1. leht 1-st

BMW 123d

Postitatud: 22.02.2008 16:18
Postitas Taavi
Huvitav, et BMW marketing on seda diiselmootorit nii vähe haipinud ja autopress pole eriti juubeldanud antud teemal. Kuigi mootor juba mõnda aega tootmises, sain ise sellest ka alles hiljuti teada.

Peale 1-seeria BMW hetkel veel muudele keredele ei paku, aga X3, 3-seeria ja 5-seeria oleksid väga vahvad autod selle mootoriga.

123d 3-ukseline hatch.
0-100kmh 6.9sek.
80-120kmh 5,4sek (4-s käik)
Tippkiirus 238kmh
Linnakulu 6.5L
Maanteel 4.4L
Keskmine 5.2L
CO2 138 g/km

Mootori maht 1995 ccm
Kaks sequential turbot (väiksem/suurem)
150kW/204hj@4400rpm
400Nm 2000-2250rpm 200Nm@1200rpm

Pilt

Võrdluseks siis parim mida teised sakslased pakkuda suudavad.
Audi A3 3-uksega 2.0TD 125kw/170hj/350Nm
0-100 8.2sek
tippkiirus 222kmh
Linnas 7.7L
Maanteel 4.5L
Keskmine 5.7L
Co2 151 g/km
Kõikide nende näitajate juures on A3 tühimass 150kg! väiksem - 1335 vs 1485kg.

A200CDI 3-uksega. 2.0d
103kw/140hj
300Nm
0-100 9.5sek
tippkiirus 201
Linnas 6.9L
Maantee 4.5
Keskmine 5.4
Tühimass sama mis Audil.
Co2 on 141g/km.

Re: BMW 123d

Postitatud: 22.02.2008 17:48
Postitas Silwer
Taavi kirjutas:Peale 1-seeria BMW hetkel veel muudele keredele ei paku, aga X3, 3-seeria ja 5-seeria oleksid väga vahvad autod selle mootoriga.
http://auto.delfi.ee/autondus/uuedmudel ... d=18261208,

* mina ei ole see sama "Silwer" kes seda artiklit on seal kommenteerinud.

Postitatud: 22.02.2008 17:49
Postitas Raivo
Lihtsalt kommentaariks bemari küttekulu teemal. Nende pakutu paistab mulle küll selgelt liialdatud. Linnas 6.5L kulutada (manuaaliga?) tundub paras ulme.
Omal (naisel tegelikult) on 120dA (120kw 340NM) ning linnas alla 9.8/100 (tehas pakub 8L kanti) kuidagi kohe ei saa. Aga muu on auto juures täitsa fun, kui masin veel "käsikepiga" kah oleks, siis oleks ringrajalgi harrastaja tasemel täitsa vahva sõita :) Kuid ei saa kurta uimasuse üle ka automaadiga, kui valits "S" asendisse tõmmata.
Ma ei tea, ega nad sellele 123d-le vist LSD-d ei paku? Ilma kontrollideta kipub üks ratas tihtipeale tühja lööma...

Postitatud: 22.02.2008 18:57
Postitas ivar
Tehase kütusekulu andmed on pigem teiste tehaseandmetega võrdlemiseks. Ja praktilise linnakulu teemal pole erilist mõtet vaielda. Sõltuvalt marsruudist, liiklustihedusest, sõidustiilist, autojuhi tujust ja veel paljust muust võib võib ühe mehe linnakulu olla 2x suurem kui teisel.

Postitatud: 22.02.2008 20:11
Postitas erikred
viimases Stop'is oli sellest mootorist juttu, küll 5 seeria kere peal. Näidis isegi Tallinna UM'is olemas, minge uurima.
Tubli putukas muidu küll, tänapäeval esitatava küttekulu arvutustee võib keegi ise Bmw Klubi foorumist üles otsida kui viitsib, seal seda natukene lahatud. LSD on vist tänapäeval vähemalt tehasepoolt ainult M seera pärusmaa, kahjuks.

terv
erich