IC ja esispoiler
Postitatud: 25.01.2008 12:10
Kas ja kui palju on praktikas vahet olnud tehes vastavalt coolerile ka esispoiler?
Ega seda vist dünos ei saagi mõõta. Võibolla 1km või miili sõit annaks head näidet tulemusest, kuna auto voolujoonelisus ju kah muutub (halvemaks?).
Kasvõi näidet neilt, kes on kiirendamas käinud ilma spoileri-stangeta.
Kunagi arvestasin, et korraliku külmaõhuvõtu tegemine ca 100KW mootorile tekitab õhutakistust rohkem, kui võimsuse-lisa oligi.
Külmemat õhku "läheb rohkem" ja pritsung kompenseerib selle kütusega, ehk võimsus kasvab. Aga kas ta ka tavaliselt süüte siis paremkas keerab? Detonatsiooni oht ju väheneb.
Ega seda vist dünos ei saagi mõõta. Võibolla 1km või miili sõit annaks head näidet tulemusest, kuna auto voolujoonelisus ju kah muutub (halvemaks?).
Kasvõi näidet neilt, kes on kiirendamas käinud ilma spoileri-stangeta.
Kunagi arvestasin, et korraliku külmaõhuvõtu tegemine ca 100KW mootorile tekitab õhutakistust rohkem, kui võimsuse-lisa oligi.
Külmemat õhku "läheb rohkem" ja pritsung kompenseerib selle kütusega, ehk võimsus kasvab. Aga kas ta ka tavaliselt süüte siis paremkas keerab? Detonatsiooni oht ju väheneb.