1. leht 9-st
Nissan GT-R
Postitatud: 18.10.2007 13:38
Postitas Taavi
Postitatud: 18.10.2007 14:07
Postitas RICE BURNER
Võrreldes RB26'ga on uuel mootoril pöörete lagi tunduvalt madalamaks kukkunud.
Eks V6 mootor olegi veidi madalama pöördega, kuid samas ka madalama max väändega.
Postitatud: 18.10.2007 17:15
Postitas temp
kolmas pilt on hea
tunduvad suht väiksed supportid? asi selles, et 21 tolli velg

Postitatud: 18.10.2007 17:27
Postitas Joel
temp kirjutas:kolmas pilt on hea
See vist ka ainuke talutav rakurss selle auto vaatamiseks. Aga tehnika tundub mudelinimetust õigustavat. Tore ikka kui vahel ka kiiruseaustajate nimel pingutatakse, mitte ainult Euro7, NCAP ja Car of the Year valguses...
Postitatud: 18.10.2007 19:31
Postitas ziim
Interjöör meeldib mulle kohutavalt miskipärast.
Postitatud: 18.10.2007 19:50
Postitas Taavi
Kõlakad käivad ka kallimast 530hp Evo versioonist, mis on 100kg kergem.
Kui GTR-il raud vähegi asine on, siis juba tarkvaramodifikatsioonidega peaks hj numbrid väga põnevaks saama

Postitatud: 18.10.2007 21:24
Postitas peepp
Tundub väga hea bang for the buck olema aga eks need uued autod ole nagu nad on...homme tuleb müüki mõni veel võimsam ja kiirem. Vähe on neid, millel hing ka sees. Muidugi vahel selgub see hinge olemasolu alles aastate möödudes.

Postitatud: 19.10.2007 9:52
Postitas temp
mootor peaks iseenesest olema 600hp ja siis vastavalt konfile detuned.
Seega tarkvaramodiga peaks selle 600hp suht lihtsalt kätte saama

Postitatud: 19.10.2007 15:09
Postitas Taavi
eks need uued autod ole nagu nad on...homme tuleb müüki mõni veel võimsam ja kiirem
Vanu aegu enam tõesti tagasi ei too. 89a tootma hakatud R32 GTR-i kultusautoks tõusmine algas ja võlu peitubki tegelikult selles, et tegu oli puhtaverelise Group A klassi võidusõiduautoga, mis projekteeritud(just mootor ja neliveo lahendus) ja homologeeritud ainult selleks eesmärgiks. Nõutud 5000 auto asemel müüdi R32 GTR'i hoopis 43.000 tk
Euroopa suuremad auto väljaanded on siiani lähtunud enda suhtumises GTR'i peaasjalikult kunagisest Clarksoni naljajutust, stiilis et:
"It was never intended to compete with the BMW or Porsche. This thing is very obviously designed by the arcade game generation to take on the Sega Rally machine. It's a £50,000 Playstation". Võidusõidutehnika-tänavasõiduautos tausta teavad/rõhutavad vähesed euroopa autohuvilised.
Tänu 80'date lõpu FIA reeglitele millest juhindudes Nissan R32 GTR'i ehitas sündisid samadel põhimõtetel ka M3 ja 190E 2.3 16V.
Quote:
Like the Mercedes, the M3 fell under the FIA's then-new Group A rule set for international touring car competition, which dictated stock bodywork, production-based powerplants, and 5000 street-legal examples. Faced with such constrictive limitations--Group A rules also vetoed nonproduction aerodynamic devices--the boys in Munich came up with a plan: rather than build a race car out of a road car, they would build a road car out of a race car.
Postitatud: 24.10.2007 15:00
Postitas Motary1
No siin ta siis on:
Nissan GT-R
Postitatud: 29.10.2007 18:58
Postitas jk
Tegin jaapani keelselt Nissani saidilt kokkuvõtte:
http://people.proekspert.ee/janno/blog/?p=123
Põhiline, mis imelik tundub on, et AWD süsteemis tundub olevat tagasiminek - taga on mehaaniline LSD

(gtrnissan.com: Electronic traction control plus 1.5-way mechanically locking rear differential. ). Lootsin, et uus GT-R tuleb tagaveoline ja taga aktiivdiferentsiaaliga, nagu ka Nissani Super GT masin on.
Üldse on pragune GT-R minu meelest liiga pehmeke, nagu ütleb ka uus slogan - anyone anywhere anytime. Ehk igaüks saab sellega sõitmisega hakkama. Ja veel raskem kui eelmine
Kuigi kiire see auto on, Nürburgringil 7:38
http://www.youtube.com/watch?v=uGe_fyhQazg
Ootan BestMotoringu teste ja reviewd.
Postitatud: 29.10.2007 20:43
Postitas sada1000
Seega pm 10sek aeglasem kui The Ringi uus rekord Pagani Zondal.. ei ole paha tulemus kohe mitte

Postitatud: 29.10.2007 23:46
Postitas wirx
Peep OT foorumis kirjutas:
Tänaseks on siis selgunud, et selle kiirel ringil olid all lõigatud slikid ja ilmselt polnud ka mootor päris standard võimsusega. Peakonstruktor Mizuno andmetel on standardse auto ringiajad vahemikus 7.55 - 7.58. Kusjuures, see auto kaalub 1740 kg. ehk nagu tänapäeva autod ikka, tugevas ülekaalus. Seega võib eeldada, et kiirus on puhtalt elektroonika hea töö, mitte auto mehaanilistest omadustest tulenev - playstation ratastel.
Postitatud: 30.10.2007 2:04
Postitas Motary1
Huvitav, see leht räägib vastupidist:
Rehvi küsimus NAGTR klubis
Postitatud: 30.10.2007 14:04
Postitas Taavi
Porschemeestel meel mõru, et odavam japs liiga kiire?

Tegelikult 911 omanikke ei tohiks GTR üldse liigutada, usun, et inimene kes letist uuena 911 TT ostab kehitab mingi Nissani ringiaegade peale ainult õlgu.
Uus GTR on masnedavalt raske tõesti. Esimeste aastate 32 GTR-id kaalusid 1460kg.