MÜÜDUD: VW Corrado 1.8 Turbo -91
Postitatud: 07.11.2007 2:57
Paneks müüki enda VW Corrado G60 mis vahepeal ühe tuttava omanduses oli kui projektikas.
Hetkel autol mootor maha võetud ja plokikaas plokist eraldatud.
Mootori kõik detailid peale kompressori, cooleri, cooleritorustiku ja väljalaskekollektori on põhimõtteliselt olemas.
Kompressor oli kulunud ja tuttav müüs selle maha.
MegaSquirt ja WB lambda on samuti vahepeal maha müüdud aga
auto hinna sisse kuuluksid hetkel veel originaal Hartmann-Motorspordi chipitud aju ja originaal mootori juhtmestik.
Kõik keredetailid on olemas ja saab kaasa.
Kallimatest/haruldamatest asjadest autol küljes H&R coilover vedrustus (17k uuena), Ferodo sport pidurid (terve ring, 7,5k uuena + supportite taastamine), EIP Tuning jäik mootoripadi, 2.5" roostevaba summuti, elektriline Recaro sport nahksisu (Eestis ehk ühel/kahel autol), lisakellad ilusti ära paigutatud, Schroth traksid, 18" veljed ja ilmselt veel väikseid pudinaid mis kohe ei meenu.
Mootor:
*1.8 G60 118kw (mootoritähis - PG)
*Audi S2 pihustid (300cc@3bar)
*Tutikas tootlikum kütusepump
*60mm roostevaba väljalase + JapStyle pütt (Sumpsimees)
*Sabelt silindriline filter
*EIP Tuning jäik mootorikäpp
*Kangem sidur (LUK-i korv ja Sachs-i ketas)
Kere:
*Elektriline antitiib (tõuseb üles kiirusel 120km/h)
Sisu:
*Luisi Skorpio sportrool (sinine/must)
*Recaro poolnahk el. sportistmed
*Schroth Rallye 3 turvavööd
*El. aknad
*El. katuseluuk
*El. soendusega peeglid
*A/F kell (Auto Gauge Smoke)
*Boost kell (Auto Gauge Smoke)
*Õlirõhu kell (Auto Gauge Smoke)
*Kütuserõhu kell (Auto Gauge Smoke)
Veermik:
*18" valuveljed
*H&R Coiloverid (Bilsteini jämedate amortidega)
*Alumiinium strutbar taga üleval
Pidurid:
*Ees 280mm Zimmermann aukudega sportkettad
*Taga 226mm Zimmermann aukudega sportkettad
*Ferodo DS Performance racing piduriklotsid
Värv on sinakas lilla (kameeleon, originaal VW toon), väljalaskeaasta 1991.
Lisad: El. aknad, el. luuk, el. peeglid, el. recaro istmed, el. antitiib,
el. reguleeritavad tuled, ABS, roolivõim, poolnahk sisu, kompuuter.
Valikuliselt mõned pildid hetkeseisust ja detailidest mis küljes/kaasas.
Hetkeseis:

Suht hiljuti paigaldatud detailid:

Kerge vaevaga saab auto välimuselt selliseks:

Projekti pildikogu --> http://m-tuning.ee/galerii/Corrado
Soovi korral saab soodsalt kaas korraliku turbiini ja tutika intercooleri antud mootori turotamiseks.
200kw mootorist ei tohiks probleem olla antud detailidega.
188kw suhteliselt kerge vaevaga on samasugusest mootorist Eestis dynotud.
Oleks väga hea projektauto mõnele uuele Turboklubilisele, kuna pidurid ja vedrustus on juba olemas.
Vaja vaid mootor kokku laduda. Põhimõttelsielt olen nõus ka ise antud autot kellegi teise valduses olevana ehitama, kõik sõltub läbirääkimistest.
Hinnaks 35 000.-
Hetkel autol mootor maha võetud ja plokikaas plokist eraldatud.
Mootori kõik detailid peale kompressori, cooleri, cooleritorustiku ja väljalaskekollektori on põhimõtteliselt olemas.
Kompressor oli kulunud ja tuttav müüs selle maha.
MegaSquirt ja WB lambda on samuti vahepeal maha müüdud aga
auto hinna sisse kuuluksid hetkel veel originaal Hartmann-Motorspordi chipitud aju ja originaal mootori juhtmestik.
Kõik keredetailid on olemas ja saab kaasa.
Kallimatest/haruldamatest asjadest autol küljes H&R coilover vedrustus (17k uuena), Ferodo sport pidurid (terve ring, 7,5k uuena + supportite taastamine), EIP Tuning jäik mootoripadi, 2.5" roostevaba summuti, elektriline Recaro sport nahksisu (Eestis ehk ühel/kahel autol), lisakellad ilusti ära paigutatud, Schroth traksid, 18" veljed ja ilmselt veel väikseid pudinaid mis kohe ei meenu.
Mootor:
*1.8 G60 118kw (mootoritähis - PG)
*Audi S2 pihustid (300cc@3bar)
*Tutikas tootlikum kütusepump
*60mm roostevaba väljalase + JapStyle pütt (Sumpsimees)
*Sabelt silindriline filter
*EIP Tuning jäik mootorikäpp
*Kangem sidur (LUK-i korv ja Sachs-i ketas)
Kere:
*Elektriline antitiib (tõuseb üles kiirusel 120km/h)
Sisu:
*Luisi Skorpio sportrool (sinine/must)
*Recaro poolnahk el. sportistmed
*Schroth Rallye 3 turvavööd
*El. aknad
*El. katuseluuk
*El. soendusega peeglid
*A/F kell (Auto Gauge Smoke)
*Boost kell (Auto Gauge Smoke)
*Õlirõhu kell (Auto Gauge Smoke)
*Kütuserõhu kell (Auto Gauge Smoke)
Veermik:
*18" valuveljed
*H&R Coiloverid (Bilsteini jämedate amortidega)
*Alumiinium strutbar taga üleval
Pidurid:
*Ees 280mm Zimmermann aukudega sportkettad
*Taga 226mm Zimmermann aukudega sportkettad
*Ferodo DS Performance racing piduriklotsid
Värv on sinakas lilla (kameeleon, originaal VW toon), väljalaskeaasta 1991.
Lisad: El. aknad, el. luuk, el. peeglid, el. recaro istmed, el. antitiib,
el. reguleeritavad tuled, ABS, roolivõim, poolnahk sisu, kompuuter.
Valikuliselt mõned pildid hetkeseisust ja detailidest mis küljes/kaasas.
Hetkeseis:




Suht hiljuti paigaldatud detailid:




Kerge vaevaga saab auto välimuselt selliseks:



Projekti pildikogu --> http://m-tuning.ee/galerii/Corrado
Soovi korral saab soodsalt kaas korraliku turbiini ja tutika intercooleri antud mootori turotamiseks.
200kw mootorist ei tohiks probleem olla antud detailidega.
188kw suhteliselt kerge vaevaga on samasugusest mootorist Eestis dynotud.
Oleks väga hea projektauto mõnele uuele Turboklubilisele, kuna pidurid ja vedrustus on juba olemas.
Vaja vaid mootor kokku laduda. Põhimõttelsielt olen nõus ka ise antud autot kellegi teise valduses olevana ehitama, kõik sõltub läbirääkimistest.
Hinnaks 35 000.-