1. leht 9-st
Honda Integra Type R `2000 - Kummitus
Postitatud: 20.02.2008 17:05
Postitas Kummitus
Tere kaaskodanikud, liitun ka teie foorumiga, kuna peas keerlenud tk aega turbotamise plaanid. Sai teisega hoogu võetud üsna kaua, aga see talv sai siis projekt käsile võetud.
Kuna vabalthingavana hakkas jõudu väheks jääma siis mõtlesin fööni kasuks. Eks see ole ka ainus viis kuidas jõudu korralikult juurde saada, kuna litraazi suuremaks ajada pole plaanis.
Plaaninud ehitada niiöelda kiiremat sorti tänavaauto, mitte võistlusauo.
Eks ma püüan lisada hiljem ka mõned pildid autost .
Postitatud: 20.02.2008 17:41
Postitas bacteria
rohkem infot auto kohta ei teeks paha

kindlasti väga huvitav projekt , otoame pilte ja edaspidist käiku

jõudu ja jaksu
Postitatud: 20.02.2008 19:18
Postitas Kummitus
Postitatud: 20.02.2008 19:49
Postitas urmas1
ma vist olen seda mootorit tööjuures näinud.ilus ja nobe masin,edu ehitamisel.
Postitatud: 20.02.2008 19:53
Postitas zoom1
Seda poleks sinust küll oodanud, et sa vabalthingavale autole turbo paned. Minu kunagist ettevõtmist kirusid küll maapõhja, või siis pidi see kuule lendama?
Ühesõnaga olgu kuidas oli sellega, mina soovin edu!
Margus
Postitatud: 20.02.2008 20:08
Postitas Raceboy
Lõpuks saadakse aru, et mõistliku hinnaga kõvasti saab jõudu juurde vaid ülelaadimisega. Väikese töömahuga vabalthingava tuunimine on üks kallimaid viise rahakulutamiseks.
Muidugi Integra (loe: esiveo) puhul tekib tõsine probleem jõu mahapanemisega.
Aga edu igatahes!
Postitatud: 20.02.2008 20:45
Postitas Renn
tulid Hondaklubi laiadest intriigedest kah viisakasse foorumisse:)
anyways, natuke vale sild veab, kuid sellest hoolimata "häid ülelaadimise müstilisi mõjusid" järgmine hooaeg
Renn@nõu&jõuga vajadusel aitama

Postitatud: 20.02.2008 21:52
Postitas Kummitus
Ei taha siin kedagi kiruda ega kiita, aga usun et saan esiveoga hakkama ja mind see ei sega ! Esiveolisega on võimalik sõita samamoodi väga kiirelt ja usun et nii mõnigi tagaveoline siit tagatulesid näeb. Aastaid seda ühte ja sama nämmutatud, et vale sild, vale sild ! Iga mees teab ise millise auto valib ja millist silda eelistab.
Seega paluks rahu sellel teemal ja küll ma selle jõu maha ka saan.
Postitatud: 20.02.2008 21:56
Postitas alex@crx
Tsau. Kõigepealt edu ehitamisel ja seadistamisel. Mis aju tuleb, S300? Mis turbo ja mis firma kollektor? Hülsid panemata?

Postitatud: 20.02.2008 23:17
Postitas RFL
paistab nagu oleks screamer pipe?
Postitatud: 21.02.2008 0:38
Postitas Kummitus
alex@crx kirjutas:Tsau. Kõigepealt edu ehitamisel ja seadistamisel. Mis aju tuleb, S300? Mis turbo ja mis firma kollektor? Hülsid panemata?

S300 juba eelmisest aastast kasutusel, Precisioni turbo ja USA st tellitud AC Ramhorn, hülssimist ei tee kuna normaalse setupiga võimalik sõita isegi üle 500 hp originaal blockiga.
Lombitaga päris palju Integrasi mis üle 500 hp ja originaal hülsiga sõidavad, seega lähen sama teed ja hoian 20 000.- sellepealt kokku esialgu.
Postitatud: 21.02.2008 0:41
Postitas george16v
Väga kena mootor paistab olema. Ja see et esisillaga jõudu maha ei saa , see on küll natuke vale , ma ei ole veel tähele pannud et minu 475nm neljanda või viienda käiguga ratta ringi tõmbax , tänavasõidux täitsa hea. Kiirendusel 0-100ni muidugi omaette teema.
Postitatud: 21.02.2008 0:43
Postitas Kummitus
RFL kirjutas:paistab nagu oleks screamer pipe?
dumbtube suunan esialgu maha, kui väga röökima hakkab siis vean hiljem väljalaskega kokku
Postitatud: 21.02.2008 0:52
Postitas Kummitus
george16v kirjutas:Väga kena mootor paistab olema. Ja see et esisillaga jõudu maha ei saa , see on küll natuke vale , ma ei ole veel tähele pannud et minu 475nm neljanda või viienda käiguga ratta ringi tõmbax , tänavasõidux täitsa hea. Kiirendusel 0-100ni muidugi omaette teema.
Jah nii ta on, aga eks iga mees arvab isemoodi ja nagu näha siis esimestel postitajatel kodutöö vähe poolikuks jäänud, selgelt kirjas, et ehitan kiiret tänavaautot ja pole vahet milline sild veab. Paljudele vastuseks, et on olemas hondale traction bar, mis aitab pidamist saavutada
siin ka siis pilt sellest

Postitatud: 21.02.2008 1:27
Postitas george16v
Taolist traction bari süsteemi olen mõelnud ka oma autole aretada , ainult et mitte uniballidega vaid seeria autode sarniiridest , natuke küll tülikam teha , aga seeest on tolmukatetega ja peaxid kauem vastu pidama.