1. leht 1-st

200SX automaatkasti vahetamine manuaali vastu

Postitatud: 19.11.2007 21:36
Postitas krossipoiss
Mis oleks siis veel vaja vahetada koos kastiga, et saaks masina manuaalkastiga sõitma.

Postitatud: 19.11.2007 21:52
Postitas Master003
kast, pedaalide mäng, hooratas, siduri ketas, korv ja laager, käigukang koos kõige juurde kuuluvaga, kui sidur on vedelikuga siis ka siduri potska.
hetkel ei meenugi rohkem

Postitatud: 19.11.2007 21:56
Postitas krossipoiss
aga kuis tall ajuga lood on? Kas automaat kastil on oma aju või peab vahetama auto aju välja või pole oluline, et käib manuaalkastiga masin millel automaadi aju:ohshit

Postitatud: 19.11.2007 22:23
Postitas rosco
Mootori aju nagu peaks sama olema,automaadil veel lisaks kastiaju?

EDIT: Võin ka eksida. Hondadel küll vahet kas manuaali või automaadi aju.

Postitatud: 19.11.2007 22:50
Postitas Arne
Vanemal Supral on küll ajul märge peal kas A/T või M/T. Samas man. kastiga auto toimis A/T ajuga kui proovisin.

Postitatud: 20.11.2007 2:44
Postitas Simpson
Automaadi ja manuaali ajul pole vahet. Küll aga on kasti aju eraldi olemas. Vaja läheb:

kast ise, eeldades et käigukang koos nupuga on olemas seal jne.
Kardaan
Siduri töö ja peasilindrid+ nende vaheline torustik
Pedaal
Hooratas, siduriketas, korv, survelaager.
Väntvõlli sees olev vasest laager(rõngas) tuleb ka ära vahetada, kuna automaadi ja manuaali omad on erinevad!
Interjööri jupid nagu kummist tihend kere ja käigukangi vahel + keskkonsooli pealmine osa.

Mõned pistikud ja juhtmed tuleb ka ühendada et toimiks spidomeeter ja tagurdamise tuled. Veel selline asi et kuna automaat ei lähe käima muu käiguga kui aint park siis on vaja seal paar juhet ka ringi ühendada.

Netist leiab infot kõvasti selle kohta.

Postitatud: 20.11.2007 12:44
Postitas Alexashka
pead ei anna aga poolteljed võivad kah erineda

Postitatud: 20.11.2007 13:28
Postitas Simpson
200sx on tagaveoline ja pooltelgedega pole midagi pistmist.

Postitatud: 20.11.2007 18:11
Postitas zipper
Simpson kirjutas:Automaadi ja manuaali ajul pole vahet. Küll aga on kasti aju eraldi olemas. Vaja läheb:

kast ise, eeldades et käigukang koos nupuga on olemas seal jne.
Kardaan
Siduri töö ja peasilindrid+ nende vaheline torustik
Pedaal
Hooratas, siduriketas, korv, survelaager.
Väntvõlli sees olev vasest laager(rõngas) tuleb ka ära vahetada, kuna automaadi ja manuaali omad on erinevad!
Interjööri jupid nagu kummist tihend kere ja käigukangi vahel + keskkonsooli pealmine osa.

Mõned pistikud ja juhtmed tuleb ka ühendada et toimiks spidomeeter ja tagurdamise tuled. Veel selline asi et kuna automaat ei lähe käima muu käiguga kui aint park siis on vaja seal paar juhet ka ringi ühendada.

Netist leiab infot kõvasti selle kohta.
See jutt on kõige adekvaatsem... endal sai suvel see töö tehtud!
Spidomeetrit pole veel tööle saanud, aga juhtmete ühendamisel aitab manual! seal kõik olemas... juba uurisin ka! tööle hakkas mul ilusti ja polnud vaja aju ära vahetada! aa. automaat kastil ja manuaalil on veel erinevad kinnitused, kus kasti padi on... kere küljes on augus samad aga kastidel on erinevad augud ja sellest ka vahe! endal võttis kogu protsess aega ca 2 täispikka päeva ( see eeldas muidugi seda et kõik jupid olid olemas!) kui juppe vaja siis mõndade asjadega saan aidata!

Postitatud: 20.11.2007 18:15
Postitas Aigo
muu kõik jah õige kuid kesk konsoolil pol evaja midagi vahetada.. kesk konsoolil on auttomaadi jaoks lihtsalt selle naha koha peale pandud plastmass plaat mis eemaldub 4-ja kruviga