1. leht 3-st

Lada 2103 turbo...Uhti

Postitatud: 04.05.2005 20:42
Postitas uhti
Panex siis ühe suht mõtetu auto ka siis tõsiste turbopillide juurde :oops:
Auto on aastast 1980.
Ostsin ta lihtsalt rallimisex ja pingete maandamisex.
Mootor on 1,3
Tehtud on kerge mootori remont ja pandud reg nukka ratas.
Kast on tavaline.Tagasild on 4,44 ülekandega ja differ on kokku keevitatud
Ees on orig amordid,Taga gaz 53 omad
Plaanis veel natuke mootorit järgi aidata aga ex näis mis välja tuleb
Mõned pildid on siin

http://pilt.ee/photo/409243/8403052/
http://pilt.ee/photo/409243/8403185/
http://pilt.ee/photo/409243/8403428/
http://pilt.ee/photo/409243/8304836/

Postitatud: 04.05.2005 20:51
Postitas T6nis
loodame siis mootorile pikka iga koos f88niga :evil:

Postitatud: 04.05.2005 21:56
Postitas Ragnar
mis fööni sa sinna vahele sokutasid ?

Postitatud: 05.05.2005 8:08
Postitas uhti
2003a Nissan Patroli muutuva geomeetriaga garreti turbo

Postitatud: 05.05.2005 11:56
Postitas Miq78
Jõudu!!!

Mis karpat plaanid kasutada ?
Kuidas lahendad süüte-reguleerimise vaakumi asemel ?

Väga huvitav ettevõtmine.

Postitatud: 05.05.2005 12:34
Postitas uhti
Algul plaan kasutada originaal karpat,mida on natuke moditud.Süüdet ei reguleeri vist enam vaakumiga.Panen mingi sobiva nurga paika ja nii jääbki.Laadima panen u 0,3-0,4 bari kui muidugi ta nii palju üldse kannatab ;)

Postitatud: 05.05.2005 13:00
Postitas Miq78
Ei ole hästi mõeldav, sest nii varajase süütega ei taha käima minna. mõeldav mingi elektrooniline reguleerimis boks teha mida saad käsitsi regullida.

ega sul ei ole mõnda turbo-karburaatori tööskeemi?

Postitatud: 05.05.2005 13:06
Postitas uhti
Miq78 kirjutas:Ei ole hästi mõeldav, sest nii varajase süütega ei taha käima minna. mõeldav mingi elektrooniline reguleerimis boks teha mida saad käsitsi regullida.

ega sul ei ole mõnda turbo-karburaatori tööskeemi?
Ei ole mingit skeemi leidnud-tegelt pole eriti otsind ka
Ex näis mis sest süütest saab :roll:

Postitatud: 05.05.2005 15:06
Postitas Miq
ma küll ei tea kas too vaakumilt töötav süüte mehhanist kahte pidi töötab aga minu loogika järvi võib selle ju alles jätta. alarõhu puhul tõmbab varasemaks, ülerõhu puhul hilisemaks.. igati õige ju ?? :roll:
Membraanile mineva signaali asukohta tuleks vast muuta.
ülerõhu signaal tuleks võtta peale peasiibrit, aga alarõhk ennem.

Postitatud: 05.05.2005 16:03
Postitas uhti
Miq kirjutas:ma küll ei tea kas too vaakumilt töötav süüte mehhanist kahte pidi töötab aga minu loogika järvi võib selle ju alles jätta. alarõhu puhul tõmbab varasemaks, ülerõhu puhul hilisemaks.. igati õige ju ?? :roll:
Membraanile mineva signaali asukohta tuleks vast muuta.
ülerõhu signaal tuleks võtta peale peasiibrit, aga alarõhk ennem.
Ma ise mõtlesin ka,et peax töötama nii aga ex tuleb katsetada ;)

Postitatud: 10.05.2005 19:51
Postitas uhti
Täna said õli torud valmis,uus valvoline täissünt sisse ja
mõned jubinad veel külge aga käima veel ei jõudnud :(

Postitatud: 10.05.2005 22:38
Postitas zoom1
no no täissünti siksi mootorisse, saan aru küll et sa seda odavalt saad, aga kas ka sobib sellele mootorile?
Kas sa cooleri ka paned?
Päris kiirelt areneneb sul see asi - mõnipäev vb tulen läbi ja proovime sxga ;)

Postitatud: 11.05.2005 8:20
Postitas uhti
Ega turbomootorile ei saa siis mingit saasta sisse panna :lol: :lol: :lol:

Postitatud: 11.05.2005 13:11
Postitas T6nis
sul turbokadettil poolsynt polnud ? :p kuid ega to siksiga v6rrelda kannata :-D

Postitatud: 11.05.2005 14:46
Postitas uhti
T6nis kirjutas:sul turbokadettil poolsynt polnud ? :p kuid ega to siksiga v6rrelda kannata :-D
Kadettil oli ikka ka täissünt :)