1. leht 3-st

Mitsubishi Evo 6 GSR, 1999, Audiophile

Postitatud: 15.02.2008 21:13
Postitas Audiophile
Nii.. mõtledin et hoian seda veel mõnda aega vaka all aga mis seal ikka..

Panen ka siis väiksese jutu üles oma viimasest ostust milleks on Mitsubishi Evo 6 GSR.

Aasta 1999 - 08

LS 83000 km

Värvus - Valge

Aga autost endast, peale kättesaamist ja väikest tuvastustööd avastasin järgmise lisavarustuse

Exedy/Cuso twin plate sidur (800nm)

Ralliart aju

Ralliart Intercooleri torud ehk siis hard pipe kit

Ralliart 3" downpipe + Ralliart race cat + ralliart 3" roostevaba summuti

HKS Super Induction

HKS Hipermax Coiloverid (olid sellises seades et auto ainult rehvidest vetrub) :D

Tundmatu firma Pillow-ball chamber plated

Cusco ülemine ja alumine strut-bar ees

Cusco ülemine strutbar taga

Cusco stabilisaatori vardad

Cusco poltidega roll-bar

Apexi õlirõhu kell

Apexi õlitemperatuuri kell

Mitsubishi originaal turborõhu kell (kuni 1.5 bar)

Spidomeeter kuni 280 kmh (tavaliselt japsi autodel ju kuni 180 kmh)

Autol on all originaal OZ 17 veljed millele on tõmmatud 225 45 17 Bridgestone Blizzak lamellrehvid..

MIs siis plaanis on..

SS turbo elbrow (tellitud) - suurem rõhke = rohke väljalaskegaasi ja takistuse puhul kõrgemat EGT-d nii et proovime backpressurit minimumis hoida..

Ferodo klotsid (tellitud) - klotsid võtsin raja suunitlusega..

Kiire rool - 1.9 tiiru servast serva

Blitz dual solenoid boost controller (seadistatud 1.6 bar-ini)- ostetud

Exedy siduri remontkomplekt koos uute friktsioonketastega (tellitud)

Mischelin pilot sport cup rajarehvid (225 45 17)

OZ Racing Ralli Asfalto 18" veljed mingite rehvidega igapäev kulgemiseks, ei ole küll kõige kergemad aga ilmselt tugevad kui ka Peugeot WRC samu velgi kasutab..

Mõned telefoniga tehtud pildid

Pilt

Pilt

Pilt

Ülejäänud fotod
http://eku.3lite.ee/Album19

Postitatud: 15.02.2008 22:41
Postitas Silwer
Äge mänguasi... :)

Postitatud: 16.02.2008 3:58
Postitas S4BiT
Oibläääää :)

Postitatud: 16.02.2008 10:09
Postitas Taavi
Tõstsid rooli ümber? Kõrvalistujale on piilaris omad kellad :) Paned ikka usa/jdm numbri, et saaks cooleri eest vabaks?

Postitatud: 16.02.2008 10:55
Postitas Audiophile
Kellad on jah jäänud veel ringi panemata aga muidugi tuleb väike number. You know me, wount sacrifice anything for performance :D.

Tõstsid rooli ümber? Kõrvalistujale on piilaris omad kellad Paned ikka usa/jdm numbri, et saaks cooleri eest vabaks?

Postitatud: 16.02.2008 19:43
Postitas RICE BURNER
Tore aparaat!
Kas värvid jälle oraanziks, nagu porge? Sinna pagassi mahub rohkem pudeleid ka :)

Postitatud: 16.02.2008 20:27
Postitas Raceboy
RICE BURNER kirjutas: Sinna pagassi mahub rohkem pudeleid ka :)
Hehee, ära ole selles nii kindel! :) Ma tõin Porschega Ehitusservice'st terve siseukse koos lengidega ära ilma, et ükski uks või luuk lahti oleks 8)

