1. leht 1-st

BMW M50B25 triggerwheeli seaded MS-ile

Postitatud: 10.01.2008 11:19
Postitas mart154
Olen saanud mitmesugust infot :)

M50B25 (1991, ilma vanoseta)

Wheel Decoder Settings:
Trigger A: 6
Trigger A return pos: 14
Trigger B: 26
Trigger B return pos: 34
Trigger C: 46
Trigger C return pos: 54


Samas räägitakse, et seaded peaks samad olema, kui M20-l

Mihkli käest sain M20 seaded, mis on järgmised (üks hammas vahet minu configa)
A:5 - 13
B:25 - 33
C:45 - 53

NB. osad kohad räägivad, et Vanosega M50-l on seaded teistsugused, nii et neid igaks juhuks mitet pakkuda...

Kasu oleks ka sellest, kui keegi saaks minna ja lugeda, mitmenda hamba peale VR andur jääb, kui 1. silinder on ÜSS.
Teeks seda ise, aga krdi kitsas on e30 keres... peab radika eest ära võtma.

Postitatud: 10.01.2008 11:37
Postitas Raceboy
Miks sa seda lugema pead? kraadid saad täpselt teada kui kasutad stroboskoopi ja crank advance-i keerad nulli. Võtad pihustite otsad maha ja annad starterit. Õige nurga juures on märk kohakuti ja tead täpselt (0.25 kraadi täpsusega) puuduva hamba asukohta.

Postitatud: 10.01.2008 12:21
Postitas mart154
vat, seda ma räägingi, et triggerwheeli näha, tuleks eemaldada radikas. mul seal natuke kitsas :)

Lisaks, kui mul on peal tuksis triggerwheeli seadetega MS, siis toimub see süüteevent ka ju "lambi hetkel"

Postitatud: 10.01.2008 12:40
Postitas Raceboy
Mitte triggerwheeli pole vaja näha, vaid mootori ÜSS märki hoorattal vms.

Postitatud: 10.01.2008 13:19
Postitas mart154
see märk on trigger wheelil. originaalratas ju.
Kui ma neid märke ilma lammutamata näeks, oleks asi juba ammu ju korras...

Postitatud: 10.01.2008 15:11
Postitas Mihkel
Mardil ei ole vaja kraade teada vaid hamba arvu enne ÜSS kui on 1. silinder ÜSS, 5. ÜSS ja 3. ÜSS.
Kraade on lõpus vaja selleks, et null punkt (hammaste järgi) lõplikult paika panna.
VEMS-il käib see triggeri teema teist moodi niipalju kui ma seda uurinud olen.
Võib-olla ma ei seosta ise seda VEMS-i ja MS-i kokkukäivust hetkel.

Ega mul endal ka mõte hetkel selgelt ei jookse, muid probleeme ja tegemisi kuhjaga.
Peab auto juures uuesti üle vaatama asjad, eile läks kiireks.

Postitatud: 11.01.2008 9:26
Postitas mart154
Et ära ei ununeks, kirjutab siia ka...

Kui 1.cyl on ÜSS, siis VR sensor on kohakuti 16. hambaga

Postitatud: 11.01.2008 11:34
Postitas Mihkel
Ehk siis teisisõnu need Mardi poolt kirjutatud settingud esimeses postis
non-vanos mootori kohta on õiged ja nüüd ka kontrollitud!

Postitatud: 12.02.2008 19:06
Postitas ivar
Vanosega M50B25:
VR sensor on kohakuti 15. hambaga, kui 2.silinder on ÜSS. Nii et võrreldes non-vanosega on süütejärjestus ühe võrra nihkes.