võimalik on?
keegi oleks nagu kaikaid "kodaratesse" loopinud..
Postitatud: 07.07.2005 8:13
Postitas Samvel
tiiviku ja korpuse vahe on imeväike, aga kui võlli lõtk on 1cm...
kompressori poole tiivik on samuti vastu korpust kõvasti käinud.
Enamus kes on autot testimas käinud arvasid, et päris hästi liigub kui turbo laadima hakkab
