M: 3 Garrettit
Postitatud: 24.05.2005 16:11
Et lugu siis selline, et tahaks raha vastu vahetada Garretti turbod (väga väga heas korras)
Turbod olid peal sellistel autodel ja numbrid on sellised:
W220 s-klass (4liitrine CDI)
ham 6280963099 709719-1
ham 6280962899 709720-1
gt17v VTN-tehnologia
W211 (e-klass 2,7L CDI,) a 6470960099 (tootja numbrit ei oska öelda) VTN-tehnoloogi
Ma suht roheline siinsetes foorumites ja võibolla on järgnev seletus asjatundjatele liigse jutuna.
VTN tehnoloogia on siis uuem tüüp, kus väljalaskegaase ei suunata enam turbiini labadest eemale vaid muudetakse ava suurust. See tagab suht hea ülelaadimise väikestel pööretel.
http://www.honeywell.com/sites/ts/tt/Pa ... 701757.htm
Kui asjatundjad tunnevad nüüd seda juttu nii, et a'la kolvid on treitud siis ärge maha mind lööge.
Turbod olid peal sellistel autodel ja numbrid on sellised:
W220 s-klass (4liitrine CDI)
ham 6280963099 709719-1
ham 6280962899 709720-1
gt17v VTN-tehnologia
W211 (e-klass 2,7L CDI,) a 6470960099 (tootja numbrit ei oska öelda) VTN-tehnoloogi
Ma suht roheline siinsetes foorumites ja võibolla on järgnev seletus asjatundjatele liigse jutuna.
VTN tehnoloogia on siis uuem tüüp, kus väljalaskegaase ei suunata enam turbiini labadest eemale vaid muudetakse ava suurust. See tagab suht hea ülelaadimise väikestel pööretel.
http://www.honeywell.com/sites/ts/tt/Pa ... 701757.htm
Kui asjatundjad tunnevad nüüd seda juttu nii, et a'la kolvid on treitud siis ärge maha mind lööge.