1. leht 2-st

Bmw 320i Turbo --->325i T '84 lukku

Postitatud: 20.05.2005 19:29
Postitas crisp
Minu masin siis sihuke. Asi sai ette võetud kuna talvel siin mingi aeg joogi laua taga sai suure häälega välja kuulutatud ja noh kuidas sa ikka oma sõnu sööd...

kuna rahaga nii nagu enamusel pidi masin tulema võimalikult odav.
kokku läkski nii 5000-7000 eeki (ei mäletagi enam)

mootor m20 tüüpi 2,0 surveasta mingi 9,8:1
turbo on kkk pärit omega td pealt k24 sisemise w/g'ga
cooler ja sisselaske torud rando auto pealt
väljalase otse toru lõpus mingisugune subaru pütt
muud nagu ei oskagi rääkida tarka präegu

turbo tuleb taha kuskil 2500-3000rpm ja sealt liigub nobedasti lõpu poole rõhk kuskil 0,5 bar. Mingi kamm on küll ülekandega, aga üritan selle lähi päevil lahendada (vana 3,25 differ 3,91 vastu)

välimus on nii nagu ta on ees mingi läti stange (+ 5-10hp raudselt)
all 15' mim valukad ja laiguline värv

http://www.hot.ee/haapsalus0705/photos/photo14.html
http://www.hot.ee/haapsalus0705/photos/photo15.html
http://www.hot.ee/haapsalus0705/photos/photo16.html
eelmise aasta välimus
Pilt

Postitatud: 21.05.2005 13:03
Postitas Miq
vaatan et jahutus ventilaatorit pole, kas üle pole kuumenend??

Postitatud: 21.05.2005 21:48
Postitas crisp
el vent eespool radikat abix

Postitatud: 28.05.2005 13:20
Postitas crisp
kuu aega mis seda rõõmu oli nüüd siis 1km = 2l õli ja tagant kõik üleni valge... sähh sulle vana turbo...

aga pole hullu tuleb uus ja ehk sipa suuremgi :)

Postitatud: 30.05.2005 8:11
Postitas Kuuno
kas on 100% turbo? ma kah algul ni arvasin :D

Postitatud: 30.05.2005 9:15
Postitas crisp
jahutus vedelik ei kao jahutus süsteemis survet pole...

kui randol turbo lendas oli sama asi (õli kadu ja valge toss tagant)

Postitatud: 01.06.2005 17:59
Postitas crisp
hmm enam nüüd nii 100% kindel ei ole selles, et viga turbos...

viga vist opis õli tagasivoolus... :roll:

Postitatud: 01.06.2005 18:23
Postitas Miq
ise arvasin sama - ei tea küll miks ei ütlenud seda :roll:
kui uuesti sõitma saad, siis peaks kaema tulema. :evil:

Postitatud: 02.06.2005 2:02
Postitas Young Dirty Chinaman
sina seisid täna punasel tänaval hesburgeri juures ristmikul, kapott lahti ja ninapidi sees?
või oli see keegi teine valge bmw ja musta pagasnikuga:)

Postitatud: 02.06.2005 7:00
Postitas crisp
kusjuures see pidi keegi teine olema minu masin garaazis momendil

Postitatud: 02.06.2005 13:06
Postitas Young Dirty Chinaman
crisp kirjutas:kusjuures see pidi keegi teine olema minu masin garaazis momendil
sa oled oma projektiga siis juba kohalikud rullimehed kuumaks ajanud ja nad tahavad ka välja näha nagu üks kiire musta pagassiga bmw, seega värvivad ise ka pagassid mustaks.

edu

Postitatud: 02.06.2005 23:47
Postitas crisp
niih täna sai siis uus differ 4.45 lsd :-D

ja veel nipet näpet, aga oh häda detonatsiooni lõi sisse... :( peab ikka segu kella ära ostma vaatama mis viga on... juu see 9,8:1 surveaste ikka ei sobi


loodame et mingi aja veel elab see mootor sest garaazis uue mootori ehituseks ettevalmistused käivad (puhastan plokki ja plokikaant) mõni päev peab supleri ja aruvtus masina ligi võtma ja arvutama hakkama... et uuel surve aste kuskil 9 peale saada


ps: minu masin ei ole kiire musta pagassiga bmw minul on lihtsalt musta pagassiga bmw :)

Postitatud: 03.06.2005 0:01
Postitas Silwer
Kasuta 2,5i 8,8:1 surveastmega plokki.

Postitatud: 03.06.2005 22:00
Postitas Mihkel
Kas 2,5 madala surve astmega mootoril mitte kolbidest surveaste pole?
Kuskil saksa saidil uurisin Rando auto surveastet muutes erinevate kolbide pilte ja seal paistsid küll igal mootoril erinevad olevat.

Pigem tasuks juba 2,5 mootorile üle minna.
Ainult katiga variantidel peaks see 8.8 surveastmega mootor olema.

Postitatud: 08.06.2005 1:34
Postitas crisp
sai siis täna nac garaazis möllatud... turbo ja flants käisid maas korra sai mingi sumpsi pasta sinna vahele topitud... (gaasid tulid vahelt läbi natca)

sai ära mõõdetud kompresioon silindrites ja enda imestuseks olid tulemused ok 11,8-12,0 kõikumine väga väike niiet heaseegi


lootsin selle sumpa "tihendamisega" saada lahti oma boostitamise probleemist nimelt siin paar kolm päeva selline mure et rõhku hakkab lööma alles kolmanda käiguga ja sedagi väga väga vähe.... :? aga oh häda panin kokku mõtlesin et mul nüüd ilge püss läksin testima aga kui ennem lõi vähemalt kolmdaga midagigi siis nüüd on täitsa 0. 5. käik põhja gaas ja ei midagi...


mõistus otsas kas võib viga olla turbo??? loksu pole ja keerleb ilusti... :?:

või kuidas kontrollida w/g seisukorda? kkk turbo k24 w/g on sisene...endal mõistus otsa korral tahaks juba 0,5-0,6 bar'i.... :cry: