1. leht 2-st

abi vaja turbo valimisega

Postitatud: 07.03.2008 14:22
Postitas Raybert
et on plaan panna suurem tigu aga ei tea mis oleks just hea optimaalne minu vajadustele.
ma olen ise vaadanud neid vingemaid gt28 ja gt30 seeriast.
mootor on muidu 4G63T
jõudu võiks olla 350hp - 550hp midagi sellises vahemikus.
aga mul oleks selline soov et oleks full boost umbes 4000rpm võib isegi natuke vähem olla 3500rpm.
mida need TRIM ja A/R endast täsemalt kujutavad?
mis need inimesed oskavad öelda kes on juba selle staadiumi läbinud ning teavad asja kohta mida valida?


Tänud!
Robert.

Postitatud: 07.03.2008 14:23
Postitas Mihkel
Kas sa tahad autot linnas sõitmiseks või track-ile?

Postitatud: 07.03.2008 14:30
Postitas Raybert
enamus ajast linnas sõitmiseks kuid ma harrastan ka kiiret sõitu ringrajal

Postitatud: 07.03.2008 17:15
Postitas Mihkel
Linna autost taha madalamat spoolup-i kui 4000.
3000 on veel selline mõistuse piires.
Samas pead arvestama et ei ole olemas 2-te asja - madal spoolup ja lõpuni tootlikuse hoidmine.
Ühe neist kahest pead loovutama teise hüvanguks.
350hp on linnaautole piisavalt ja sellega tuleb GT28 seeria lõpp ilusti toime.
GT2860RS on üks väga levinud turbo 1.8-2.0 linnaautode peal.

Postitatud: 07.03.2008 18:48
Postitas Raybert
ega ei olegi lõpuni madala spoolupiga
4000rpm oleks minu jaoks täiesti ok, pigem lõpuni tootlikus kui madalal.
ega ma siin linna vahel ei vajutagi eriti.
ning see asi ka et algul tahaks min boostiga sõita ca 350hp ning kui mootori saab üles tehtud siis keerata mingi 500 jõudu elektroonilise boostcontrolleriga et oleks turbol ikka keeramis ruumi ka.
ei tahaks eriti pärast uut tellima hakkata.

Postitatud: 08.03.2008 9:07
Postitas patrik
ning see asi ka et algul tahaks min boostiga sõita ca 350hp ning kui mootori saab üles tehtud siis keerata mingi 500 jõudu elektroonilise boostcontrolleriga et oleks turbol ikka keeramis ruumi ka.
milline see madal boost on et 350 jõudu 2l mootorist tuleb ja milline boost peaks olema et 500hp tuleks?

Postitatud: 08.03.2008 14:46
Postitas Mihkel
Oled sa sõitnud linnas autoga mis normaalselt alles 4000rpm spoolima hakkab?
Mina sõidan igapäevaselt ja vannun omajagu.
Kuskile vahele süstida normaalselt ei saa ilma käike lappamata, kuna vabalthingavatel/stock autodel tuleb vääne tuduvalt varem taha.
Tallinna liikluses on selline auto parajalt tüütu.

Ja 2.0 mootorist 350hp pole ka väga tagasihoidlik.
500hp on juba väga kulukas ehitada ja pidada.

Postitatud: 08.03.2008 17:42
Postitas Raybert
Mihkel kirjutas:Oled sa sõitnud linnas autoga mis normaalselt alles 4000rpm spoolima hakkab?
Mina sõidan igapäevaselt ja vannun omajagu.
Kuskile vahele süstida normaalselt ei saa ilma käike lappamata, kuna vabalthingavatel/stock autodel tuleb vääne tuduvalt varem taha.
Tallinna liikluses on selline auto parajalt tüütu.

Ja 2.0 mootorist 350hp pole ka väga tagasihoidlik.
500hp on juba väga kulukas ehitada ja pidada.
olen, ta on normaalne kuid mulle meeldiks kui alates 4000rpm spoolib.
ega ma ei peagi süstima;)
mul ei ole ta vabalt hingav.
raha rahaks, pidamine pidamiseks, ehitamine ehitamiseks.

ma tahaks lihtsalt teada mis turbot soovitate et 3500-4000rpm vahemikus spoolup oleks.

Postitatud: 08.03.2008 18:59
Postitas patrik
arvan et gt35r peaks sobima
0,82 ar linnasõiduks ja 1,06 võistlusteks

Postitatud: 08.03.2008 19:07
Postitas Raybert
ma ise kipuks GT30 poole.
ma arvan et GT35 jääb liiga suureks.

Postitatud: 08.03.2008 19:30
Postitas patrik
kõvad vennad sõidavad gt42r-ga ja spoolib kuskil 4700-5000rpm peal
järelikult pole 35r-il häda midagi

Postitatud: 08.03.2008 19:39
Postitas parm
tere,

miks mitte GT3076?

http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 382_12.htm


soovitan tutvuda ka http://www.dsmtuners.com/forums/ , seal on lugemist aastateks :)


olavi

Postitatud: 08.03.2008 19:53
Postitas patrik
3076 jääb kindlalt väikeseks, vaadake compressor map-e

Postitatud: 09.03.2008 11:08
Postitas Raybert
dsmtuners on juba ammu läbivaadatud koht;)

Postitatud: 09.03.2008 11:15
Postitas Raybert
patrik kirjutas:3076 jääb kindlalt väikeseks, vaadake compressor map-e
3076 on tegelikult suhteliselt stabiilne