1. leht 3-st
K: a4 intercooler
Postitatud: 15.11.2007 21:22
Postitas TQ
tere
Mure selles et a4 1.8t intercooler on üsna väike ja sellises kohas kus õhk eriti ei liigu. Küsimus seisneb selles et kas keegi on pannud a4-le suurema intercooleri ja seda kuidas ja kuhu. Ega seal ruuminappuse tõttu eriti ruumi pole

pildi materjal oleks ka teretulnud

Postitatud: 16.11.2007 0:03
Postitas ranz
Ega seal palju valikuvõimalusi pole kui kohe stange taha keset auto nina:

Siin üks täpsem seletus kah:
http://www.a4mods.com/index.php?page=we ... /fmic.html
Seal küll jah suht suur cooler ette ära mahutatud, nii suur originaal stange taha ei mahu enivei, kuid mõte jääb samaks.
Postitatud: 16.11.2007 0:37
Postitas TQ
tänud ranz
sellelt lehelt saan üsna palju head infot!
Aga kui ma tahaksin jätta originaal stange siis mis mõõtudest võiks juttu olla kui sellisel varjandil üldse mõtet on?
Postitatud: 16.11.2007 0:41
Postitas ranz
TQ kirjutas:tänud ranz
sellelt lehelt saan üsna palju head infot!
Aga kui ma tahaksin jätta originaal stange siis mis mõõtudest võiks juttu olla kui sellisel varjandil üldse mõtet on?
Eks peab vast stange maha võtma ja mõõtma, kasvõi maketi tegema, et näha kui suure ära mahutada saad. Mõte peaks sellesmõttes ikka olema, et see originaal on seal ikka eriti nutune ning suht halvas kohas.
Mina enda omal leidsin valmis cooleri mis suht ideaalselt mahtus stange ülemise ja alumise ava vahele ning ka laiuselt jäi ideaalselt parajaks... samas sai stangele lisaavasid juurde tehtud, et kogu cooler jahutatud oleks.
Postitatud: 16.11.2007 1:33
Postitas TQ
Kas see cooler mis sa said on extra valmistatud või mingi auto originaal.
Oleks üldse mõeldav mingi teise turboka cooleri leiutamine sinna ette või mitte. Või oleks siiski mõtekam lasta teha/otsida õigetes mõõtudes ja sobivuses cooler?
Postitatud: 16.11.2007 1:36
Postitas ranz
Üks variant on jah leida teise turboka masina pealt vajalike mõõtudega asi. Teine võimalus on osta valmisolev tükk või siis lasta teha vastav... too viimane variant on oluliselt kallim. Mina leidsin endale kesei racingu valikust täpselt sobiva valmis tüki ning midagi sellega enam aretama ei pidanud.
Postitatud: 16.11.2007 2:22
Postitas TQ
selge
kui nüüd cooler välja arvata siis mis hinnaklassi jääks torustiku hind et coolerit ühendada?
Postitatud: 16.11.2007 6:54
Postitas mulk
Kui sa ei kavatse midagi muud muuta (mis tõepoolest eeldaks efektiivsema cooleri kasutamist) siis pole asjal eriti jumet.
A4 SMIC efektiivsust võiks pisut parandada ka "suurema venna" S4 ribidega logar.
Postitatud: 16.11.2007 11:06
Postitas parm
tere,
mul on pakkuda komplektne kit ka torude,silikoonvoolikute,klambrite ning cooleriga, suurusjärk 12k kokku.
torud on alumiiniumist ning poleeritud. cooler on 450*230*50mm bar and plate.
olavi
Postitatud: 16.11.2007 13:17
Postitas TQ
mulk kirjutas:Kui sa ei kavatse midagi muud muuta (mis tõepoolest eeldaks efektiivsema cooleri kasutamist) siis pole asjal eriti jumet.
A4 SMIC efektiivsust võiks pisut parandada ka "suurema venna" S4 ribidega logar.
Arvad siis et kui kõik ülejäänud stock, pole mõtet coolerit panna? Mingil määral peaks ta kindlasti juurde andma. Sest originaal cooler on mõõtudelt väike ja asub üsna väikses augus.
Aga palju see võimsuse kasv uue ja suurema cooleriga muidu üldse reaalselt oleks? Ja kui palju chipitud aju juurde aitaks?
Postitatud: 16.11.2007 16:16
Postitas rookierice
seda kyll, et 150heppa tuleb originaalis kätte ja rohkem ei hakka ka tulema, aga kui chipida kavatsed siis ilmselt suurema cooleriga annab rohkem keerata. Samas on sealgi aga, v6imalik, et enne detonatsiooniprobleeme saavad pihustud otsa, ise paneks ikka uue ja suurema cooleri, annab autole hoopis teise välimuse ja oleku, lisaks tead et v6id edaspidi aina juurde aretada asju. chiptuninguga nagu see igav, et teed kapotialuse lahti ja iga kruvi on ka originaal siis pole nagu "huvitav", maitse asi.
Postitatud: 16.11.2007 17:25
Postitas TQ
rookierice kirjutas:seda kyll, et 150heppa tuleb originaalis kätte ja rohkem ei hakka ka tulema, aga kui chipida kavatsed siis ilmselt suurema cooleriga annab rohkem keerata. Samas on sealgi aga, v6imalik, et enne detonatsiooniprobleeme saavad pihustud otsa, ise paneks ikka uue ja suurema cooleri, annab autole hoopis teise välimuse ja oleku, lisaks tead et v6id edaspidi aina juurde aretada asju. chiptuninguga nagu see igav, et teed kapotialuse lahti ja iga kruvi on ka originaal siis pole nagu "huvitav", maitse asi.
mis sa selle esimese lausega öelda tahad?
ma kahtlen et chipi pärast veel pihustitega midagi juhtub..
aga jh cooleri ehitus ongi edasiste plaanide pärast, kuna siis peab nii ehk naa sellega tegelema hakkama..
Postitatud: 16.11.2007 21:31
Postitas Mihkel
Olete te originaal cooleriga sisselaske õhu temperatuuri jälginud?
Cooleri vahetus stock autol annab IMO päris palju tunda.
Originaal cooler on ruumi/hinna/remonttööde kompromiss.
Originaal cooleritega ei ole ka 50 kraadi sisselaske temp mingi ime.
Minul näiteks kapotiall ilma vaheseinata koonusfiltriga ja hiina cooleriga sisselaske temp praeguse ilmaga ~10 kraadi.
Seda siis sõiduajal mitte seistes.
Postitatud: 16.11.2007 21:56
Postitas mulk
Jahedama õhu andmises mootorile pole midagi halba, kuid sellist kasu, nagu näiteks progeajuga võimalik saada on, pole stock ega ka chippitud masinal loota. Süüde on ju ikkagi originaal cooleri võimetekohane.
Postitatud: 16.11.2007 22:18
Postitas Mihkel
Üldiselt on uuematel autodel enamustel detonatsiooniandurid, mis süütetabelit korrigeerivad.
Peale aju resetti alustatakse kõige varasema nurgaga ja vastavalt detonatsiooni esinemisele tõmmatakse süütenurka vähemaks.
Kui kasutada suuremat coolerit on detonatsioonioht tunduvalt väiksem ja seega ei tõmmata ka süütetabelit nii maha.
Üldiselt mõjutab antud juhul ilmselt õhukogus rohkem tulemust, kuna külma õhku mahub mootorisse rohkem.
Tehase cooleriga on suhteliselt märgatavalt tunda, kui kuskil ummikutes istudes vahejahuti interheateriks muutunud on.