1. leht 1-st

Teine turbo juurde...?

Postitatud: 20.05.2005 12:46
Postitas chesm6mmi
Et siis käis selline mõte vahepeal läbi et paneks teise turbo juurde mis tuleks ütleme 5k pöördepealt taha, aga palju see maksma võiks minna ja kui raske vai kerge seda oleks teha... sesmõttes et ise ma suurt ei jaga sellest...

Postitatud: 20.05.2005 13:14
Postitas Raceboy
ohh, võta ette Maximum Boost ja loe, saad teada, millal kahest turbost tolku on.

Postitatud: 20.05.2005 13:45
Postitas Kuuno
miks sa ei pane veidi suuremat turbot mis suudab läppus toota "külma õhku" ja millega sa alguses ei kaota palju...?

Postitatud: 20.05.2005 14:30
Postitas chesm6mmi
see tähendaks ju seda et bensukulu ka tõuseks? et kui teise turbo paneks kõrgemal alles tööle siis ju ei tohiks rohkem võtta väga bensu... aga palju see suurema turbo panemine siis läheks..?

Postitatud: 20.05.2005 14:34
Postitas Kuuno
:D
sa paned juurde teise turbo mis puhub kõrgemal rohkem õhku...rohkem õhku läheb silidnrisse ja mis siis saab? lased mootori detoneerima?
kuidas sa saad rohkem jõudu lisamata rohkem kütust? :)

Postitatud: 20.05.2005 14:39
Postitas chesm6mmi
ee see oli liht minu väike tagasihoidlik arvamus... ma räägin et ega ma ei tiagi asjast nagu eriti midagi... sellepärast küsingi et kuidas nagu saaks jõudu juurde... :roll:

Postitatud: 20.05.2005 14:42
Postitas Ragnar
kui sa suts jõudu tahad juurde siis lase chippida + korralik õhufilter + efektiivsem cooler. need wetteraueri chipid lubavad vist 154kw. 210hj pole paha ? kui veel rohkem tahad siis tuleb jutuks juba effektiivsem kuullaagritel turbo ja kogu muu kraam mis kaasneb.

Postitatud: 20.05.2005 14:43
Postitas Raceboy
Eem, ega hobujõud õhust ja armastusest tule, ikka õhust ja kütusest :lol:
Mina igatahes soovitan sul oma autost sellisena rõõmu tunda, nagu ta on. Need katsetused auto ja rahaga jätaks nende jaoks kellel kas oskusi või raha nagu muda on.

EDIT: stock turboauto puhul esimene asi, mida mina modiksin, oleks väljalaskesüsteem.
Ja veel: chipi puhul teeks mina "enne ja pärast" testi dünol, sellisel juhul reaalne tulemus näha. Enne-ja-pärast testi puhul ei ole eriti olulised ka absoluutnumbrid, vaid lihtsalt gain

Postitatud: 20.05.2005 14:48
Postitas jk
Teise turbo juurde panek (järjestik) on suht ulme (Soomes ehk paar autot, kes selle endal tööle saanud, eestis mitte ühtegi). Jõudu saab juurde lihtsamalt - otse sumpa, suurem cooler, rõhku juurde, teine chip või aju, suurem turbo jne. Ja kui sa bensukulu pärast muretsed, siis ära tee autoga midagi.

Postitatud: 20.05.2005 20:52
Postitas chesm6mmi
nojah dynos tahaks proovida küll aga eestis ple ju 4wd dynot... ja chipi mõtlesin jah vahetada, aga palju see sisse ja väljalase annaks juurde reaalselt kw vms?

Postitatud: 20.05.2005 20:58
Postitas Ragnar
uuri veidi netist enda auto kohta. materjali on ikka palju. üldiselt ei saa reeglina öelda kui palju sa juurde saad. see oleneb jällegi konkreetselt nö. tuuningdetailidest või siis töö kvaliteedist mida kuidas tehtud on jne.