1. leht 1-st

M: Holset H1E - MÜÜDUD

Postitatud: 08.01.2008 10:47
Postitas nael
Sildi pealt: P 3802257 17 - 3528789
S: 3260891
Tehasest tulnud 18. jaanuar 2007
Keskel: 3530538
Kuuma osa peal: 3525129 ja 2218406
Seisukord: Uus
Kuuma osa suurus: 22 cmˇ2
Kompressori inducer: 57 mm
Turbiini exducer: 62 või 63 mm
Kuum koda on divided entry
Inlet ja Outlet mõlemad 4"

Holset H1E peaks olema midagi HX40 laadset, samas mõni ütleb et sama nagu HX35/HX40 hübriid.

Müün, sest arvan et 2.5l jaoks jääb suureks normaalse sõidu jaoks.
Ilmselt sobib mootoritele 3.0l või suuremad juhul kui just draq masinat ei ehita. Samas netis võib imelugusid lugeda kuidas väikese kubatuuriga suured holsetid suhteliselt kiiresti boosti ülesse saavad.

Hind: Miljon.-
Telefon: 5209295

Postitatud: 08.01.2008 15:00
Postitas Alp
OT küll , aga mina sõidan linnas HX40´ga ja 2,2L kone ning ei saa kurta ,et see vile suur oleks.

Postitatud: 08.01.2008 15:01
Postitas nael
Alp kirjutas:OT küll , aga mina sõidan linnas HX40´ga ja 2,2L kone ning ei saa kurta ,et see vile suur oleks.
Suur su kuum koda on? Pildi järgi oli sul see üsna pisike.

Postitatud: 08.01.2008 17:34
Postitas mulk
nael kirjutas:
Alp kirjutas:OT küll , aga mina sõidan linnas HX40´ga ja 2,2L kone ning ei saa kurta ,et see vile suur oleks.
Suur su kuum koda on? Pildi järgi oli sul see üsna pisike.
Koda on vahetatav ja oma vajadusi ja mootorit silmas pidades õige valides, saab sellise fööniga tänaval sõita küll :)

mulk sõidab #16 kojaga ja Alp #9.5
kubatuur mõlemal sama

Postitatud: 08.01.2008 17:50
Postitas E28-535
Oskavad targemad ehk kommenteerida kas bmw 3.5 mootorile oleks see normaalne turbo või jääb äkki liiga suureks kui plaanis oleks kuni 400hj mootorist saada? Kas garantii on ka asjal?

Postitatud: 08.01.2008 19:27
Postitas Raceboy
H1E on vanem variant ja teistsuguse turbiini ja kompressoritiiviku konstruktsiooniga kui HX seeria turbod. Seetõttu ka veidi väiksema efektiivsusega.

3.5liitrise mootori jaoks on see sobilik.

Postitatud: 08.01.2008 19:31
Postitas nael
Lihtsam vast osta õige kuuma kojaga turbo, kui vahetama hakata :)
Oleneb muidugi kuuma koja hinnast, ei tea nende hindasid.
Garantiid ei ole, kuid mis sellega ikka juhtuda saab, holsetid ju pommikindlad ja tegemist tutikaga.
3.5l mootorile peaks hästi sobima, ainult, et selle turboga vast 600hp või rohkemgi võimalik kätte saada sellest.

Postitatud: 08.01.2008 20:06
Postitas Mihkel
Turbiini trim peaks spool-upi ikka rohkem mõjutama kui A/R.

Õige split pulse kollektoriga peaks ta 3.5L 12 klappi mootori peal suht hea olema.