Postitatud: 16.02.2008 21:20
Postitas jeff01
Raceboy kirjutas:
RICE BURNER kirjutas: Sinna pagassi mahub rohkem pudeleid ka :)
Hehee, ära ole selles nii kindel! :) Ma tõin Porschega Ehitusservice'st terve siseukse koos lengidega ära ilma, et ükski uks või luuk lahti oleks 8)
Kui juba uhkustamiseks läks siis minul avanes kunagi porsche 150ne pealt kapott ja kuna kodumaad reostada ei tohi, siis panin avanenud kapoti pagasiruumi :)
Mind Häirib veidi se esistanges ühel pool asuv õhuauk, millel vastukaaluks teisel pool numbi koht, aga ma paras MONK kah. Edu uue autoga.

Postitatud: 16.02.2008 21:52
Postitas cmf
Hehee, ära ole selles nii kindel! Ma tõin Porschega Ehitusservice'st terve siseukse koos lengidega ära ilma, et ükski uks või luuk lahti oleks

Kas sa ehitad smurfi maja?

Postitatud: 16.02.2008 21:58
Postitas Raceboy
cmf kirjutas: Kas sa ehitad smurfi maja?
Ha-ha-ha, see oli täismõõdus uks, 90x210cm.

Postitatud: 17.02.2008 11:17
Postitas Audiophile
mehed mehed.. OFF TOPIC.

Enivei.. sellise vidina sain kätte (tänud Joonasele), Tegu siis BLITZ-i sequential boost controlleriga, üritan hetkel kuskilt inglise keelset manuali leida..

http://www.blitz.com.au/SBCiD.html

Pilt

Pilt

Suveveljed peaks ka varsti kätte saama milleks on 18*8 "OZ Rally Asflato"

Velje materjali valem on Al Si 7 Mg (mis on alumiinium-magneesium sulam) Veljed ei ole küll kõige kergemate killast (11kg tk) aga selle eest väga väga tugevad..

Pilt

Pilt

Kes tahab rohkem lugeda rallivelgede kohta ja kuidas neid valmistatakse.. siis siit leiab inffi..

http://www.ozracing.com/at-team/innovation/en?CUR=3

Postitatud: 17.02.2008 11:41
Postitas Audiophile
Viljar Oranziks ei värvi ja Jägut sellega vedama ei hakka.. sest ilmselt puruneksid tänu jäigele vedrustusele pudelid pagassis iseenesest! :D

M

Postitatud: 17.02.2008 13:18
Postitas Taavi
Valge Evo 4-6 on jaapani tänavasõidu kultuuris sõna! :)

Soovitan otsast lõpuni vaadata, päris humoorikas. Samas ka näitab kohaliku turu suhtumist ja austust antud auto vastu.

1/3 http://www.youtube.com/watch?v=VNnGMen44Yo

2/3 http://www.youtube.com/watch?v=5IvUTwkwt-s&NR=1

3/3 http://www.youtube.com/watch?v=IKOUjzyMHfc&NR=1

Postitatud: 17.02.2008 13:41
Postitas IvarR
Huvitav auto.
Veljevalik on hea. Sellisest sulamist velge kasutatakse WRC sarjas ja veljel peaks olema ka FIA nõuded kõik täidetud.

Omal speedlined samast materjalist ning korra sai kogemata 3-st järjestikust lamavast politseist üle sõidetud 140se hooga ning 35profiilise (2cm rehvi ainult) rehviga ei löönud velge kõveraks ning samuti ka löökaugud. Samamoodi autol coilid all ja kõige jäigemas seades (auto vetrub rehviprofiili pealt enamvähem)

Auto aus ja loodab siis linnapeal varsti näha liikumas autot :D
IvarR

Postitatud: 17.02.2008 14:51
Postitas gsiest
väga kift putukas!

tagakna kojamees? kas sellist ka euro variantidele paigaldati?
Pilt

suht haige vidin imho - aga no eks insenääärid tea paremini :)

edu igatahes!