Mitsubishi Evo 6 GSR, 1999, Audiophile
Postitatud: 15.02.2008 21:13
Nii.. mõtledin et hoian seda veel mõnda aega vaka all aga mis seal ikka..
Panen ka siis väiksese jutu üles oma viimasest ostust milleks on Mitsubishi Evo 6 GSR.
Aasta 1999 - 08
LS 83000 km
Värvus - Valge
Aga autost endast, peale kättesaamist ja väikest tuvastustööd avastasin järgmise lisavarustuse
Exedy/Cuso twin plate sidur (800nm)
Ralliart aju
Ralliart Intercooleri torud ehk siis hard pipe kit
Ralliart 3" downpipe + Ralliart race cat + ralliart 3" roostevaba summuti
HKS Super Induction
HKS Hipermax Coiloverid (olid sellises seades et auto ainult rehvidest vetrub) :D
Tundmatu firma Pillow-ball chamber plated
Cusco ülemine ja alumine strut-bar ees
Cusco ülemine strutbar taga
Cusco stabilisaatori vardad
Cusco poltidega roll-bar
Apexi õlirõhu kell
Apexi õlitemperatuuri kell
Mitsubishi originaal turborõhu kell (kuni 1.5 bar)
Spidomeeter kuni 280 kmh (tavaliselt japsi autodel ju kuni 180 kmh)
Autol on all originaal OZ 17 veljed millele on tõmmatud 225 45 17 Bridgestone Blizzak lamellrehvid..
MIs siis plaanis on..
SS turbo elbrow (tellitud) - suurem rõhke = rohke väljalaskegaasi ja takistuse puhul kõrgemat EGT-d nii et proovime backpressurit minimumis hoida..
Ferodo klotsid (tellitud) - klotsid võtsin raja suunitlusega..
Kiire rool - 1.9 tiiru servast serva
Blitz dual solenoid boost controller (seadistatud 1.6 bar-ini)- ostetud
Exedy siduri remontkomplekt koos uute friktsioonketastega (tellitud)
Mischelin pilot sport cup rajarehvid (225 45 17)
OZ Racing Ralli Asfalto 18" veljed mingite rehvidega igapäev kulgemiseks, ei ole küll kõige kergemad aga ilmselt tugevad kui ka Peugeot WRC samu velgi kasutab..
Mõned telefoniga tehtud pildid



Ülejäänud fotod
http://eku.3lite.ee/Album19
Panen ka siis väiksese jutu üles oma viimasest ostust milleks on Mitsubishi Evo 6 GSR.
Aasta 1999 - 08
LS 83000 km
Värvus - Valge
Aga autost endast, peale kättesaamist ja väikest tuvastustööd avastasin järgmise lisavarustuse
Exedy/Cuso twin plate sidur (800nm)
Ralliart aju
Ralliart Intercooleri torud ehk siis hard pipe kit
Ralliart 3" downpipe + Ralliart race cat + ralliart 3" roostevaba summuti
HKS Super Induction
HKS Hipermax Coiloverid (olid sellises seades et auto ainult rehvidest vetrub) :D
Tundmatu firma Pillow-ball chamber plated
Cusco ülemine ja alumine strut-bar ees
Cusco ülemine strutbar taga
Cusco stabilisaatori vardad
Cusco poltidega roll-bar
Apexi õlirõhu kell
Apexi õlitemperatuuri kell
Mitsubishi originaal turborõhu kell (kuni 1.5 bar)
Spidomeeter kuni 280 kmh (tavaliselt japsi autodel ju kuni 180 kmh)
Autol on all originaal OZ 17 veljed millele on tõmmatud 225 45 17 Bridgestone Blizzak lamellrehvid..
MIs siis plaanis on..
SS turbo elbrow (tellitud) - suurem rõhke = rohke väljalaskegaasi ja takistuse puhul kõrgemat EGT-d nii et proovime backpressurit minimumis hoida..
Ferodo klotsid (tellitud) - klotsid võtsin raja suunitlusega..
Kiire rool - 1.9 tiiru servast serva
Blitz dual solenoid boost controller (seadistatud 1.6 bar-ini)- ostetud
Exedy siduri remontkomplekt koos uute friktsioonketastega (tellitud)
Mischelin pilot sport cup rajarehvid (225 45 17)
OZ Racing Ralli Asfalto 18" veljed mingite rehvidega igapäev kulgemiseks, ei ole küll kõige kergemad aga ilmselt tugevad kui ka Peugeot WRC samu velgi kasutab..
Mõned telefoniga tehtud pildid



Ülejäänud fotod
http://eku.3lite.ee/Album19