1. leht 1-st
K: Nissan s13 mootori õlituse kohta.
Postitatud: 02.01.2008 21:39
Postitas tech
Tegu siis CA18DET mootoriga ning sooviks teada, kas keegi teab midagi selle mootori õlitus probleemist? Ma ise kuulsin midagi, et selle mootori tyypveaks pidi olema see, et õli ei jõua piisavalt kiiresti tagasi karterisse, eriti veel kui kuuma anda, ning siis peaks tegema mingi lisa õli äravoolutoru plokikaanest karterisse
Kui kellegil on kokku puudet sellise asjaga, siis võiks teada anda, kuna hetkel mootor laiali ning seda oleks praegu kõige lihtsam teostada

Postitatud: 02.01.2008 22:40
Postitas Laisu
ca18det on väga mitmeid õlituse vigasid:
1)õli kogus väga väike, sellest tulenevalt läheb õli kiiresti kuumaks - lahendus, suurem karter + õli jahutuseks radikas(ka sellega tuleb õli kogusele ca 2L juurde kui on korralik radikas)
2)tõesti on probleemiks see et kõrgematel pööretel ei jõua õli kaanest alla tagasi - Lahendus, lisa tagasivool. Ühel mootoril sai see ka tehtud.
3) palun osta UUS õlipump ning tõsta ka natuke survet
Kui teed kõik nii nagu peab, siis ei ole sellel ca õlitusel viga miskit, kõik toimib ka ligi 750hp juures ja seda võistlusautol.
Postitatud: 07.01.2008 2:39
Postitas tech
no väga hea siis..
aga siis üks kysimus veel, et kas on mõtet panna diisli kolvirõngaid ja kas neid sobivaid yldse kuskilt saada on?
Postitatud: 07.01.2008 8:57
Postitas Laisu
kui on originaal sisu, siis kasuta originaal kolvirõngaid, kui on sepissisu, siis vastava tootja rõngaid.
ühesõnaga...ei ole mõtet.
Postitatud: 07.01.2008 19:03
Postitas Motary1
Postitatud: 08.01.2008 20:08
Postitas tech
suur t2nu selle lingi eest... ma arvan, et see isegi väärib tegemist.
kuna mul ka vaja alumiinium plokikaanetihendit ja uusi kolvirõngaid, siis äkki keegi teist oskab aidata selle kohapealt.. ja kui on kellegil pakkuda ka garret´i t28 turbot, siis oleks v2ga teretulnud.

Postitatud: 09.01.2008 9:06
Postitas Laisu
uued rõngad telli nissani esindusest, kas siis auserist või faktost.
Kaanetihendiga saan sind aidata, ja alumiiniumist sa seda kindlasti ei taha

Postitatud: 09.01.2008 11:07
Postitas parm
tech kirjutas:suur t2nu selle lingi eest... ma arvan, et see isegi väärib tegemist.
kuna mul ka vaja alumiinium plokikaanetihendit ja uusi kolvirõngaid, siis äkki keegi teist oskab aidata selle kohapealt.. ja kui on kellegil pakkuda ka garret´i t28 turbot, siis oleks v2ga teretulnud.

MLS(multi layer steel) plokikaanetihendid erinevad kõrgused (1.3 - 1.6 - 1.9mm) meil laos olemas , tule astu läbi Kadaka tee 72A Keisei Racing OÜ. Saame aidata ka Nissani OEM osadega, hinnad soodsamad kui esinduses.
olavi
Postitatud: 09.01.2008 16:58
Postitas tech
selle nissanist tellimisega on nii nagu on, kuna mul auto juba 2,5 kuud tegemises ja umbes 1,5 sellest olen ma erinevaid juppe oodanud.
aga ega ma olen ise sellel alal veel suht võhik ning ei tea mida on m6tet panna, ning mida mitte.. ma olen siit ja sealt kuulnud lihtsalt, et mida tasub muuta ja kuidas. Aga teie kui teadlikumad inimesed võiks soovitada, et mida mul oleks vaja teha, et rohkem võimsust juurde saada.
To Olavi: kas teil muidu see kaanetihend olemas kohapeal??
Postitatud: 09.01.2008 17:06
Postitas parm
tech kirjutas:selle nissanist tellimisega on nii nagu on, kuna mul auto juba 2,5 kuud tegemises ja umbes 1,5 sellest olen ma erinevaid juppe oodanud.
aga ega ma olen ise sellel alal veel suht võhik ning ei tea mida on m6tet panna, ning mida mitte.. ma olen siit ja sealt kuulnud lihtsalt, et mida tasub muuta ja kuidas. Aga teie kui teadlikumad inimesed võiks soovitada, et mida mul oleks vaja teha, et rohkem võimsust juurde saada.
To Olavi: kas teil muidu see kaanetihend olemas kohapeal??
tere,
COMETIC tihendid on laos olemas kohapeal, laos on ka ARP plokikaane poldid CA ja SR mootoritele.
olavi