1. leht 2-st
ISUZU piazza turbo ::piazza_mees::
Postitatud: 15.05.2005 14:57
Postitas piazza_mees
Õnnestus osta endale selline isend ISUZU piazza turbo
mootor on 2l turbo 8v
Lisadest väärib äramärkimist veel et autol el.aknad el.peeglid ja autopiloot
ei tea kas on tegu mingi eri versiooniga või mitte aga autol on peal kirjad
handling by LOTUS ja pidurid on ka kuidagi suured ja ventileeritavad
mingisuguseid kere jäigestus talasid on ka juurde pandud põhja alla
momendil on auto täiesti rotikas poritiiva ääred on pahtlist ja külje karpe
nagu polegi ka mootor on praegu veel väga halvas seisukorras kuna
õhupuhastist võtsin peoga kruusa välja.
Praeguseks on auto täiesti molekulideks lammutatud ja ootab keretöid
Kuna auto alles uus ja netis ka tast just palju kirjutatud ei ole siis igasugune informatsioon on auto kohta oodatud
Postitatud: 15.05.2005 15:28
Postitas Ragnar
tegu siis sellise autoga ?
väga ilus ja stiilne auto minuarust

Postitatud: 15.05.2005 16:41
Postitas piazza_mees
ainult et minuomal ei ole ees 4 väikest kandilist tuld vaid 2 tuld
mis võibolla sellise auto puhul veel erilisena tundub on et tal veavad tagumiset rattad
Postitatud: 15.05.2005 17:40
Postitas Raceboy
piazza_mees kirjutas: tal veavad tagumiset rattad
See ongi õige vedu, esiveolisel (sry kellel esiveoline on) puudub fun factor

Re: ISUZU piazza turbo ::piazza_mees::
Postitatud: 26.05.2005 19:12
Postitas Sunny GTI
Kui see auto on musta värvi, siis olen sellega kokku puutunud ja ka sõitnud. Koolivend omas seda umbes 5 aastat tagasi. Mis seisus ta sulle kätte tuli - kas sõidukorras?
Tean et tol ajal oli ta mitte just väga heas korras. Suurim põhjus selleks oli just tema haruldlus - juppe polnud kusagilt võtta.
Jõudu sulle - selle auto taastamine ei saa mitte kerge olema
piazza_mees kirjutas:Õnnestus osta endale selline isend ISUZU piazza turbo
mootor on 2l turbo 8v
Lisadest väärib äramärkimist veel et autol el.aknad el.peeglid ja autopiloot
ei tea kas on tegu mingi eri versiooniga või mitte aga autol on peal kirjad
handling by LOTUS ja pidurid on ka kuidagi suured ja ventileeritavad
mingisuguseid kere jäigestus talasid on ka juurde pandud põhja alla
momendil on auto täiesti rotikas poritiiva ääred on pahtlist ja külje karpe
nagu polegi ka mootor on praegu veel väga halvas seisukorras kuna
õhupuhastist võtsin peoga kruusa välja.
Praeguseks on auto täiesti molekulideks lammutatud ja ootab keretöid
Kuna auto alles uus ja netis ka tast just palju kirjutatud ei ole siis igasugune informatsioon on auto kohta oodatud
Postitatud: 27.05.2005 15:28
Postitas piazza_mees
jah auto on musta värvi ja heas korras ta ka ei ole aga sõitmise kohta ei oska midagi öelda sest ostsin ta ilma ratasteta
Postitatud: 21.08.2005 13:11
Postitas piazza_mees
pole ammu juba siia kirjutanud agaega pole midagi erilist kirjutada ka niipalju on ainult et vahepeal on auto täiesti tükkideks lammutatud ja otab keretöid sai ka veljed ära tellitud kosei-laufer6 "16"
mõni pilt ka lammutamisest
http://pilt.ee/piazza
Postitatud: 26.12.2005 16:36
Postitas piazza_mees
Jõulu ajal sai ka mootor lahti võetud ja mis sealt välja tuli ei olnud meeldiv, ainuke asi mis kohe kõlbab uuesti kylge panna on nukkvõll. Vänt läheb lihvimisse ja kõik saaled tulevad remontmõõdus tellida. Hylsid tulevad läbi puurida ja sisse tulevad arvatavasti mõned diisli rõngad, kolvid lasen valada Tyril, kollektorid teen ka arvatavasti ise mõlemad uued. Cooleri ja sumpa teen ka ise.
Postitatud: 26.12.2005 18:26
Postitas Raceboy
Mis on silindri mõõt? Kui jääb vahemikku 84-97, võin aidata Mahle sepistatud kolbide ostmisel. Isiklikult ei soovita autole (eriti turboautole) isetehtud kolbi, pealegi kui kvalitettoote saab väga hea hinnaga (~6000kr komplekt koos rõngastega).
Vaata minu auto teema alt (Porsche 931), millised kolvid on.
Postitatud: 26.12.2005 20:12
Postitas piazza_mees
tyri kolbe mõtlesin kasutada sellepäeast, et need saab 500.- tk kui on keerulisem kolb tuleb hinnaks 600.- tk kvaliteedi kohta ei oska midagi öelda aga krossimotikates pidid paremini pidama kui originaalid. Ja veel tean et kasutatud neid cosworth mootorites, ka siin foorumis olev renault fuego sõidab minuteada tyri kolbudega, ka Hr Ligur kasutab tihti just Tyri kolbe sellest järeldan et nad just väga saast ei saa olla. Tyril on kolbide valamise kogemust yle 20a.
Valisin ka selle pärast need kolvid et, mull hea lihtne neid sebida töökoda asub mull majast vaid 500m kaugusel

Postitatud: 26.12.2005 22:47
Postitas Raceboy
No eks sa ise tea.
Kõik sõltub eesmärkidest: turbo-Fuego pole mõeldudki 1.5barise turborõhu jaoks, omaniku jaoks on vast tähtsam, et ta sõidab probleemideta.
Sry, tean konkreetset juhust isevalatud kolbidega siitsamast Eestist, kus mootor pilbasteks lendas.
BTW, need Mahle kolvid pole kuidagi minu rida, st mina ei müü ega vahenda neid, lihtsalt tean, kust neid saab.
Postitatud: 27.12.2005 0:01
Postitas piazza_mees
yles sulavad kõik kolvid yhtemoodi kui segu lahjaks jääb. Kui aus olla ega ma ise ka ju ei tea kui tugevad nad konkreetse konditsioonis on, aga kui ei proovi ei saa ka teada.
Postitatud: 27.12.2005 1:08
Postitas hents99
Väga huvitav masin, pole sellist ennem näindki, selline õige driftiauto. Edukat ehitamist.
Postitatud: 20.01.2006 23:43
Postitas piazza_mees
tekkisid siis jälle mõned kysimused millele sooviks vastuseid leida
1.oskab keegi soovitada kui paksust materjalist teha vahejahuti otsa vannid.
2.kuna ma ei tia kudas töötab õhulugeja siis tekkis selline kysimus ,et kas näiteks isuzu õhulugeja saab asendada mõne muu marki auto õhulugejaga.
Postitatud: 26.01.2006 23:21
Postitas piazza_mees
täienduseks mootori juhtimine I-TEC
või äkki keegi teab millisel autol veel on I-TEC