1. leht 2-st

Fiat Uno Turbo! Kivimugi

Postitatud: 11.12.2007 21:55
Postitas kivimugi
Plaanis siis ehitada väle pisike putukas!
hetkel mootor laiali kuna vahetuses saaled, turbo, tihendid!
originaalis siis 1.3ie 77kw 0-100 8.3 sec!
tehtud otseläbi väljalase 2,5"! kunagi sai rõhuga mängitud ja sai 7.5 sek sajani! auto kaaluks tuleb esialgu tips alla 600 kilo!
hetkel plaan siis suurem turbo, cooler, bov, pihustid, pump!

oleks vaja teada palju reaalselt tuleb investeerida et orig. turbo asemele saaks panna nissan 200sx s13 1.8 turbo!(ilma turbo hinnata)
teiseks kui mul õhulugejat pole, kas siis bovi paigaldamine mõtet?
Pilt
Pilt
Pilt
!

Postitatud: 11.12.2007 22:32
Postitas Audiophile
Kui õhulugejat ei ole siis saad igal juhul BOV-d kasutada, muidu peaksid panema diverter valve (eestikeelne nimi ei tule meelde)

Aga mina sinu asemel vaataks muud asjad kriitilise pilguga üle..ja investeeriks korralikkesse boosti torudesse ja auto üldisesse heakorda ennekõike. BOV võid igal ajal lisada..

oleks vaja teada palju reaalselt tuleb investeerida et orig. turbo asemele saaks panna nissan 200sx s13 1.8 turbo!(ilma turbo hinnata)
teiseks kui mul õhulugejat pole, kas siis bovi paigaldamine mõtet?

Postitatud: 11.12.2007 22:43
Postitas kivimugi
jah see esmatähtis hetkel et liikuma saaks ja siis uusi vigu avastada kui neid on :)

Postitatud: 12.12.2007 0:48
Postitas Mihkel
Elu teeks ilmselt tunudvalt lihtsamaks ka progetav aju arvestades sinu modifikatsioonide soove.

Postitatud: 12.12.2007 19:05
Postitas kivimugi
njah ajude hinna suhtkoht kallid :) aga eks tulevik näitab!
aga ikka päevakorrane küsimus palju maksab reaalselt vahetüki tegemine et orig. turbo asendada teisega?

Postitatud: 13.12.2007 18:30
Postitas Ragnar
Ma pole oma silmaga ühtegi T2 turbot näinud nagu sellel autol peaks olema, kui ma muidugi ei eksi. Oled sa kindel, et ei ole sama flants mis T25 ? Flantsi tegemine umbes paarisaja krooni lõbu.

Postitatud: 13.12.2007 20:44
Postitas kivimugi
t25 siis s13 oma! pean siis kusagilt turbo sebima ja proovima!
kus flantsi teha saaks? tahaks hakata kokku lappama 3 nädala pärast kui jupid kohal!

Postitatud: 13.12.2007 20:56
Postitas Aigo
Ragnar kirjutas:Ma pole oma silmaga ühtegi T2 turbot näinud nagu sellel autol peaks olema
otsi kusagilt volvo 700.ne turboga ja mine vaata kapotialt

kuid t2'l ja t25'l on flantsid erinevad mõõtmetelt ning kinnituste poolest kuju on jah sama

kusagil siinsamas foorumis vist isegi oli sel teemal juttu



kivimugi tee palun paar klõpsu kapotialt pole turbounni kapotialust näinudki :? täitsa huvitab nii mõnigi lahendus mis seal tehtud võib olla

