1. leht 1-st
Õlifiltri tihend
Postitatud: 18.02.2008 10:54
Postitas onesuspect
Juhtus jah selline asi, et kui sai õli vahetatud ja sama ka uus filter pandud(odav japanparts) ja hiljem sõitma mindud. Poole sõidu pealt lõi õli surve maha

ja õli kolina välja!?!? Hilisemal inspektsioonil selgus, et õli filrti tihendi oli minema löönud

!
Ei tea kas kellelgi on sama juhtunud.
Ennem vahetust oli ka sama japanpartsi filter aga see kestis kauem(1000km). Filter oli pingutatud käega ja tihend oli õlitatud ka. Lihtsalt müsteerium vajaks lahendamist.
P.S ei süüdista ei filtri tootjat ega ka vahetajat

.
Postitatud: 18.02.2008 21:39
Postitas citizen
Endal on selline asi kunagi ületatud õlivahetusintervalli pärast juhtunud

. Enne "pauku" andis ka õlisurvetuluke märku, et midagi on jama.
Postitatud: 18.02.2008 22:25
Postitas erik
Tõenäoliselt on sul liiga kõrge õlisurve. Põhjustatuna ehk rduktsiooni klapist, või liiga paksust õlist.
Postitatud: 18.02.2008 22:32
Postitas ejay
mul oli täpselt sama jama, ise pidasin põhjuseks liiga nõrgalt kinni keeratud filtrit.
Postitatud: 18.02.2008 23:37
Postitas Astrona
kas see pole mitte see, miks kästakse tihend õliga kokku määrida?
See on küsimus, mitte oletus!
Postitatud: 19.02.2008 10:10
Postitas onesuspect
Kõrge rõhk võib olla sellepärast, et õli on mineraal. Tihend oli õliga kokku tehtud ja käega kinni pingutatud. Peab vaatama seda reduktisiooni klapi asja, sai natsa moditud seda vedru seal!!!!
Postitatud: 19.02.2008 10:44
Postitas Mihkel
Õliga kokkutegemine minu arusaama järgi rohkem selleks, et kunagi selle filtri sealt kätte ka saaks.
Samas kui filter korralikult kinni, siis pressib tihendi peaaegu filtri soonde sisse ja sealt ei tohiks ta nagu kuhugi minna.
Filtritel on sees veel ka möödavooluklapp juhuks kui filter ummistunud on.
Ka see peaks liigse rõhu korral avanema?
Subarul pidevalt 2k+ rpm 6-7bar õlirõhk ja filtriga küll mingeid probleeme pole esinenud.
Filtri keeran tavaliselt käega suht täie jõuga kinni, niipalju kui seda käes ümmargust filtrit keerates on.
Ette nähtud ilmselt vähe nõrgemalt keeramiseks aga siiani pole midagi juhtunud.
Ära võtma olen pidanud alati õlifiltri võtmega.
Ka reduktsioonklapi kinnikiilumisel kus 7bar õlirõhukell oli skaalast väljas ja põhjas ei juhtunud õlifiltriga mitte midagi.
Postitatud: 19.02.2008 10:51
Postitas Mihkel
Unustasin lisada, et mina kasutan ka ainult kvaliteetfiltreid (Knecht/Mahle ja Fram).
Seda ka läbipesuks. Enamus autodel filtrid siiski alla 100.- eek tk ja see ei ole ju tappev hind, et minna mingit a la King Filters taolist asja ostma.
Eriti veel PERFORMANCE mootorile mitte suvalisele naisteautole.
Võimalik, et antud probleem on tõesti odavas Japanparts filtris.
Postitatud: 20.02.2008 9:07
Postitas onesuspect
Õige jutt!! Lihtsalt polnud ennem sellise asjaga kokku puutunud, et filter võib jupsida. Nüüd siis tean ja kasutan kvaliteeti. Õli panek tihendile on jah sellejaoks, et saaks teda hiljem lihtsamini kätte

Postitatud: 20.02.2008 10:37
Postitas jeff01
Minul oli kunagi mingi jama oma 924lja õlifiltriga, mis oli mingil põhjusel kui segi lennanud :S st et klapp ja asjad mis seal sees on olid kõverad ja viltu seal kuidagi, õlisurve kella lõi põhja ja kukkus siis alla
Postitatud: 20.02.2008 12:03
Postitas erik
Kõigil hea nõu sulle aga mõõda õlisurve ära, eriti just külmalt käivitades. Mul endal kogemus sellise pool umbes reduktsiooni klapiga ja tulem oli korraliku filtriga see, et terve kapoti alune oli üks hommik õline. Mootor oli küll BMW M10 aga....
Postitatud: 20.02.2008 13:27
Postitas mart154
VW Type1 (ehk siis põrnika mootoriga) on olnud selline kogemus, et õlifilter sai lausa banaaniks lastud
Kuna antud mootoril stockis filtrit pole, siis on üks levinud modi selle filtri lisamine. Lisaks õhkjahutusega mootorile kulub igasugu lisajahutus ära.
Aga keegi tarkpea oli antud mootorile pannud filtri ilma surveklapita - st. kogu pumbast tulnud õli pidi filtrit läbima.
Tulemuseks oli külmalt käivitades 12.x bar õlirõhk ja kooritud banaani kujuline filter.
Pärast seda sai installitud T4 filtrijalg koos klapiga ning asi rahunes maha.
Postitatud: 20.02.2008 15:42
Postitas mustS14
Huvitav oleks näha milline see tihend nendel odavatel filtritel välja näeb, mul keldris mõned greddy filtrid mille tihend on küll seda nägu et see sealt naljalt minema ei lähe.
Postitatud: 09.04.2008 14:03
Postitas Ar21
Mis puudutab odavaid Japanpartsi filtreid siis näiteks Knecht/Mahle Subarule mõeldud filtrid on samuti jaapanis tehtud (ehk firma on sealt ilmselt tellinud) ja üpris suure tõenäosusega tulevad ühest ja samast august:)))
Täpselt sama asi mõne n.n. tuuningfirma filtriga, et tehtud mõnes "tavaliste" filtrite tehases ja lihtsalt tuuningfirma logod peale lastud.
Postitatud: 22.06.2008 2:02
Postitas Erki
Ma arvan, et õli tuleb tihendile panna ikka selle pärast, et tihend libiseks selle metallist pinna peal, mille vastu ta läheb. Muidu kuiv tihend vastu kuiva pinda võib tihendi krussi tõmmata. Filter käib kinni vähemalt 20nm jõuga või käega tugevalt kinni, mitte õrnalt vastu.
Käisin kunagi Inglismaal Triumph mootorratta tehases tööl ja sai päevas 200 filtrit mootorite külge keeratud ja üle pingutatud momendi võtmega. Alguses kui veel seda tööd seal õppisin, panin filtri kuivalt mootori külge. Siis läks mootorratas düno pinki ja kõrgete pööretega lõi õli filtri vahelt välja ilusti düno rullikute peale. Siis näidati mulle ka seda ühest kohast välja veninud tihendit, mis oli teises kohas kahe korra ja kiideti tehtud töö eest
Edaspidi panin igale õlifiltri tihendile õli...