1. leht 1-st
M: T28R ball bearing turbo
Postitatud: 13.03.2008 19:39
Postitas Vectat
Tegemist Nissan Skyline turboga, keraamilised tiivikud, tootlikus kuni 350hp. Kojad korralikud, ristilõtku ega pikkilõtku ei ole.
Ostetud on see CA18det mootori jaoks, seega Nissan 200sx omanikud andke tuld, võistlus hooaeg ju kohe kohe algamas
Hinnaks 5000.-
Postitatud: 13.03.2008 19:54
Postitas Raceboy
Oled tootlikkuses kindel? IIRC on tegu palju väiksema numbriga.
Iseenesest huvi on olemas.
Postitatud: 13.03.2008 20:09
Postitas Taavi
T28R puhub maksimaalselt 320hp. Sama turbo on ka S15-l tehasest.
Postitatud: 13.03.2008 20:45
Postitas Raceboy
Äkki oleks võimalik pilti flantsidest saada?
Postitatud: 14.03.2008 21:41
Postitas Motary1
Ma ükspäev käisin vaatamas:
Kollektori flants tundub T3 oma olevat, kuna 200SXi kolle otsa see ei istu ja downpipe/põlv on RB25DET-i mootoritelt leitav
Postitatud: 28.03.2008 17:47
Postitas Vectat
Väike kevadine hinnasula

Postitatud: 29.03.2008 11:23
Postitas puna
Pane turbo nr annan täpsemat infi juurde
Postitatud: 30.03.2008 10:10
Postitas Raceboy
Küsiks ka seda, et kas ta on hybrid-ballbearing või dual ballbearing tüüpi? Ehk siis kas üks on kuullaager ja teine puks või on mõlemad kuullaagrid?
Postitatud: 30.03.2008 12:44
Postitas Ragnar
Kui väljalaske flants on T3 siis oleks põhimõtteliselt huvi olemas...
Postitatud: 08.05.2008 22:23
Postitas Vectat