Postitatud: 14.12.2007 1:47
Postitas mõll
tere tulemast, kolleeg :) . mul täpselt samasugune auto, isegi värv paistab pildi pealt sama olevat, sama mootor ka. internet väidab, et kui rõhku juurde keerata, peaks sellest mootorist kätte saama kuni 120 hobust, kui rõhk kuskile 1 bari kanti jääb. seda siis originaal vidinatega.rohkemaks pole originaal turbo võimeline ja ega ta seda 1 bari ei hoia ka, neljandal-viiendal käigul kukub ära natuke. mul oli WG klapp natuke kinni jäänd ja lasi rõhu kuskile 0,9-1 bari kanti 8) ja vahe oli tuntav.
aaa, küsimus ka, et kuidas sa selle õhulugeja sealt minema viskad, kui mootorijuhtimine uus ei tule.
igaljuhul asjalik punn 8) , jõudu ja pika närvi ehitamisel :)
ahjaa, mu avatar on ka sama auto mootorist tehtud

Postitatud: 15.12.2007 0:45
Postitas Ragnar

Postitatud: 15.12.2007 10:17
Postitas Aigo
http://www.youtube.com/watch?v=8FZch7SE ... latedsorry for OT kuid sinnapoole oleks parem püüelda ju

Postitatud: 15.12.2007 23:52
Postitas mõll
arvestades nende ehituskvaliteeti on pigem selline asi reaalne http://www.youtube.com/watch?v=8t5WVjCNmS4&NR=1. kuigi ega lolluse eest ei päästa ühtegi autot ega asja. mina näiteks olen enda omal lõhkunud ära 4 mootorikinnituspatja, mis seal mootori tagumist osa üleval hoiavad, lihtsalt 3 pealt 2 vahetades ja gaasi andnud. ebaõnn, kuigi ega need padjad eriti ei maksa ja autopoemees hoiab juba ühte alati varus omal :)

Postitatud: 16.12.2007 10:15
Postitas Aigo
mõll kirjutas:arvestades nende ehituskvaliteeti on pigem selline asi reaalne http://www.youtube.com/watch?v=8t5WVjCNmS4&NR=1. kuigi ega lolluse eest ei päästa ühtegi autot ega asja. mina näiteks olen enda omal lõhkunud ära 4 mootorikinnituspatja, mis seal mootori tagumist osa üleval hoiavad, lihtsalt 3 pealt 2 vahetades ja gaasi andnud. ebaõnn, kuigi ega need padjad eriti ei maksa ja autopoemees hoiab juba ühte alati varus omal :)
honda poisid leiutasid ma nüüd ei mäleta kas klaasiliimist vist natu tugevamad mootoripadjad autodele millele tugevamaid ei anna telida kusagilt

Postitatud: 16.12.2007 17:42
Postitas kivimugi
Aigo kirjutas:
Ragnar kirjutas:Ma pole oma silmaga ühtegi T2 turbot näinud nagu sellel autol peaks olema
otsi kusagilt volvo 700.ne turboga ja mine vaata kapotialt

kuid t2'l ja t25'l on flantsid erinevad mõõtmetelt ning kinnituste poolest kuju on jah sama

kusagil siinsamas foorumis vist isegi oli sel teemal juttu



kivimugi tee palun paar klõpsu kapotialt pole turbounni kapotialust näinudki :? täitsa huvitab nii mõnigi lahendus mis seal tehtud võib olla
mootor pulkadeks! nii laiali kui oli võimalik lammutada et seoses kuuma saamisega suuremaid vigu otsida!
asi oli siis selline et eelmine omanik arvas et jube hea oleks muugalt ilma õlita lasna sõita :) njah juhtub!
aa kuidas mootor igasugusest porist ja õlist puhtaks pesta?

Postitatud: 16.12.2007 23:19
Postitas mõll
ma soojalt soovitan kohe ka plokikaanetihendit otsima hakata, sest kui ma omale ostsin, siis autopoemees ütles, et pidi viimane olema, mis laos oli. itaaliast tellimine võtab kaua aega ja neid ei toodeta enam. mul eelmine tihend oligi vale, augud olid natu teistsugused.kuigi siis joppas, ja ma mõtlesin et peaks mitu tellima, igaksjuhuks :)