1. leht 1-st

K:lambda vool

Postitatud: 14.02.2008 16:08
Postitas onesuspect
Küsimus siis selline " narrow band" lambda voolu vahemik.
Kas ta töötab 0.1v - 1.0v vahemikus või on mõni 0.1v - 1.6v?

Postitatud: 14.02.2008 16:38
Postitas ranz
Töötab olenevalt koormusest.
Kohapeal külmalt masinat käivitades peaks näit olema seal 0,5V kandis ning seisma, soojenedes hakkab liikuma. Täiesti sooja mootoriga kohapeal töödates peab liikuma 0 ja 0,7( 8 )V vahemikku. Täisgaasil kiirendades peab näit seisma 0,7( 8 )V peal.

Postitatud: 14.02.2008 17:43
Postitas Mihkel
0-1V on narrowband lambda pingevahemik.
Osad NB lambdad muudavad hoopis takistust.

Postitatud: 14.02.2008 19:02
Postitas onesuspect
Et siis kui keegi väidab, et "on full load" näitab 1.6v on vale?
Lihtsalt tekkis arusaamatus.
Ja optimaalne(stoich) on kusil siis 0.7v - 1.2v vahemikus?

Postitatud: 14.02.2008 19:59
Postitas KillFrenzy
Enne mainiti ju et 0-1V, stoich sel juhul 0.5V


Pilt

Postitatud: 17.02.2008 22:39
Postitas jako
Tsirkoonium lambda 0-1v,titaan lambda 0-5v värvid on ka teised

Postitatud: 17.02.2008 22:47
Postitas ranz
jako kirjutas:Tsirkoonium lambda 0-1v,titaan lambda 0-5v värvid on ka teised
On see reegel? et NB vs. WB on selles osas erinevad? kas mõnele masinale on ka tehase poolt 0-5V lambdat paigaldatud?

Postitatud: 17.02.2008 23:01
Postitas jako
0-5v on minu teada ikka NB lambda ja originaalis kasutavad BMW ja Opel minu teada.WB ikka võimalused paremad täpset segu määrata

Postitatud: 17.02.2008 23:02
Postitas ranz
Aaaa, selge.

Postitatud: 18.02.2008 0:39
Postitas citizen
ranz kirjutas:
jako kirjutas:Tsirkoonium lambda 0-1v,titaan lambda 0-5v värvid on ka teised
On see reegel? et NB vs. WB on selles osas erinevad? kas mõnele masinale on ka tehase poolt 0-5V lambdat paigaldatud?
Sõbra audi 2.8 mootoril sai just lambdade "diagnosti" tehtud, ja terve lamda andis ka pinget 0-5V :roll:

Postitatud: 18.02.2008 7:38
Postitas jako
leidsin veel et tsirkoonium lamda võib ka kõikuda 0,5-1,5v sest maandus potensiaali tõstedud ja eelis siis selles et avastada leket maandusesse juhtmetevahelt mõõtes on ikka pinge kõikumine 0-1v

Postitatud: 18.02.2008 10:57
Postitas onesuspect
Et siis NB töötab 0.1V - 1.0V vahel(ideaalis)

Postitatud: 18.02.2008 20:24
Postitas jako
1. Lambda,mis kõigub 0-1v-ni enam levinud,tsirkooniumiga.
2. Lambda,mis kõigub 0,5-1,5-ni ka tsirkoonium lambda aga tõstedud maanduse potensiaaliga.
3.Lambda,mis kõigub 0-5v-ni titaan lambda
Eespool loetletud on NB lambdad.

WB e. lineaarlambdal kuuejuhtmega peaks olema minu teada ja pinge graafik on hoopis midagi muud kui NB lambdadel voolu graafik on peaaegu lineaarne kasutatakse lahja ja stöhhiomeetrilise kütteseguga autodel standardis.

Postitatud: 18.02.2008 23:41
Postitas Astrona
Tsirkoonium lambda "genereerib" ise 0-1V.
Aga titaan lambda, mis muudab takistust, on küll tavaliselt 5V toitega, aga on võimalik kasutada ka muid pingeid. Mu Opel Astra 100kw ecotecil on see 4 juhtmega puna-valge-must-kollane. Kui otsisin tootekoodi järgi, siis andis vasteteks ka VW'neid.