Opel Vectra 2000 4x4 1990 2.0(turbo) Reims
Postitatud: 26.12.2007 21:58
Tervitused siis minu poolt ka turbokummardajate poole.Suuremat sorti kirjamees ma pole,aga kuna endalegi meeldib mingit sortigi infot autode kohta lugeda,siis tirin mõned read ikkagi kuvarile.Kuna hetkel aega on,siis mõtlesin ka oma väikse nn"projekti" siia üles upitada,et vajadusel saada väikest know-howd.Hetkel siis masin veel liikvel vabalthingavana,mootor renoveeritud täielikult aastake tagasi koos itb-de setup-iga ning Megasquirti juhtimisega.Nelikvedu on ka paraku Opeli mitteniivägakindla elektroonika väsimisega ümber tehtud pidevaks.
Kuna tegemist siiski turboklubiga ei hakka ma siia neid iseimeva mootori pilte üles upitama.Nii nagu ilmselt teistelegi siin resideerivate kodanikega jäi ka minu punasele välgule rammu väheks.Kuigi talvel oli seda lõbu juba vahvalt,siis suvel pidi nii mõnigi kord alla vanduma ilma ülekandekadudeta autodele.Originaalkonditsioonis on vectra 4x4 2000 kiirendus 0-100km/h-ni 9,5s ,mille ma siis suutsin G-techiga mõõtes ümber veenda 8,2-ni(libiseva siduriga).
Auto ostsin mõni aasta tagasi siinselt kasutajalt tt-lt.Kõige rohkem meeldis mulle selle masina juures see,et ta oli originaal konditsioonis ja ei olnud läbinud "tjuuningut".




Kuna tegu siiski ju talveautoga,siis sai kohe hangitud ka tutikad Good Year Ultra Grip 500-d,ootavad kolmandat talve ja siiani on ennast väga hästi õigustanud .
Paraku olid lood nii,et opel oli hobiautoks ja näpud sügelesid.Vahetatud on terve veermiku jagu kuluvaid detaile:Bilsteini amordid,Kileni vedrud,puksid ja muud tilulilu ka.Ette sai tehtud piduri conversion turbocalibra omade vastu.Hetkel ootavad 288mm Zimmermanni kettad endale Brembo sadulaid.

Ostes oli autol tavaline spidomeeter seieriga,aga kuna saatus juhatas meile sõbraga ühe vectra 2000 4x4 doonoriks,siis sealt sain ma endale digi spido(üheksakümnendate nostalgia)


piduritest pilt


Plokikaan on Coscast toodang.Windorfis löödi asemele pronkspuksid ja sooveldati ka klapid sisse,siinkohal suured tänud Tiidule.Portimis tööd tegi Jaak Pipar
enne portimist

peale

Kuna ülelaadimis soov aina süvenes,siis sai ka ühed kolvid soodsa võimaluse korral treipinki saadetud surveastme langetamiseks

vahepeal sai autosse installitud wb lambda koos vems-i kellaga

läks veidi aega mööda ja saabusid sõbraga tellitud tagavara vahekastid ka maarjamaale

mingi hetk aga viirus süvenes ja sai ostetud siinse foorumi kaudu selline föönihakatis


GT2860rs
läks mõni aeg mööda ja avastasin taaskord siit foorumist c20let-i kolvid,mis polnud isegi haiget saanud,kuna lugenud rootslaste saavutusi nende mootorite ehitamisel,siis kõlbavad Mahle originaal kolvid väga hästi ka minu mootorisse.Tänan siinkohal Markot kolbide eest,kuna tema originaalmõõdus kolvid sobivad minu garaazis seisvale minimaalselt kulunud mootoriplokile ideaalselt.Alloleval pildil siis näha ka turboflantsid ja ka mõned sisselaske detailid

