1. leht 1-st
probleem CA18DE mootoriga
Postitatud: 26.03.2008 22:23
Postitas telerex
et siiss elline asi, moto 1,8 95kw ning auto oli 2aastat seisnud garages, tõin ta siis ää ja hakkasin ehitama, vahetasin karteritihendi ära,uue õli ja bensafiltri,uued mahlad(õli,pena,jahutusvedelik).ja kala on selline et moto ei lähe tööle. tegin ka dopkat aga siis teeb ühe mehise detanatsiooni. Küünlad on kuivad . pensapump pumpab ja kui kütusefiltri 1ots lahti teha siis on seal mehine surve sees,niiet pritsib välja kõrvalt. Et mida soovitate teha või kontrollida et saaks masina tööle.

Postitatud: 27.03.2008 10:32
Postitas ejay
kui küünlad kuivad siis on pihustid äkki kinni jäänud.
Postitatud: 28.03.2008 0:55
Postitas telerex
asi on siis nii et homme saam manomeetri ja mõõdan kütusesurve ära et kahtlus on se kas nüüd pihustid ei tööta või on kütusepump pääses. dopkaga läks nüüd korra tööle et niipalju kui dopkat tegin ,niipalju ta käis
Postitatud: 28.03.2008 12:22
Postitas _siim_
tasuks ju uurida ega seal mingit immot vahel pole,mul mazda oli ka seisnud 5 kuud väljas enne kui minu kätte tuli ja sellel oli ka mingi jama immo mis oli ära minestanud,sai jamatud ja lõpuks kui selle vahelt minema viskasin hakkas auto kohe käima,blokkis siis pihustid,sädeme ja pumba.
Postitatud: 28.03.2008 14:46
Postitas telerex
ei immot seal ei ole 100% ses sädeon olemas ja hea. pump töötab ja lööb rõhku aga eitea kuipalju rõhku,pihustid ei avanegi ,kuigi voolu tuleb peale 2v , ja kui dopkat teha 4-jale silindrile siis läheb dopkaga tööle .igastahes küte pihustiteni mingil määral jõuab, võtsin pihust oma pesast välja siis küttetorust hakkas kütet nirisema natuke.
Postitatud: 28.03.2008 14:48
Postitas junsu
no siis on pihustitega mingi jama järelikult.muud seal ju enam olla ei saa
Postitatud: 28.03.2008 14:51
Postitas telerex
ju vist aga küsiks ka seda et palju se bensiinipump peab pumpama et oleks normaalne rõhk? 3-4bar?
Postitatud: 28.03.2008 15:32
Postitas Mihkel
Tootlikus on oluline aga kui sul 3bar üles lööb priminguga, siis käivitamiseks on sellest juba küll.
Postitatud: 28.03.2008 15:50
Postitas junsu
2,5 on surve vaakumis,3,5 boosti all
Postitatud: 28.03.2008 16:26
Postitas Mihkel
Ja kui auto käimagi ei lähe (ainult kütuserõhu üles löömiseks tõmbab pumba korraks käima), siis ~3bar ilmselt olenevalt kui hea tagasivoolu klapp pumbal on.
Postitatud: 28.03.2008 16:37
Postitas TõnuriCCE
ühel seisnud opeli mootoril olid ka pihustid kinni jäänud.
Kasutasime lihtsalt visuaalse vaatluse meetodit. tõstsime kütuserenni koos pihustitega sisselaskest nõks välja ...üks andis starterit ja teine vaatas et ei tulegi midagi.
Variante on palju kuidas kontrollida ja pihustid on suht tõenäoline.
Postitatud: 29.03.2008 17:42
Postitas telerex
nii täna mõõtsin rõhu ära , manoka ühendasin peale kütusefiltrit ja välja pressis kütusepump 4bari , sellest järeldan ,et pihustid on urgus ning tuleb hakata uusi töötavaid pihusteid muretsema.
