1. leht 1-st
probleem v6 mootori ja küünaldega
Postitatud: 29.01.2008 22:48
Postitas jannuhellu
paluks abi
nimelt probleem selline et vahetasin just hiljaaegu küünlaid ning tegemist on v6 mootoriga nimelt olid kolm küünalt täiesti normaalsed,korralikud polnud pruuniks läinud see valge osa ega midagi aga teised 3 küünalt siis oli näha kohe et see valge osa see portselan või mis see on oli täielikult tumepruun...mis võiks põhjustada sellist erinevust....
arvan ise et sellise erinevuse tõttu ei ole mootori tööö korrektne ka....
edit by Kuuno:pealkiri
Postitatud: 31.01.2008 22:05
Postitas junsu
küünlad peavadki jo nn "kohvipruunid" olema.
ilmselt oli erinevus siis ühe poole küünaldel,kui tegu v6 mootoriga
pakuks,et seal pool segu lahja,kus küünlad täitsa valged olid.
Postitatud: 02.02.2008 1:04
Postitas jannuhellu
lambda siis ve?
Postitatud: 02.02.2008 10:33
Postitas Laisu
junsu kirjutas:küünlad peavadki jo nn "kohvipruunid" olema.
ilmselt oli erinevus siis ühe poole küünaldel,kui tegu v6 mootoriga
pakuks,et seal pool segu lahja,kus küünlad täitsa valged olid.
kui küünalde valge osa läheb juba pruuniks, siis see tähendab seda et väga ammu oli juba aeg need küünlad minema visata, see keraamiline osa peab olema lumivalge.
Elektrood ning selle ümbrus peab olema kohvi pruun või kuidasiganes seda ka keegi kutsub.
Postitatud: 03.02.2008 11:40
Postitas jannuhellu
seda ma tean aga miks ikkagi 3 olid pruunid ja teised kolm valged
keegi ütles et segu lahja???
mis seda lahjaks teeb? kas lambda
tegemist alfa romeo gtv 2.0 v6 turbo
Postitatud: 03.02.2008 11:46
Postitas taz
Kas pruunid küünlad olid ainult ühe poole silindritel?Kui nii siis võivad ühe poole kolm silindrit lahjemat segu saada.

Postitatud: 03.02.2008 14:44
Postitas Mihkel
Millal küünlad viimati vahetatud on?
Kas autol on 1 või 2 lambda andurit?
Põhjuseid võib olla mitmeid.
Postitatud: 03.02.2008 16:44
Postitas jannuhellu
vahetatud said küünlad umbes 3000 km tagasi
pruunid küünlad olid jah ainult ühepoole silindritel!!!
autol on ainult üks lambda andur.
äkki peaksin kasutama nelja elektroodiga küünlaid ????kuna turbomootor?
aga ikkagi said need eelmised küünlad ka kenasti kataloogi järgi valitud...
aga igatahes diagnostika peaks aitama onju mis ma siin ikka tühja loba ajan ehk viin lihtsalt diagnostikasse ja seal saab teada...ma loodan...kas viljandis veel keegi peale särja diagnostikat teeb???
küünlad hakkavad jamama mingi aja tagant kui ma neid ära ei vaheta näiteks kui kiirendad siis hakkab kakkuma ehk spark kaob ära siis kui kiirendad ja hakkab jõnksutama....niikui uued küünlad panin siis oli kõik okidoki.aga see selleks see pole hetkel tähtis
Postitatud: 03.02.2008 23:27
Postitas Mihkel
Tundub, et sul on ühel mootoripoolel segu veidi erinev teisest mootori poolest.
Ma ei ole konkreetselt Alfa-ga eriti kursis ning neid põhjuseid võib olla mitmeid.
See jõnksutamise probleem on ka ilmselt mingist muust kiiksust tingitud, kuna küünlad otseselt mootorit jõnksutama ei tohiks panna.
Soovitan käia diagnostikas kuskil kus Alfa jaoks on neil ka OBD2 scanner olemas ja vaata kas aju ka mingeid veateateid ütleb.
Samas võib ühe mootori poole väljalaske voolavus veidi viletsam olla ja EGT veidi kõrgem ning siis ehk on see küünalde tooni erinevus normaalne.
Postitatud: 04.02.2008 11:23
Postitas jannuhellu
ok tänud tegutsen nii
võite lukku panna!!!