1. leht 1-st
turbo ja automaatkast
Postitatud: 24.11.2007 15:03
Postitas Miq
Kui lisada vabalthingavale automaatkastiga autole turbo, mis juhtub? Kas saab jõulisaga hakkama? mis on kõigetõenaolisem katki minema? Mis juhtus Partiku 325 automaatkastiga?
M.
Postitatud: 26.11.2007 23:33
Postitas Miq
ja ei teagi keegi automaatkastidest midagi?
Postitatud: 27.11.2007 0:46
Postitas Simpson
mis juhtub vabalthingava mootoriga kui panna turbo? kas kestab või lendab laiali?
Ühest vasust pole. Oleneb mootorist ja samamoodi oleneb kastist. Samuti ka sellest kui suur see jõulisa on(5hj või 500hj).
Konkreetsele küsimusele konkreetne vastus.
Postitatud: 27.11.2007 21:06
Postitas Miq
mind konkreetsetlt huvitab kast, ning mis seal on nõrgimaks lüliks? Patriku teemat bmw-foorumis tuhnisin, siis lugeisn välja, et kast iseenesest peaks kestma(on see sama kast ju bmw V12 mootori otsas otsas) erinevus(ehk siis nõrkuse põhjus) peaks, siis olema juht-hüdraulikas.
Näide:
ENNE Turbot:
http://home.mchsi.com/%7Ej.roal/bmwstock.wmv
PÄRAST:
http://home.mchsi.com/%7Ej.roal/bmwturbo.wmv
Meeletu libisemine!
Kas mõni vähe paremini automaatkaste tundev isik oskab kommenteerida, millest see tuleneb ja mida selle vastu saab teha?
Postitatud: 27.11.2007 21:09
Postitas citizen
Kas mõni vähe paremini automaatkaste tundev isik oskab kommenteerida, millest see tuleneb ja mida selle vastu saab teha?
Mina uuriks:
http://www.tqhq.ee/
Postitatud: 27.11.2007 21:12
Postitas Aigo
minul on turbo ja automaat kastuto... eriti küll ei kurda... kuid mul on need omavahel ühendattud juba tehasest
Postitatud: 27.11.2007 21:47
Postitas RFL
Aigo kirjutas:minul on turbo ja automaat kastuto... eriti küll ei kurda... kuid mul on need omavahel ühendattud juba tehasest

Postitatud: 28.11.2007 0:20
Postitas erikred
Miq kirjutas:mind konkreetsetlt huvitab kast, ning mis seal on nõrgimaks lüliks? Patriku teemat bmw-foorumis tuhnisin, siis lugeisn välja, et kast iseenesest peaks kestma(on see sama kast ju bmw V12 mootori otsas otsas) erinevus(ehk siis nõrkuse põhjus) peaks, siis olema juht-hüdraulikas.
Näide:
ENNE Turbot:
http://home.mchsi.com/%7Ej.roal/bmwstock.wmv
PÄRAST:
http://home.mchsi.com/%7Ej.roal/bmwturbo.wmv
Meeletu libisemine!
Kas mõni vähe paremini automaatkaste tundev isik oskab kommenteerida, millest see tuleneb ja mida selle vastu saab teha?
Eestis vaevalt et keegi sellele rahuldavat vastust suudab anda, veelvähem midagi teha et asi peaks. Ei saada ka niisama bmw automaatkastide remondiga hakkama.
http://www.btcf.fi/forum/
sealt jäi silma ühe 325TDS'i projekti juures automaatkasti tugevdamine. Kui õigesti mäletan siis kastivana andis garantii 500+NM peale
Head otsimist.
terv
erich
Postitatud: 28.11.2007 19:15
Postitas marten28
Ma pole veel otsustanud kus ma enda kasti ja kas lasen tugevdada.
Originaalis peaks 400 NM kinni pidama või kui võtaks teise mudeli siis 550 NM. Netis siin teadjad mehed räägivad, et kõrgematel pööretel ei ole ka 750 NM probleem. Mul aga arendab kuskil 800 NM kuskil 2500 rpmi juurest nii, et vaja mõtlema hakata.
Soomes pidid mehad 30-40EEK kilo eest MB kaste tegema mis praegu ka üle 1000 Nm autodel kenasti vastu peavad ja tagasildasid lõhuvad. Kas nad ka teisi mudeleid teevad - pole aimugi.
Postitatud: 29.11.2007 3:00
Postitas erikred
masuudipress?
800NM@2500 pööret on muidugi täpselt see mis kõik väntvõllist tagapool oleva tahab väga ära lõhkuda. Oleks kõrgematel pööretel siis tõesti võiks selle teise käigukasti peale lootma ju jääda.
Ega seal soomeski neid tegelasi ülemäära palju ei ole. Kui nemad selle konkreetsega ei tegele siis teavad vähemalt kes teeb. Loodan et jõuad otsusele mida teha või millega riskida
terv
erich
Postitatud: 02.12.2007 20:33
Postitas marten28
Press ikka, aga õhku pressin silindritesse ja bensiini süütan sellega.
erikred kirjutas:masuudipress?
Postitatud: 02.12.2007 23:00
Postitas altz
marten28 kirjutas:Press ikka, aga õhku pressin silindritesse ja bensiini süütan sellega.
erikred kirjutas:masuudipress?
Miks nii tagasihoidlik? ammu oleks aeg foorumisse teema teha kangest kompressor loomast
