1. leht 1-st

Turborõhk kõigub 1.8t

Postitatud: 10.01.2008 12:33
Postitas Toomas
Viimasel ajal on rõhuga probleem tekkinud.
Nimelt aegajalt kiirendades pendeldab rõhk 1.2 ja 0.5 bar`i vahel.
Minek on täpselt samamoodi, et kui rõhk tõuseb siis läheb jõudsalt edasi aga kui hakkab kukkuma siis minek kaob. Mõnikord hoiab ilusti 0.5/0.6 bar.
Eile aga tegi sellise triki, et 1 se käiguga kiirendades oli rõhk 0 ja teise käiguga lõi ~1.5 bar`i ligi.
Kas võib viga olla n75 klapis?
Autoks siis ibiza cupra 1.8t 115kw.

Re: Turborõhk kõigub 1.8t

Postitatud: 10.01.2008 13:19
Postitas Jõuvanker
Toomas kirjutas:Viimasel ajal on rõhuga probleem tekkinud.
Nimelt aegajalt kiirendades pendeldab rõhk 1.2 ja 0.5 bar`i vahel.
Minek on täpselt samamoodi, et kui rõhk tõuseb siis läheb jõudsalt edasi aga kui hakkab kukkuma siis minek kaob. Mõnikord hoiab ilusti 0.5/0.6 bar.
Eile aga tegi sellise triki, et 1 se käiguga kiirendades oli rõhk 0 ja teise käiguga lõi ~1.5 bar`i ligi.
Kas võib viga olla n75 klapis?
Autoks siis ibiza cupra 1.8t 115kw.
Viska juhe järgi, vaata, mis räägib, viitab pigem mitte pidavale by-passile.

Postitatud: 10.01.2008 13:24
Postitas Toomas
Sry läks enne meelest need koodid ka siia üles visata.

17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-10 - - - Intermittent
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
17963 - Charge Pressure: Maximum Limit Exceeded
P1555 - 35-10 - - - Intermittent

Postitatud: 10.01.2008 13:30
Postitas Jõuvanker
Toomas kirjutas:Sry läks enne meelest need koodid ka siia üles visata.

17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-10 - - - Intermittent
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
17963 - Charge Pressure: Maximum Limit Exceeded
P1555 - 35-10 - - - Intermittent
Mida sa siit välja loed?
Sulaselge leke. vaata torustik üle, panustan by-passile võisiis mõnele lõdvikudefektile.

Postitatud: 11.01.2008 14:42
Postitas Toomas
Hetkel asi korras. Vahetasin ära bypassi ja n75 klapi.