1. leht 2-st
K: Wastegate install
Postitatud: 02.03.2008 16:38
Postitas zetec
Kuna ise pole antud teemal spets, eriti turbodest ei tea siis küsiksin targematelt nõu.
Kollektor valmis, nüüd küsimus, kuidas paigaldada wastegate turbokülge ?
Wastegate on Audi oma, turbo samuti kkk26 ja wastegategi selle turboga kokku sobiv.
Wastegate pilt
Ja mõtlesin sellist paigaldust... Pildid siis
Et kas tohiks nii paigaldada seda, või peaks wastegate paiknema 4ja toru ühenduskohas ? Antud install oleks väga kergesti teostatav minuarvates, tunduvalt kergem kui 4ja toru ühenduskohas.
Või peaks tegema midagi niimoodi, pilt siis
Projekt pole midagi võimast, kusagil 0.6bar kanti, seega mingi täppisprojektiga tegu pole.
Loodan saada konkreetseid vastuseid, otsingust midagi ei leidnud paraku.
Parimat...
Postitatud: 02.03.2008 17:26
Postitas ivar
Kui juba nii kena kollektori valmis oled teind, siis võta ikka ühenduskohast. Eks ta tööle hakkab mõlematpidi, aga see oleks nagu kindlam. Ja seda praegust jullat, mis seal WG küljes ma ei kasutaks, korraliku toru paneks wastegate ja kollektori vahele.
Postitatud: 02.03.2008 17:32
Postitas Mihkel
See malmkolle tükk sealt WG küljest viska minema.
WG port tee 4-ja toru ühenduskohta, vastasel juhul ei ventileeri sa kõiki porte.
Tee wg pordile korralik flants mis wg-ga kokku sobib.
Nii on kõige õigem ja kõige kergem

Postitatud: 02.03.2008 20:57
Postitas Miq78
seda malmi ära hakka sinna külge keevitama , murdub küljest ära.
Postitatud: 02.03.2008 23:12
Postitas valdz
Ei hakka uut teemat tegema, aga kuidas tuleks wastegate panna divided entry kuumaosa korral?
2 eraldi wastegate oleks overkill, aga samas 2eraldi toruga kokku viia ühe külge siis kaob suures osas divided entry mõte?
Postitatud: 02.03.2008 23:14
Postitas Mihkel
No veetaksegi kummagi kolle poole pealt ühte wg porti kokku asi.
Kui wg asub piisavalt eemal kollest, siis ei tohiks eriti probleemi olla.
Postitatud: 03.03.2008 0:20
Postitas zetec
Niisiis, oleks õieti nii nagu viimasel pildil ? See malmist jupp, seda ei kasuta niivõinaa, see lihtsalt näidiseks. Et teeksin antud kohta augu ning paigaldaksin WG. Kas see vahetoru pikkus, mis kollektori ja wg vahel on, et mida lühem seda parem ?
Wg võib ju ´´pea allapoole´´ kah olla vist, ja reguleeritakse seal peal olevast kruvist teda ?
See voolikuke peaks suunduma sisselaskekollektorisse ?
Ja see teine ots läheb downpipesse.
Ja vist rohkem tematarbeks midagi polegi ?
Postitatud: 03.03.2008 13:35
Postitas hents99
Hea, et mu vana kolle käiku läheb. Pane WG enne turboflantsi, vaata, kuhu kõige parem auk oleks teha.
Postitatud: 03.03.2008 16:27
Postitas taxu
valdz kirjutas:Ei hakka uut teemat tegema, aga kuidas tuleks wastegate panna divided entry kuumaosa korral?
2 eraldi wastegate oleks overkill, aga samas 2eraldi toruga kokku viia ühe külge siis kaob suures osas divided entry mõte?
Kui on nn. "twin entry" turbo, siis on jah 2 eraldi wastgate-t, muidu kaotab asi mõtte- lased ju pooled kokku ikka. Näiteks celicatel 3sgte mootoril originaalis sisemine wastegate ja see on 2 pordiga- ühine klapp sulgeb mõlemat.
Postitatud: 03.03.2008 17:12
Postitas ivar
F1 turbomootoril näiteks piisab ühestki.
Pilt.
Samas ei tea, mis seal seespool on. Võibolla on ühenduskohta mingi vahesein sisse jäetud, mis ulatub wg klapini. Lihtsalt mõte.
Postitatud: 03.03.2008 21:54
Postitas hents99
Kui 1 WG piisavalt suure läbimõõduga, siis pole kahte tarvis, kahe korral toimiksid nad ikkagi samamoodi.
taxu kirjutas:valdz kirjutas:Ei hakka uut teemat tegema, aga kuidas tuleks wastegate panna divided entry kuumaosa korral?
2 eraldi wastegate oleks overkill, aga samas 2eraldi toruga kokku viia ühe külge siis kaob suures osas divided entry mõte?
Kui on nn. "twin entry" turbo, siis on jah 2 eraldi wastgate-t, muidu kaotab asi mõtte- lased ju pooled kokku ikka. Näiteks celicatel 3sgte mootoril originaalis sisemine wastegate ja see on 2 pordiga- ühine klapp sulgeb mõlemat.
Postitatud: 03.03.2008 23:36
Postitas valdz
Wastegate on mul piisavalt suur, 50mm klapiga.
See miili pandud pilt oli küll hariv, kuigi olen kindel et see mul oli isegi arvutis olemas
Eks ta vist välja tuleb ikka nii, et 2 wastegate oleks parim, aga kui vormelid said ühega hakkama, käib mulle ka
Tänud info eest kõigile.
Postitatud: 03.03.2008 23:43
Postitas zetec
zetec kirjutas:Niisiis, oleks õieti nii nagu viimasel pildil ? See malmist jupp, seda ei kasuta niivõinaa, see lihtsalt näidiseks. Et teeksin antud kohta augu ning paigaldaksin WG. Kas see vahetoru pikkus, mis kollektori ja wg vahel on, et mida lühem seda parem ?
Wg võib ju ´´pea allapoole´´ kah olla vist, ja reguleeritakse seal peal olevast kruvist teda ?
See voolikuke peaks suunduma sisselaskekollektorisse ?
Ja see teine ots läheb downpipesse.
Ja vist rohkem tematarbeks midagi polegi ?

Postitatud: 04.03.2008 1:45
Postitas ivar
Kui kruvist reguleerida tahad, siis võiks selle ikka kuhugi nähtavale kohale jätta. Samalaadseid projekte tasub uurida, saab ideid lahenduste jaoks.
Postitatud: 04.03.2008 11:12
Postitas Kuuno
kas te muidu teata miks on vajalik SUUR wg? mida suurem turbo ei tähenda tingimata suuremat wg'd!