1. leht 1-st
Audi Coupe GT turbo 87a. - vuchmann
Postitatud: 12.11.2007 22:39
Postitas vuchmann
Paneme ka oma masina siis siia üles.Autoks siis Audi Coupe GT 87a.Sai ostetud omale u.3 kuud tagasi.Originaalis oli tal peal 2.2 100kW mootor.Alguses oli masin selline:
Keegi tarkpea oli ette aretanud mingid kahtlased tuled(ei teagi mille omad,aga vaeva oli kõvasti nähtud nendega)
Tänaseks päevaks on siis tehtud järgmised asjad:
Kõik puksid on vahetatud,esituled on originaalid ja mootor on nüüd turboga MC1 121kW.Alles täna pimedas sain uue mootoriga teha väikse proovisõidu.Vajab veel veidi seadistamist.
Kuu aega vanad pildid siis:
Plaanis on veel auto värvida,teised veljed alla ja chip(165kW) paigaldada.
Postitatud: 12.11.2007 23:47
Postitas hents99
Njaa, olen päris palju seda autot sõitmas näind, ega sellised kupee audid jäävad silma.
Mis sa tast chipid, sebi uus korralik sisselase ja pane progeaju peale. Saad parema tulemuse ja parema ülevaate mootoris toimuvast.
Sul on see mehaanilise pritsega mootor?
Postitatud: 13.11.2007 0:01
Postitas citizen
Sellel peaks ju k-jet pritse veel olema, millel pole nagu midagi chippida

Postitatud: 13.11.2007 0:23
Postitas HP
citizen kirjutas:Sellel peaks ju k-jet pritse veel olema, millel pole nagu midagi chippida

Aju juhib süüdet ja kontrollib boosti. Kui õieti mäletan siis saab ka küttesegu veidi muuta.
Auto on ilus aga sellise mootortiga poole vedune kõlbab ainult kummi põletamiseks

Postitatud: 13.11.2007 9:09
Postitas Raceboy
K-Jet on oma olemuselt suhteliselt mõttetu pritse.
Pane parem EFi peale, nõuab veidi tegelemist aga sama rõhu juures saad oluliselt rohkem jõudu juurde koos kordades etema sõidetavusega.
Postitatud: 14.11.2007 16:25
Postitas vuchmann
Raceboy kirjutas:K-Jet on oma olemuselt suhteliselt mõttetu pritse.
Pane parem EFi peale, nõuab veidi tegelemist aga sama rõhu juures saad oluliselt rohkem jõudu juurde koos kordades etema sõidetavusega.
Kas/kus keegi tegeleb selle EFi paigaldusega?Palju kogu kompott maksab?
Postitatud: 14.11.2007 18:21
Postitas Raceboy
Keegi ikka tegeleb
Lisaks programmeeritavale ajule on vaja pihusteid (vähemalt 440cc, u. 2000-3000kr), jahutusvedeliku ja õhutemperatuuri sensoreid (u. 200 ja 200kr), TPS (kasutatuna u 300-400kr), kütuselatti koos regulaatoriga (võibolla sobib 20v turbo oma), väntvõlli andur paigaldada jne.
Lisaks paigaldus kogu värgile. Reaalselt, kui ise suudad sellega hakkama saada, on Megasquirti kasutades hinnaks umbes 12 000-14 000 krooni, VEMS-i kasutades 18 000-20 000 krooni.
Aretamist on omajagu, ise olen selle Porsche 924-de peal läbi teinud mõned korrad.