plaan siis ehitada sisselase midagi sellist




Olemas on veel siis 359cc@3 bar saabi punased pihustid(ei tea kas piisab)
Keisei suur cooler,70mm gaasisiiber ja FSE rõhuregulaator.
Kuna Mart Pere garaazis nähtud kõverad originaalkepsud ei kutsu kuidagi neid sisse panema,siis tuleb veel tellida SPM-i kepsud,kuigi seal vist oli ka NOS-i käsi mängus
ning võibki hakata vast alumist otsa kokku panema.Olemas on ka väljalaskekollektori põlved,mis ootavad kokkusobitamist.
Kuna tegemist siiski turboklubiga ei hakka ma siia neid iseimeva mootori pilte üles upitama.Nii nagu ilmselt teistelegi siin resideerivate kodanikega jäi ka minu punasele välgule rammu väheks.Kuigi talvel oli seda lõbu juba vahvalt,siis suvel pidi nii mõnigi kord alla vanduma ilma ülekandekadudeta autodele.Originaalkonditsioonis on vectra 4x4 2000 kiirendus 0-100km/h-ni 9,5s ,mille ma siis suutsin G-techiga mõõtes ümber veenda 8,2-ni(libiseva siduriga).
Auto ostsin mõni aasta tagasi siinselt kasutajalt tt-lt.Kõige rohkem meeldis mulle selle masina juures see,et ta oli originaal konditsioonis ja ei olnud läbinud "tjuuningut".




Kuna tegu siiski ju talveautoga,siis sai kohe hangitud ka tutikad Good Year Ultra Grip 500-d,ootavad kolmandat talve ja siiani on ennast väga hästi õigustanud .
Paraku olid lood nii,et opel oli hobiautoks ja näpud sügelesid.Vahetatud on terve veermiku jagu kuluvaid detaile:Bilsteini amordid,Kileni vedrud,puksid ja muud tilulilu ka.Ette sai tehtud piduri conversion turbocalibra omade vastu.Hetkel ootavad 288mm Zimmermanni kettad endale Brembo sadulaid.

Ostes oli autol tavaline spidomeeter seieriga,aga kuna saatus juhatas meile sõbraga ühe vectra 2000 4x4 doonoriks,siis sealt sain ma endale digi spido(üheksakümnendate nostalgia)


piduritest pilt


Plokikaan on Coscast toodang.Windorfis löödi asemele pronkspuksid ja sooveldati ka klapid sisse,siinkohal suured tänud Tiidule.Portimis tööd tegi Jaak Pipar
enne portimist

peale

Kuna ülelaadimis soov aina süvenes,siis sai ka ühed kolvid soodsa võimaluse korral treipinki saadetud surveastme langetamiseks

vahepeal sai autosse installitud wb lambda koos vems-i kellaga

läks veidi aega mööda ja saabusid sõbraga tellitud tagavara vahekastid ka maarjamaale

mingi hetk aga viirus süvenes ja sai ostetud siinse foorumi kaudu selline föönihakatis


GT2860rs
läks mõni aeg mööda ja avastasin taaskord siit foorumist c20let-i kolvid,mis polnud isegi haiget saanud,kuna lugenud rootslaste saavutusi nende mootorite ehitamisel,siis kõlbavad Mahle originaal kolvid väga hästi ka minu mootorisse.Tänan siinkohal Markot kolbide eest,kuna tema originaalmõõdus kolvid sobivad minu garaazis seisvale minimaalselt kulunud mootoriplokile ideaalselt.Alloleval pildil siis näha ka turboflantsid ja ka mõned sisselaske detailid

plaan siis ehitada sisselase midagi sellist




Olemas on veel siis 359cc@3 bar saabi punased pihustid(ei tea kas piisab)
Keisei suur cooler,70mm gaasisiiber ja FSE rõhuregulaator.
Kuna Mart Pere garaazis nähtud kõverad originaalkepsud ei kutsu kuidagi neid sisse panema,siis tuleb veel tellida SPM-i kepsud,kuigi seal vist oli ka NOS-i käsi mängus
