1. leht 1-st
CA18DET mehaanilised tõukurid
Postitatud: 10.10.2007 12:31
Postitas RFL
kas keegi eestis on ette võtnud selle töö ja asja ka toimima saanud?
nagu ma asjast aru saan, siis üks ühele vahetus on võimalik vaid Tomei vms toodangut kasutada, mis paraku on aga väga kallis.
isetegemiseks peaks loogiliselt olema 2 varianti: ise valmistada tõukurid, millele sobivad mõne teise mehaanilise tõukuri reguleerimiseibid või siis kasutada originaaltõukurile sarnanevate mõõtudega mõne teise mootori tõukureid ning vastavalt mõõtudele siis kas mootoripea hülssida või suuremaks puurida.
Tomei lahendus on siis selline
http://www.tomei-p.co.jp/_2003web-catal ... index.html kuid minuarust oleks lihtsam, kui seibe ei peaks tõukuri alla toppima.
materjaliks neil siis külmkarastatud kroom-molübdeenteras. äkki kõlbaks ka mõni muu teras, mida siis kas karastada või tsementeerida? tööl oleks endal võimalik kasutada nii treiali kui ka termisti "teenuseid"
Postitatud: 14.10.2007 15:17
Postitas Jaan
Milleks see vajalik on üldse?
Tahad turbomootorit 10000+ pööreteni kedrata?
Jõudu ja väänet saab ju oluliselt lihtsamini- boosti tõstes.
Postitatud: 14.10.2007 17:29
Postitas jeff01
ehk on probleem selles, et nissanitel tihtilugu hüdrotõukurid läbi ja raha maksavad vist üsna palju. Miks läksid kõik automargid hüdrotõukurite suunas?
Postitatud: 14.10.2007 18:26
Postitas Siim
Regulleerimise pärast mindi üle vast. Hüdrotõukurite puhul elu lihtsam
Postitatud: 14.10.2007 18:40
Postitas Laisu
ca-le pannake reeglina meh. tõukurid juhul kui plaanis kasutada mingit väga karmi nukka mis ei mahu enam hüdro tõukuritega ringi käima seal.
Postitatud: 14.10.2007 18:49
Postitas RFL
Laisu kirjutas:ca-le pannake reeglina meh. tõukurid juhul kui plaanis kasutada mingit väga karmi nukka mis ei mahu enam hüdro tõukuritega ringi käima seal.
karmi nuka puhul pole asi mahtumises vaid selles, et üle 9mm tõusuga ei saa enam hüdrotõukur hakkama.
ei ole plaanis ajada mootorit üle 10krpm ja see talv ei ole vist ka kõvemad nukid tulemas. küll aga on hüdrotõukurid suht läbi ja tuleviku peale mõeldes sooviks nad asendada mehaanilistega, kui oleks selleks mõistlik lahendus.
Postitatud: 15.10.2007 0:38
Postitas Laisu
RFL kirjutas:Laisu kirjutas:ca-le pannake reeglina meh. tõukurid juhul kui plaanis kasutada mingit väga karmi nukka mis ei mahu enam hüdro tõukuritega ringi käima seal.
karmi nuka puhul pole asi mahtumises vaid selles, et üle 9mm tõusuga ei saa enam hüdrotõukur hakkama.
ei ole plaanis ajada mootorit üle 10krpm ja see talv ei ole vist ka kõvemad nukid tulemas. küll aga on hüdrotõukurid suht läbi ja tuleviku peale mõeldes sooviks nad asendada mehaanilistega, kui oleks selleks mõistlik lahendus.
nii ta on...
Oled muidu uurinud mis hinnaga need liiguvad ca-le? Mõtlen siis ala tomei omasid.
Postitatud: 15.10.2007 12:48
Postitas RFL
CA18DE(T) 163007
(161008×16) $360.00 Set of 16
・Use when exchanging hydraulic lifter to the shim adjusting system
・Must use solid type camshaft
・Height of the base: 1mm、Small base circle diam:φ29
・Corresponding to the TOMEI camshaft of 9.25mm or 10.25mm lift
・High strength by cold forging、lightweight model
approximately 35g (STD 57.5g)
sinna juurde tulevad veel reguleerimisseibid $110/kpl
ja kui juba seda teed pidi minna, siis ka kõrge tõusuga nukad $540 paar
ning klapivedrud $290. reguleeritavad nukarattad saaks vist ikka odavamalt kui nende pakutud (Olavi minu mäletamist mööda pakkus 700eeku/tk).
kokku siis $1300 + vajadusel teist mõõtu reguleerseibid $10/tk + transport + maksud (u 2500eeku) + reg. nukarattad (u 1400eek).
selles ongi mu point, et asi läheb ikka päris kalliks ja sellepärast tahaksi teada, kas keegi on leidnud lihtsama lahenduse. hetkel ei saagi aru, et kas keegi pole eestis seda teinud või ei taheta lihtsalt avalikult reeta oma ideid?
Postitatud: 15.10.2007 15:14
Postitas parm
tere,
pane mulle maili koodid ja kogused , teen sulle pakkumise millest sa ei saa keelduda
TOMEI PON ja PROcamid on saadaval parimate hindadega eestis ja üldse kogu JDM siseturukraam. Kel millegi vastu huvi ,ärge häbenege hinda küsida.See ei kohusta veel ostma
olavi